Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 21:28 
 
Hardtraxxer

Feest: Decibel outdoor
Datum: 16, 17 & 18 augustus 2024
Tijd van: Vrijdag 16-08-2024 15:00
Tijd tot: Zondag 18-08-2024 23:30
Locatie: Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Leeftijd: 18+
Ticketsale: 24 November / 20 November loyalty sale
https://www.b2s.nl/en/events/decibel/de ... door-2024/
Prijs: €meer dan vorig jaar niet zeuren en zoek een baan

Line-up Vrijdag:
TBA

Line-up Zaterdag:
TBA

Line-up Zondag:
TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2023 21:30 
 
Hardtraxxer

DECIBELS are measured by the INTENSITY OF SOUND. What started as a passion to gather the HARDER STYLES minded crowd in an outdoor event in 2002, grew to be a MASSIVE THREE-DAY FESTIVAL in the Netherlands. Decibel outdoor has become THE LOUDEST CITY ON EARTH, for those seeking the NEXT STEP in their craving for the Harder Styles.


Prepare your trip to Decibel outdoor 2024
Travellers,

With 20 EPIC editions behind us, it’s time to start planning your next visit to THE LOUDEST CITY ON EARTH. We want to make sure you get the most out of your Decibel outdoor ADVENTURE. That’s why we've created the DB24 WKND Travel Guide to help you plan your stay!

We offer various packages and options so all RAVERS can satisfy their CRAVING for the BEAT in a way that suits them. In the guide you will find all the info you need to know before booking your stay. Do you think you can handle three days of LIVING LOUD at RAVERS REPUBLIC?

WKND loyalty sale - November 20
WKND sale - November 24

Mark your calendars, because the WKND sale starts November 24! Want to get early access to WKND tickets? You can still pre-register for the WKND loyalty sale on November 20! Everyone who had a ticket for Decibel outdoor 2023, automatically gets access to the loyalty sale.

https://www.b2s.nl/en/events/decibel/de ... door-2024/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgend jaar toch maar eens in een huisje, na jaren een vriendenveld te hebben gehad. Iemand nog een overzichtje wat er voor chalets/huisjes beschikbaar zijn toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://issuu.com/officialb2s/docs/db23 ... KAE9_zU1NQ

Hier staan alle chalets, huisjes en bijbehorende prijzen. En die zijn echt gruwelijk duur geworden t.o.v. onze laatste keer, 2 jaar terug. Vista komt nu op 425 en dat was 2 jaar geleden 275, dachten Ramon en ik. Zal dus één of twee losse dagen worden, ook best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
https://issuu.com/officialb2s/docs/db23_wknd-brochure_a5_final_losse-paginas-kleiner?fr=xKAE9_zU1NQ

Hier staan alle chalets, huisjes en bijbehorende prijzen. En die zijn echt gruwelijk duur geworden t.o.v. onze laatste keer, 2 jaar terug. Vista komt nu op 425 en dat was 2 jaar geleden 275, dachten Ramon en ik. Zal dus één of twee losse dagen worden, ook best.


Thanks amigo! Gaan eens kijken welke voor onze groep passend zijn, haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
https://issuu.com/officialb2s/docs/db23_wknd-brochure_a5_final_losse-paginas-kleiner?fr=xKAE9_zU1NQ

Hier staan alle chalets, huisjes en bijbehorende prijzen. En die zijn echt gruwelijk duur geworden t.o.v. onze laatste keer, 2 jaar terug. Vista komt nu op 425 en dat was 2 jaar geleden 275, dachten Ramon en ik. Zal dus één of twee losse dagen worden, ook best.


Ja, dit. Vorig jaar eigenlijk genoodzaakt een losse dag geweest omdat we het waren vergeten om een huisje te boeken. Nu met deze fors verhoogde prijzen is de keuze ook makkelijk om toch weer 1 of 2 losse dagen te gaan. Jammer, aangezien dat betekent dat we de 10 volledige weekenden toch net niet gaan redden voor Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 21:39 
 
Hardtraxxer

Een airbnb op loopafstand gefixt :thumbup: Een zaterdagje Decibel, altijd leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zijn er weer bij, tickets gekocht!

Parkeerticket voor €46 is wel belachelijk, dat was dit jaar nog €27. We vragen wel iemand die ons brengt en haalt ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 15:13 
 
Hardtraxx Newbie

Voor 46 euro wil ik dat Barry me met de skelter van mijn auto naar de tent brengt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Parkeerticket voor €46 is wel belachelijk


46?! Auto wordt ook netjes schoongemaakt van binnen en buiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 09:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hier ook weer de weekendtickets binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 14:53 
 
Hardtraxxer

Mag toch wel hopen dat die 46 piek incl. valet service is gedaan, gezien de halve marathon die je vorig jaar met al je spullen mocht afleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2023 10:11 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig mits een stage Euphoria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2023 10:24 
 
Hardtraxxer

Bambambam schreef:
Aanwezig mits een stage Euphoria.

Euphoria is er al jaren niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2023 11:32 
 
Hardtraxx Addict

Bambambam schreef:
Aanwezig mits een stage Euphoria.

Die benamingen gebruiken ze al jaren niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 17:23 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Bambambam schreef:
Aanwezig mits een stage Euphoria.

Die benamingen gebruiken ze al jaren niet meer

Sowieso zou je alleen nog wat euphorische stijl tegenkomen op de main in de middag of misschien de remember/hs classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar was er op zondag een euforische stage: Hardstyle by Desperados. Was een kleine stage op het water.

zo 13:00 - 14:30: Retrospect
zo 14:30 - 15:30: Ecstatic
zo 15:30 - 16:30: Stormerz
zo 16:30 - 18:00: Andy Svge
zo 18:00 - 19:30: Audiotricz
zo 19:30 - 21:00: Toneshifterz
zo 21:00 - 22:00: MaXtreme
zo 22:00 - 23:00: Crude Intentions
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 18:54 
 
Hardtraxx Addict

ijssie schreef:
heggenschaar schreef:
Bambambam schreef:
Aanwezig mits een stage Euphoria.

Die benamingen gebruiken ze al jaren niet meer

Sowieso zou je alleen nog wat euphorische stijl tegenkomen op de main in de middag of misschien de remember/hs classics

En toch wel een beetje het gevoel dat het weer aan het veranderen is wat meer richting de euphoric kant.
Onderbuik gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2023 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat gevoel deel ik ook wel, de markt is er nog niet gigantisch groot voor, maar denk dat je toch een groep mensen wel erg blij maakt met een bescheiden euforische stage op festivals. Hoop dat dat een trend wordt in 2024

Ik hou er ook meer en meer van, hoef er alsnog niet een hele dag te staan, maar ff een setje fijne melodietjes in het zonnetje hoort er gewoon wel bij wmbt.

Zoals op Elektrum die uiltje stage was echt weer magisch, klein groepje enorm enthousiaste liefhebbers, beetje dat oude raw gevoel van helemaal in het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2024 12:48 
 
Hardtraxxer

ijssie schreef:
Prijs: €meer dan vorig jaar niet zeuren en zoek een baan

Ik heb gewoon een baan, maar €99,95 voor de zaterdag mag ik best duur vinden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2024 10:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Koever schreef:
ijssie schreef:
Prijs: €meer dan vorig jaar niet zeuren en zoek een baan

Ik heb gewoon een baan, maar €99,95 voor de zaterdag mag ik best duur vinden toch?


Wat is duur? Dit is het nieuwe normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2024 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koever schreef:
ijssie schreef:
Prijs: €meer dan vorig jaar niet zeuren en zoek een baan

Ik heb gewoon een baan, maar €99,95 voor de zaterdag mag ik best duur vinden toch?


Dat mag jij zeker, Co. 100 piek voor een dagje Decibel is ook wel heel erg flink aan de prijs. Ik hoop dan ook dat ze de line-up bekend maken voor de kaartverkoop, want dit zijn geen bedragen meer om zomaar blind kaarten voor te kopen. En gevoelsmatig is dit ook wel echt het plafond qua prijs (en misschien zelfs als iets er overheen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2024 12:36 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Koever schreef:
ijssie schreef:
Prijs: €meer dan vorig jaar niet zeuren en zoek een baan

Ik heb gewoon een baan, maar €99,95 voor de zaterdag mag ik best duur vinden toch?


Dat mag jij zeker, Co. 100 piek voor een dagje Decibel is ook wel heel erg flink aan de prijs. Ik hoop dan ook dat ze de line-up bekend maken voor de kaartverkoop, want dit zijn geen bedragen meer om zomaar blind kaarten voor te kopen. En gevoelsmatig is dit ook wel echt het plafond qua prijs (en misschien zelfs als iets er overheen).

Gelukkig is blind kaarten kopen eigenlijk nergens meer nodig (op de losse Defqon zaterdag na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2024 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar prima vermaakt, maar voor zulke bedragen hoeft het voor mij niet meer tenzij iets echt speciaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2024 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij verkocht het vorig jaar heel laat uit, als het al uitverkocht, en kan je nog lekker op de line-up wachten. Ik heb bij steeds meer feesten het gevoel dat ik het allemaal wel geloof en eerst de line-up wil zien voor ik een keuze maak. Heb nog zeer weinig 'moetjes' tegenwoordig, op bijv. een Defqon-weekend na. Ik heb het idee dat meer mensen dat hebben, gevoelsmatig verkopen feesten later uit.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten