Jawel schreef:
Ten opzichte van vorig jaar zijn op zaterdag de future district en hardtechno verdwenen en de industrial toevoegt. Op zondag lijkt de hardtechno en partystyle verdwenen te zijn. Het festival lijkt de afgelopen jaren inderdaad steeds iets kleiner te worden. Ook geen enkele stage meer op het water. Zal de loopbrug dan ook verdwenen zijn? Op zich begrijpelijke keuze als je op prijs concurrerend wil blijven.
Maar b2s, waarom de hardstyle classics op zaterdag weer op zo’n ondankbare plek naast de pussy lounge? Vorig jaar en het jaar daarvoor had je het eindelijk goed voor elkaar, na een paar jaar op dat vreselijke strandje, en nu weer de boel verplaatsen!? We gaan het afwachten, maar ik ben er bang voor…. Wat dat betreft is de organisatie echt onnavolgbaar.
Zaterdag ook de extra raw weg.
Aanzich vindt ik de plek naast de pussylounge niet eens zo erg, vorig jaar best een tijd gestaan op de zondag en was prima qua ruimte en doorloop. Had er ook geen last van het geluid van de uptempzooi