Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 00:58 

Hardtraxxer

Feest: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm
Datum: 28-08 t/m 30-08
Tijd: vr. 15:00 t/m zo. 23:30
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.b2s.nl
Prijs:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 06:01 

Hardtraxxer

Ik hoop dat ze de stages en line up en timetable eens wat beter gaan indelen. Ben een stuk of 10 a 15 keer bij decibel geweest en vond het dit jaar in 2025 echt om te huilen. Ik zou graag weer een splitsing zien in de raw(loudness)/extreme raw(loudness). En dan beter de classics een beetje met euphoric mixen. En ja misschien een paar van de wat betere/bekende DJ's ook op meerdere dagen indelen voor de mensen die niet een heel weekend gaan. Een focus om de zaterdag weer gewoon de top dag te maken zou fijn zijn want in 2025 was het gewoon heel slecht. Decibel is toch een feest waar wat oudere mensen komen vergeleken met defqon heb ik het idee dus snap niet waarom er zoveel raw takke herrie is wat meestal alleen de peuters leuk vinden. Het kan veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 10:03 

Hardtraxx Veteran

Datum van Mysteryland dus, hoop dat het eenmalig is en weer terugswitcht als ML terug is in 2027
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 10:05 

Hardtraxxer

Week later als normaal? Weet iemand of daar een bepaalde reden voor is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 12:29 

Hardtraxx Veteran

Omdat wij dat bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2025 16:40 

Hardtraxxer

Beter weekend na vakantie periode, ipv in vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 07:13 

Hardtraxx Veteran

Voor mij juist ruk met vakantie, neem altijd laatste week van augustus en twee weken in september... Nog een zware twijfel dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 07:36 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Voor mij juist ruk met vakantie, neem altijd laatste week van augustus en twee weken in september... Nog een zware twijfel dus.

Dit valt daar toch juist middenin lieve schat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 13:22 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:
chas1n schreef:

Schatje, sommige gaan ook op reis in hun vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 13:24 

Hardtraxxer

Toch vind ik het allemaal wat vreemd.. Toch wat signalen voor mij dat het niet zo goed loopt..

De verkoop lijkt wat tegen te vallen laatste tijd, minder stages dan voorheen. Main stage was een stuk kleiner gezien de vip tribunes die dichter op elkaar stonden dit weekend.
De camping lijkt ook kleiner te zijn geworden (hoewel ik geen zicht heb op de comfort camping die wellicht erg in trek is nu)
Nu verplaatsing naar ander weekend, terwijl dit vanaf 2002 nooit is voorgekomen. Waarom een succesformule wijzigen?

Ik hoop het mis te hebben hoor, voor mij is Decibel nog steeds het gaafste feest van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 13:25 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
chas1n schreef:

Bedoel dus juist met op vakantie gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 14:28 

Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
Toch vind ik het allemaal wat vreemd.. Toch wat signalen voor mij dat het niet zo goed loopt..

De verkoop lijkt wat tegen te vallen laatste tijd, minder stages dan voorheen. Main stage was een stuk kleiner gezien de vip tribunes die dichter op elkaar stonden dit weekend.
De camping lijkt ook kleiner te zijn geworden (hoewel ik geen zicht heb op de comfort camping die wellicht erg in trek is nu)
Nu verplaatsing naar ander weekend, terwijl dit vanaf 2002 nooit is voorgekomen. Waarom een succesformule wijzigen?

Ik hoop het mis te hebben hoor, voor mij is Decibel nog steeds het gaafste feest van het jaar.

Verplaatst naar het weekend van Mysteryland omdat dat er niet is volgens jaar net als ground zero.
Vorig jaar was er alleen aan de linkerkant aan vip deck en rechts juist een kleinere bar.
De ,2 stages minder waren een botsautobaan en de stage waar nu de city beach was. Wat dus gewoon een stage was.
Ja het is wel kleiner dan voor covid maar zo heel veel kleiner ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2025 16:04 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
corneelwr schreef:
chas1n schreef:

Bedoel dus juist met op vakantie gaan :P

Zou lekker in Holland blijven joh, dat gemartel in zo'n vliegtuig, niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 15:02 

Hardtraxxer

6p chalet is geboekt, zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 16:34 

Hardtraxx Elite

Comfort camping weer binnen
Net als fanatic status (had je die vorig jaar en haal je in de loyalty sale dan heb je hem ook dit jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2026 20:25 

Hardtraxx Veteran

baklava bangers by kemal :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 15:28 

Hardtraxx Veteran

Met een volle partybus gaan we dit jaar eens op de vrijdag. Weekend krijg ik er helaas niet meer doorheen thuis, Decibel leeft hier wel heel weinig zo te zien. Of is het forum echt zo dood tegenwoordig? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 15:52 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Met een volle partybus gaan we dit jaar eens op de vrijdag. Weekend krijg ik er helaas niet meer doorheen thuis, Decibel leeft hier wel heel weinig zo te zien. Of is het forum echt zo dood tegenwoordig? :mad:

LoL dat dit nog een vraag is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 08:19 

Hardtraxx Veteran

Haha was ook sarcastisch, het is morsdood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 08:51 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

Soms denk ik met weemoed terug aan de dagen dat de shout nog bruiste van leven. Dat de hele maand mei en juni de pagina's aaneengeregen werden van o.a. het Defqon topic.... Alle hype mixjes. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 12:13 

Hardtraxxer

Ik kijk ook dagelijks voor nieuwe comments om daarna mijn ongevraagde & ongezouten mening te geven maar het is maar tam inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 12:35 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
chas1n schreef:

Soms denk ik met weemoed terug aan de dagen dat de shout nog bruiste van leven. Dat de hele maand mei en juni de pagina's aaneengeregen werden van o.a. het Defqon topic.... Alle hype mixjes. :(

Wát een tijd, inclusief alle (bier)meetings en gekkigheid. Das war einmal. Wel erg van genoten!
Overigens op zaterdag aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 13:03 

Hardtraxx Veteran

Nou niet gaan doen alsof de Decibel topics storm liepen toen het forum nog springlevend was. Db is altijd het ondergeschoven kindje geweest vergeleken met de Defqon topics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 15:05 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Nou niet gaan doen alsof de Decibel topics storm liepen toen het forum nog springlevend was. Db is altijd het ondergeschoven kindje geweest vergeleken met de Defqon topics.

Uiteraard, maar als ik even terugkijk; Decibel 2023 had nog 30 pagina's en voorlopig redt het nu de 2e pagina nog niet eens.. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2026 15:12 

Hardtraxx Veteran

Het forum staat inmiddels voller met comments over het feit dat het forum dood is dan over daadwerkelijk reacties over hardstyle of feesten :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten