Waar zijn jullie zaterdag nacht te vinden? 
Op de campingRammelslakje wrote:Waar zijn jullie zaterdag nacht te vinden?
Op de campingRammelslakje wrote:Waar zijn jullie zaterdag nacht te vinden?
Opzoek naar de jungalow van The Viper.Rammelslakje wrote:Waar zijn jullie zaterdag nacht te vinden?
maarten1410 wrote:Opzoek naar de jungalow van The Viper.Rammelslakje wrote:Waar zijn jullie zaterdag nacht te vinden?
Is echt zomaarten1410 wrote:No... Way...
Zit op hetzelfde terrein maar de huisjes staan wel bij elkaar en de tenten ook. Verspreid over de camping zeg maar (staat ergens een afbeelding een bladzijde terug)Rammelslakje wrote:Camping en bungalows bij elkaar of apart?
NICE! Tot zaterdagnacht dan sowieso hahaharoberttt wrote:Is echt zomaarten1410 wrote:No... Way...hun zitten op nummer 3
Weet jij meer dan ik? Nja, zou wel vet zijnroberttt wrote:maarten1410 wrote:Opzoek naar de jungalow van The Viper.Rammelslakje wrote:Waar zijn jullie zaterdag nacht te vinden?![]()
![]()
![]()
(zit naast ons)
Pff en ik dan... je mag mee omdat ik akkoord ging..Jeff3rd wrote:Timmer, Squirrie... Zijn mn helden! Dankzij hun toch naar t Decibel weekend!
Heb jij niet al genoeg veren in je reet gehad de afgelopen dagenroberttt wrote:Pff en ik dan... je mag mee omdat ik akkoord ging..Jeff3rd wrote:Timmer, Squirrie... Zijn mn helden! Dankzij hun toch naar t Decibel weekend!
Werk er ook hard voordawasiknie wrote:Heb jij niet al genoeg veren in je reet gehad de afgelopen dagenroberttt wrote:Pff en ik dan... je mag mee omdat ik akkoord ging..Jeff3rd wrote:Timmer, Squirrie... Zijn mn helden! Dankzij hun toch naar t Decibel weekend!
Als jij niet akkoord ging mocht jij gewoon thuisblijven hoor, baas boven baas en jij staat onderaan! Kleine snottekoning!roberttt wrote:Pff en ik dan... je mag mee omdat ik akkoord ging..Jeff3rd wrote:Timmer, Squirrie... Zijn mn helden! Dankzij hun toch naar t Decibel weekend!
Hmmm... Chukkels of het lid "Timmer" van htxx?Jeff3rd wrote:Timmer, Squirrie... Zijn mn helden! Dankzij hun toch naar t Decibel weekend!
Nope, niks. Maar alles was overhoop gehaald dus waar moet je het dan laten...KSwoosh wrote:Wow jesus dat is wel heel erg slecht... waren er geen kluisjes in de jungalows ofzo?
maarten1410 wrote:Nog meer mensen die een leeggeroofd huisje aantroffen bij terugkomst zaterdag? Bij twee van onze buren en bij ons zelf was zonder sporen ingebroken (loper/medewerker) en miste geld, geurtjes, een t-shirt, sigaretten, telefoons en zelfs een autosleutel. Zelf gelukkig samen met één andere niks kwijt maar de rest had er zondag niet zo'n zin meer in. Verder super goed vermaakt maar dit verpeste het wel behoorlijk.
Ons huisje had koud water, die van de buren bruin water en het 3e huisje had niks maar daar stond een dikke BMW voor de deur. We hadden de receptie gebeld over het koude water en ze zijn langs geweest toen wij naar het festivalterein liepen. Bij de buren hetzelfde verhaal. Nergens braaksporen en 200% zeker dat alles potdicht zat. Alles zat ook nog steeds netjes dicht toen we terug kwamen dus 1 + 1 = ik weet het maar zeker kun je dat natuurlijk niet zeggen.Rammelslakje wrote:Op de camping niets vernomen van diefstal. Hoe zijn ze binnengekomen dan? Lijkt me logischer dat de tenten lijden onder diefstal dan bungalows die je af kan sluiten?