Hardtraxx Veteran

Vroeger Was Alles Beter (VWAB) keert op zaterdag 24 oktober 2026 terug in de Brabanthallen in Den Bosch — een dag vol hardstyle classics verdeeld over twee area's.

Feest: VWAB Indoor
Datum: 24-10-2026
Tijd: 12:30 - 00:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.paylogic.com/5126c1a7508c4 ... 97/tickets
Prijs: €64,00 (Regular)

Line-up:
AREA 1
Adrenalize vs Code Black
Atmozfears vs B-Front
Audiotricz vs Jones (EUPHORIC REWIND)
Brennan Heart vs Ran-D
Coone
DJ Isaac (FEEL SO GOOD)
E-Force vs Luna (THE MASTERCLASS)
Frontliner vs The Prophet (THE GET BACK 2 BACK)
Josh & Wesz
Noisecontrollers (E=NC2)
VWAB LIVE
Wildstylez (BACK 2 BASICS)
Zatox (MY LIFE)
Hosted by: Da Syndrome & DV8

AREA 2
ALPHAVERB
Davide Sonar
Degos & Re-Done
Demi Kanon
Geck-O
Low-E & Alter Egosz
Sub Sonik
The Pitcher
Waverider
Hosted By Renegade

Laatst bijgewerkt door Jor-D op 31 aug 2026 12:05, in totaal 1 keer bewerkt.
Titel voluit geschreven (Vroeger Was Alles Beter), intro toegevoegd
Hardtraxx Addict

Tickets in the pocket!
Hardtraxxer

Nice! 2 zalen? (hoop niet op een stage in foodhal zoals voorgaande edities :lol: ).

Heel benieuwd naar Zatox, want zijn oudere werk is top!
Hardtraxx Elite

HardDB schreef:
Nice! 2 zalen? (hoop niet op een stage in foodhal zoals voorgaande edities :lol: ).

Heel benieuwd naar Zatox, want zijn oudere werk is top!

Mag idd hopen dat er dan een echte tweede stage komt.
Talent mag wel bij het eten.
Hardtraxxer

Ik denk skip,, brabanthallen te groot te onpersoonlijk.
Hardtraxx Veteran

Kon sowieso niet omdat ik dan in Londen ben. Maar deze lineup is ook niet echt spraakmakend
Hardtraxx Veteran

Ik weet niet hoelang dit concept nog vol te houden is. Het zijn nu toch wel vaak dezelfde namen en vaak draaien die toch wel de bekende hitjes in plaats van echt eens diep te graven in de discografie.
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Ik weet niet hoelang dit concept nog vol te houden is. Het zijn nu toch wel vaak dezelfde namen en vaak draaien die toch wel de bekende hitjes in plaats van echt eens diep te graven in de discografie.

Haha ze gaan natuurlijk niet brabanthallen uitverkopen met DJs die echt diep gaan graven he.
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
JeftaElachouri schreef:

Haha ze gaan natuurlijk niet brabanthallen uitverkopen met DJs die echt diep gaan graven he.

Waarom niet? Het verkoopt uit vooraf, de mensen zijn er al.
Dan kan je best wat meer dan alleen de hitjes draaien.

Ik moet wel zeggen na de afgelopen 2 edities met showtek en p1 is dit wel een mindere line up.
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
makrooy schreef:
JeftaElachouri schreef:

Waarom niet? Het verkoopt uit vooraf, de mensen zijn er al.
Dan kan je best wat meer dan alleen de hitjes draaien.

Ik moet wel zeggen na de afgelopen 2 edities met showtek en p1 is dit wel een mindere line up.

Als zij het feest dood gaan draaien met nummers die 90% van de zaal niet kent, gaan ze volgend jaar natuurlijk minder gauw een ticket kopen.
Hardtraxxer

Ik ga juist geen ticket meer kopen, omdat het altijd weer dezelfde namen zijn en er vooral hits worden gedraaid.
Hardtraxx Elite

Yenssen schreef:
Ik ga juist geen ticket meer kopen, omdat het altijd weer dezelfde namen zijn en er vooral hits worden gedraaid.

Dit. Je kan het meerendeel al invullen. En dan met het langzaam verschuiven naar voor mij mindere jaren sla ik hem over
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:

Dat vraag ik mij ook af. Ik ga omdat het zowat om de hoek is, dus wel aanwezig waarschijnlijk.
Maar voor mij hoeft dat 'vs' of b2b in deze line-up ook helemaal niet....maar dat is persoonlijk.

Ik zou wel een keer een Italiaanse editie willen zien oid.

Technoboy
Tuneboy
Davide Sonar
Super Marco May
Trance Generators
Zatox
Tatanka
Activator etc.....
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Yenssen schreef:

Dit. Je kan het meerendeel al invullen. En dan met het langzaam verschuiven naar voor mij mindere jaren sla ik hem over

Ja liggen zij vast wakker van dat de niche van hardtraxx dit skipt :P Mensen gaan graag naar hun jaarlijks classic feestje om de klassiekers mee te blerren. De ekte fans die een obscuur B kantje willen horen die op <1000 spotify plays staat, is niet relevant.
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
heggenschaar schreef:
Yenssen schreef:

Ja liggen zij vast wakker van dat de niche van hardtraxx dit skipt :P Mensen gaan graag naar hun jaarlijks classic feestje om de klassiekers mee te blerren. De ekte fans die een obscuur B kantje willen horen die op <1000 spotify plays staat, is niet relevant.

Al pak je er maar 1 per jaar, afgelopen Origins kwam om 16:30 al voor de 3e keer Shiverz voorbij, zit toch niemand op te wachten lijkt me.
Hardtraxx Veteran

Ik wel!!!
Hardtraxx Veteran

TUDUUUUU!
Hardtraxx Veteran

Het VWAB concept, vooral indoor, loopt inderdaad wel een beetje weg van wat voor mij de classics zijn. De kans dat ik hier bijvoorbeeld Dozer - The Church Of The Darskide ga horen is nagenoeg nihil. Terwijl zo'n track voor mij ultiem ouderwets avondje Dieka vibes heeft. Frontliner vs The Prophet kan trouwens wel die feeling krijgen. Al kan het ook maarzo helemaal de verkeerde kant op uitslaan. Sterker nog, die kans is best groot.

De afgelopen jaren veel VWAB events niet willen missen, deze voel ik nog niet echt.
Hardtraxx Elite

Niet aanwezig, maar om even in te haken op de discussie hierboven; ik merk om mij heen ook dat het concept niet meer echt aanslaat. Grote groep die vanaf dag 1 erbij was gaat nu amper nog een classics feest. Alleen omdat hc in de buurt is, maar verder wordt alles overgeslagen met als grootste reden dat het saai wordt.
Hardtraxxer

Is het ook niet (ik denk hardop) dat de events te kort op elkaar aansluiten? We hebben net het festival gehad, en over 2 maanden krijgen we zo'n beetje hetzelfde verhaal, maar dan indoor!?!

Dan ook nog in begin januari de editie meegepakt. Zoals mijn eerdere post, over een Italiaanse editie, ik noem maar wat....ik zeg niet dat ze dit moeten doen maar dat zou verrassen! Dat zou voor mij persoonlijk gelijk het 'hier moet ik bij zijn' gevoel geven, niet zoals de Project One editie.

Wordt het gewoonweg niet wat teveel hetzelfde?

Ik snap dat blijven vernieuwen moeilijk is, zeker met een classics concept maar merk ook dat er links & rechts minder animo is voor deze editie.
Hardtraxxer

makrooy schreef:
heggenschaar schreef:
Yenssen schreef:
Mensen gaan graag naar hun jaarlijks classic feestje om de klassiekers mee te blerren. De ekte fans die een obscuur B kantje willen horen die op <1000 spotify plays staat, is niet relevant.

Maar waar ga je als artiest dan je vergeten plaatjes draaien? Op een gemiddelde mainstage draaien ze ook al op safe. Het lijkt mij juist op VWAB zowel voor de artiest als bezoeker tof om even een plaat erbij te pakken waarvan je denkt: zo wtf deze heb ik lang niet gehoord.

Als ik Wildstylez als voorbeeld neem, die kwam in januari ook weer aanzetten met Lose My Mind, Timeless, etc. Waarom niet bv. een Clubbin', Missin', Truth, Revenge of Pleasure?

Boeien als er dan drie minuten even mensen stilstaan. Ik ga bij Year of Summer ook altijd even wat te drinken halen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Dit heeft vooral met de visie van de artiest te maken. Veel artiesten beschouwen een hoop ouder werk als ondermaats in kwaliteit en draaien ze om die reden dan ook niet. Ze draaien dan bijv. Hun piek periode dan meer.

Wat je wel kan hebben is andere stages met jongens die dit dan wel draaien maar dat levert gewoonweg niet genoeg volk op.
Ik probeer zelf altijd wel dit soort dingen te pakken want leuk voor de 10 man die ze wel kennen maar het contrast is wel groot :P
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Maar waar ga je als artiest dan je vergeten plaatjes draaien? Op een gemiddelde mainstage draaien ze ook al op safe. Het lijkt mij juist op VWAB zowel voor de artiest als bezoeker tof om even een plaat erbij te pakken waarvan je denkt: zo wtf deze heb ik lang niet gehoord.

Als ik Wildstylez als voorbeeld neem, die kwam in januari ook weer aanzetten met Lose My Mind, Timeless, etc. Waarom niet bv. een Clubbin', Missin', Truth, Revenge of Pleasure?

Boeien als er dan drie minuten even mensen stilstaan. Ik ga bij Year of Summer ook altijd even wat te drinken halen :thumbsup:

Oh maar 2 of 3 vergeten nummertjes in een set van 60min is helemaal prima en zou de dagjesmensen niet afschrikken. Maar bedoel meer dat als dj's halve set obscure nummers draaien, dat dat niet zou aanslaan.
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Wat je wel kan hebben is andere stages met jongens die dit dan wel draaien maar dat levert gewoonweg niet genoeg volk op.
Ik probeer zelf altijd wel dit soort dingen te pakken want leuk voor de 10 man die ze wel kennen maar het contrast is wel groot :P

Hulde... dat er toch nog van die (kleine) stages zijn, die bijvoorbeeld door een HCL gehost worden. Waar er nog dj's zoals wij zijn, die tenminste nog enigzins divers en uniek draaien!
Hardtraxxer

Of: een 4-tal headliners van de mainstage met grootse discografie die al in de grote zaal draaien een 2e setje in een kleine zaal laten draaien voor 90/120 min.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten