Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Decibel Weekend Festival 2013
Waar: Vakantiepark Beekse Bergen
Wanneer: Vrijdag 16 augustus tot en met maandag 19 augustus 2013
Check-in: Vrijdag 16 augustus vanaf 16.00 uur
Check-out: Maandag 19 augustus tot 12.00 uur
Leeftijd: 18+
Prijs: €69,50 - UITVERKOCHT!

Arrangementen op Vakantiepark Beekse Bergen zijn uitverkocht!
Er zijn nog wel kampeerplekken te verkrijgen voor het naastgelegen Safaripark.


Prijzen vakantiehuizen
Prijzen kampeerplaatsen


Line-up zaterdag:
Decibel mainstage
Frontliner
Crypsis
Alpha²
Coone
Brennan Heart
Atmozfears
Bass Modulators
Headhunterz
Tha Playah
Wild Motherfuckers (live)
Hosted by DV8

back2school
Panic
Uzi
Neophyte
Gizmo
Waxweazle
The Viper
Predator
Franky Jones
Sequence & Ominous
Hosted by Alee

Euphoria
Psyko Punkz
Ran-D
Noisecontrollers
Code Black
Wasted Penguinz
Nutralizers
Raxtor
Adrenalize
Digital Punk
Hosted by Villain

Reactor
ROD
Gary Beck
Perc
Truss (aka MPIA3)
Konkrete Collective
Bas Mooy
Abstract Division
Pfirter

UP!
Mark with a K
Dr Phunk
Lowriderz
Qrank
Davoodi
Akyra
Demoniak
Mode Seven
Hosted by Toxicalz

Darkness4life
The DJ Producer
Igneon System
Tripped
Counterfeit
Lucy Furr
Dr. Peacock
Angel
Section Grabuge
Hosted by No-iD

Pussy Lounge
Darkraver
Paul Elstak
Mental Theo
Ruthless
The Prophet
Dr. Rude
Pat B
Yves
Fenix
Bass-D
Hosted by Ruffian

Remember
Luna
Überdruck
Jimmy The Sound
Zero-Gi
Leep
A*S*Y*S
Vortex
Pavo
Hosted by Shizzler

1992 is 4 you!
Stanton
Bart Thimbles
Rob
Marcello
Lars
Isis
Sven Lanvin
Francois
Hosted by Joe

Loudness
B-Front
Adaro
Delete
Rancor
Avio
Deetox
Main Concern
Radical Redemption
Frequencerz (live)
Hosted by Nolz

Refuse
Fatima Hajji
Mike Drama
Spitfire
Hammond
Sceptical C
Instigator
Svetec
Miss Djax

Drop the Bass
Gomes
Nicon
Sinister Souls
Lifecycle
Devnik
Limewax
Obscure
Dion Cassius
Hosted by Swift

Hardcore4Life
Wasted Mind
Amada
Destructive Tendencies
Art of Fighters
Nosferatu
Kasparov
Angerfist
Partyraiser
Korsakoff
MC Jeff

Line-up Preparty (14.00 uur tot 23.00 uur):
Ran-D
Frontliner
Psyko Punkz
Code Black
Dark-E
Shadix
Frequencerz
Mad Dog
Hosted by Renegade

Line-up Nightparty (22.00 uur - 02.00 uur)
Alpha²
The Viper
Audiotricz
Panic
Hosted by Renegade

Line-up Afterparty (14.00 uur - 22.00 uur)
Coone
B-Front
Adaro
Wasted Penguinz
Dr Phunk
Outlander
Darkraver
Paul Elstak
Hosted by Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat wordt weer genieten geblazen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig, was het mooiste weekend van dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup:

een graad of 8 minder en het is perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop ook aanwezig te zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar als het lukt, het hele weekend aanwezig in een huisje. Leek me vorig jaar al geweldig, maar kon toen helaas geen mensen mee krijgen. Dat moet dit jaar gelukkig wel lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Dit jaar als het lukt, het hele weekend aanwezig in een huisje. Leek me vorig jaar al geweldig, maar kon toen helaas geen mensen mee krijgen. Dat moet dit jaar gelukkig wel lukken.

Volgend jaar... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 02:10 
 

Aanwezig!

Lekker dichtbij en altijd prima qua sfeer, geluid etc!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 02:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk weer aanwezig, geweldig festival. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

Deze gaat gelijk de agenda in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote optie, even kijken hoeveel mensen er mee gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt helemaal aan de line-up... Dit jaar besloten dat ik niet meer dan 75,- voor een kaartje ga betalen, en zal dit jaar wel over die grens gaan. Moet wel heel goed zijn wil ik toch weer gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt waarschijnlijk alleen defqon weekend next year.. Ondanks dat ik afgelopen decibel weekend echt een legendarisch weekend heb beleefd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Berenburg schreef:
Dit jaar als het lukt, het hele weekend aanwezig in een huisje. Leek me vorig jaar al geweldig, maar kon toen helaas geen mensen mee krijgen. Dat moet dit jaar gelukkig wel lukken.

Volgend jaar... :whistle:

Ik werk in collegejaren :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Decibel is een zekerheidje. Even kijken of we ook mensen mee kunnen krijgen voor het hele weekend. (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:51 
 

Ff kijken ofdat ik mensen mee kan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Al vragen ze er dit jaar 1000 euro pp voor. Decibel is epic, elk jaar weer. En weekend vorig jaar was gewoon bazig (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 12:20 
 

Berenburg schreef:
Chukkels schreef:
Berenburg schreef:
Dit jaar als het lukt, het hele weekend aanwezig in een huisje. Leek me vorig jaar al geweldig, maar kon toen helaas geen mensen mee krijgen. Dat moet dit jaar gelukkig wel lukken.

Volgend jaar... :whistle:

Ik werk in collegejaren :whistle:

Dan is het collegejaar toch ook gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Al vragen ze er dit jaar 1000 euro pp voor. Decibel is epic, elk jaar weer. En weekend afgelopen editie was gewoon bazig (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Berenburg schreef:
Chukkels schreef:
Volgend jaar... :whistle:

Ik werk in collegejaren :whistle:

Dan is het collegejaar toch ook gedaan?

De laatste hertentamens zijn dan nog net niet geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:01 
 
Hardtraxxer

Dit jaar toch maar wel doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Dit jaar toch maar wel doen :)

Kom je dan ook gezellig koekeloeren in ons Pingwinghuisje? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:24 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Jorgvv schreef:
Dit jaar toch maar wel doen :)

Kom je dan ook gezellig koekeloeren in ons Pingwinghuisje? :$


Volgens mij was ik eerst niet meer welkom :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Chukkels schreef:
Jorgvv schreef:
Dit jaar toch maar wel doen :)

Kom je dan ook gezellig koekeloeren in ons Pingwinghuisje? :$


Volgens mij was ik eerst niet meer welkom :(

Ik ben vergevingsgezind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Flinke bump, maar een vraagje. Mijn vrienden en ik willen een bungalow gaan boeken in maart, maar hoeveel kost een 6-persoonsbungalow voor het weekendje? Ik kan het echt nergens vinden. Dan weten we even hoeveel geld we opzij moeten zetten, want ze schijnen binnen een paar uur uitverkocht te zijn?

Alvast bedankt :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten