iemand al een plattegrond?
[kut grap modus] Nederland is over het algemeen wel aardig platte grond tochrobkuh1990 wrote:iemand al een plattegrond?
[kut grap modus] Nederland is over het algemeen wel aardig platte grond tochrobkuh1990 wrote:iemand al een plattegrond?
Skedoedelefloeps wrote:[kut grap modus] Nederland is over het algemeen wel aardig platte grond tochrobkuh1990 wrote:iemand al een plattegrond?[kut grap modus/]
Skedoedelefloeps wrote:[kut grap modus] Nederland is over het algemeen wel aardig platte grond tochrobkuh1990 wrote:iemand al een plattegrond?[kut grap modus/]
Pedo.Olijfboompje wrote:Nou en, alsk maar over dat denkbeeldige kleine zusje heen kan, jwt!Lowrenz wrote:Daarvoor doen we hetOlijfboompje wrote: Is ze lekker?. Wat een heerlijke reacties toch
.
Ik heb geen kleine zusje...
Je hebt idd gelijk, ik vind dit echt zo onlogisch! Doe het dan net zoals bij Defqon!Chukkels wrote: 's Nachts is er geen officiële afterparty, zodat je kan slapen. (yeah right!) Zondag sta je om 10 uur op (als je dus bent gaan slapen) om vervolgens om 11 uur de officiële afterparty te gaan houden. En maandag vertrek je weer. Is dus 4 dagen Decibel, ipv 3 dagen.
Bied je je bij deze aan?Iris93 wrote:
Pedo.
Zal wss niet mogen ivm de vergunningen. De voorgaande jaren moest het volume bij de mainstage ook altijd zo drastisch omlaag op het einde. Zodat bij de olifanten de slurf niet eraf trilt enzo.Brainweavers wrote:Je hebt idd gelijk, ik vind dit echt zo onlogisch! Doe het dan net zoals bij Defqon!Chukkels wrote: 's Nachts is er geen officiële afterparty, zodat je kan slapen. (yeah right!) Zondag sta je om 10 uur op (als je dus bent gaan slapen) om vervolgens om 11 uur de officiële afterparty te gaan houden. En maandag vertrek je weer. Is dus 4 dagen Decibel, ipv 3 dagen.
dawasiknie wrote:Zodat bij de olifanten de slurf niet eraf trilt enzo.
Nee sorry, dat zal slechts je dagelijkse droom blijvenOlijfboompje wrote:Bied je je bij deze aan?Iris93 wrote:
Pedo.
Zo nee, niet zeuren dan
Maar weer verder fappen dan.Iris93 wrote:Nee sorry, dat zal slechts je dagelijkse droom blijvenOlijfboompje wrote:Bied je je bij deze aan?Iris93 wrote:
Pedo.
Zo nee, niet zeuren dan![]()
arrogant
ik verbaas me nog steeds dat Iris hier nog actief lid is en een flinke postrate heeftOlijfboompje wrote:Maar weer verder fappen dan.
Kampenaren laten zich niet zo snel wegjagenKSwoosh wrote:ik verbaas me nog steeds dat Iris hier nog actief lid is en een flinke postrate heeftOlijfboompje wrote:Maar weer verder fappen dan.
Je moet ook niet afsluiten bij de maindawasiknie wrote:Zal wss niet mogen ivm de vergunningen. De voorgaande jaren moest het volume bij de mainstage ook altijd zo drastisch omlaag op het einde. Zodat bij de olifanten de slurf niet eraf trilt enzo.Brainweavers wrote:Je hebt idd gelijk, ik vind dit echt zo onlogisch! Doe het dan net zoals bij Defqon!Chukkels wrote: 's Nachts is er geen officiële afterparty, zodat je kan slapen. (yeah right!) Zondag sta je om 10 uur op (als je dus bent gaan slapen) om vervolgens om 11 uur de officiële afterparty te gaan houden. En maandag vertrek je weer. Is dus 4 dagen Decibel, ipv 3 dagen.
Ik hoop ook echt op Titan, ook al zou Chris One ook niet verkeerd zijn.Pommer wrote:Sowieso afsluiten bij Loudness, wie er ook staat, maar ik hoop toch wel op Titan omdat ie een herkansing verdiend
Geck-o zou ook wel geniaal afsluiten, op z'n TheracordsNando wrote:Ik hoop ook echt op Titan, ook al zou Chris One ook niet verkeerd zijn.Pommer wrote:Sowieso afsluiten bij Loudness, wie er ook staat, maar ik hoop toch wel op Titan omdat ie een herkansing verdiend
Dat zou zeker een mooie zijn!Pommer wrote:Geck-o zou ook wel geniaal afsluiten, op z'n TheracordsNando wrote:Ik hoop ook echt op Titan, ook al zou Chris One ook niet verkeerd zijn.Pommer wrote:Sowieso afsluiten bij Loudness, wie er ook staat, maar ik hoop toch wel op Titan omdat ie een herkansing verdiend![]()
Doe maar zoiets:
Zatox
Digital Punk
Avio (hier kom ik ong binnen denk ik )
Gunz 4 Hire Live
Sasha F
Crypsis
Chris one
Titan (Geck-o)
Geck-o (Titan)