Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: Decibel Outdoor 2025
Datum: 15-08-2025 t/m 17-08-2025
Tijd: vr. 15:00 t/m zo. 23:30
Locatie: Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.b2s.nl/decibel-outdoor-2025
Prijs: €149,95 (Weekend)

Line-up:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Toch wel een zekerheid dus maandag maar tickets halen en wie weet dat fanatici gedoe er bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard weer aanwezig, 12e keer, 11e keer Weekend.

Hopelijk heb ik geluk met de rij in de kaartverkoop en mag ik mezelf dan een Fanatic noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 22:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Sowieso weer het weekend aanwezig! De laatste jaren zeer goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Sowieso weer het weekend aanwezig! De laatste jaren zeer goed vermaakt.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 10:03 
 
Hardtraxx Elite

Iemand al de link voor de pre sale ontvangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 13:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Blijkbaar had Office365 problemen waardoor veel mails niet of heel laat binnenkwamen. Gelukkig wel accomodatie kunnen fixen dankzij onze grote promoboy Jumpertje0 :worship:

WEEKEND HYPE VERDOMME!!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Hotmail (of Microsoft idk) heeft storingen deze ochtend.

Tickets zijn weer binnen, incl. Fanatics status :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 16:49 
 
Hardtraxx Elite

Meer mensen die meer dan 1 fanatic geselecteerd hadden (ivm meer kaarten) en er toch maar 1 gekregen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had er in m'n wishlist aangegeven er 2 te willen, eenmaal in de ticketshop kon ik er maar 1, als ik de 2e toevoegde en wilde afrekenen kwam er een foutmelding.

Heb b2s support gemaild, want toch minder leuk als maar 1 van ons 2 het heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2024 18:00 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Ik had er in m'n wishlist aangegeven er 2 te willen, eenmaal in de ticketshop kon ik er maar 1, als ik de 2e toevoegde en wilde afrekenen kwam er een foutmelding.

Heb b2s support gemaild, want toch minder leuk als maar 1 van ons 2 het heeft.

Precies dit had een maat van me dus ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2024 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand al wat informatie over de huisjes? Kan hier nog niets over vinden, willen dit jaar graag in een huisje in plaats van een vriendenveld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2024 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Precies dit had een maat van me dus ook


Ik heb dit terug:

When you've added the Decibel Fanatic status to your order, then will all tickets in your order will get exclusive benefits from the Fanatics membership!
So you don't have to worry about different priorities for you both ;)

Dus dat is mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2024 14:21 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
heggenschaar schreef:
Precies dit had een maat van me dus ook


Ik heb dit terug:

When you've added the Decibel Fanatic status to your order, then will all tickets in your order will get exclusive benefits from the Fanatics membership!
So you don't have to worry about different priorities for you both ;)

Dus dat is mooi :)

Aah top.
Wel lekker onduidelijk tijdens de verkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

GVD weer de euphoric in t bos en hardstyle binnen op zondag!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 16:16 
 
Hardtraxx Elite

En gewoon 2 stages minder op zaterdag en zondag.....
Verder aanzich wel tevreden en leuk dat sound of decibel een grotere stage krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 20:41 
 
Hardtraxxer

Wat is dit apart gedaan?

Is er nu ook minder ‘dansvloer ruimte?’ Kan iemand dat zo inschatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het festival kleiner geworden in vergelijking met 10 a 15 jaar geleden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 21:21 
 
Hardtraxxer

Hebben ze godver die hardstyle Classics op zaterdag naast die pussy lounge gezet. Die stond verdomme net op zn lekker plekje de afgelopen 2 jaar. En indd die euphoric in dat kut bos weggemoffeld met die houtsnippers. Wat ruk dit zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 22:52 
 
Hardtraxxer

https://www.b2s.nl/en/events/decibel/de ... 2025/about

Hier hebben ze het over 12 podia, maar ik tel er nu inderdaad 10… Heb er zelf niet zo’n probleem mee en dat bospodium vond ik juist supervet, maar die hardstyle classics naast de PL is wel compleet kut inderdaad. Niet alleen qua geluid maar de looproute gaat er ook dwars doorheen. Hopelijk zetten ze de bar ergens anders neer anders wordt het drama bij populairdere acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 22:57 
 
Hardtraxx Elite

Sappers schreef:
Wat is dit apart gedaan?

Is er nu ook minder ‘dansvloer ruimte?’ Kan iemand dat zo inschatten.

Ja. Er wordt een stuk niet gebruikt(al is het klein)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 22:57 
 
Hardtraxx Elite

Missho schreef:
Is het festival kleiner geworden in vergelijking met 10 a 15 jaar geleden?

Sowieso al geen stage meer op het water sinds vorig jaar
Dat zijn er ook wel eens twee geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 01:44 
 
Hardtraxxer

Ten opzichte van vorig jaar zijn op zaterdag de future district en hardtechno verdwenen en de industrial toevoegt. Op zondag lijkt de hardtechno en partystyle verdwenen te zijn. Het festival lijkt de afgelopen jaren inderdaad steeds iets kleiner te worden. Ook geen enkele stage meer op het water. Zal de loopbrug dan ook verdwenen zijn? Op zich begrijpelijke keuze als je op prijs concurrerend wil blijven.

Maar b2s, waarom de hardstyle classics op zaterdag weer op zo’n ondankbare plek naast de pussy lounge? Vorig jaar en het jaar daarvoor had je het eindelijk goed voor elkaar, na een paar jaar op dat vreselijke strandje, en nu weer de boel verplaatsen!? We gaan het afwachten, maar ik ben er bang voor…. Wat dat betreft is de organisatie echt onnavolgbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 12:11 
 
Hardtraxx Elite

Jawel schreef:
Ten opzichte van vorig jaar zijn op zaterdag de future district en hardtechno verdwenen en de industrial toevoegt. Op zondag lijkt de hardtechno en partystyle verdwenen te zijn. Het festival lijkt de afgelopen jaren inderdaad steeds iets kleiner te worden. Ook geen enkele stage meer op het water. Zal de loopbrug dan ook verdwenen zijn? Op zich begrijpelijke keuze als je op prijs concurrerend wil blijven.

Maar b2s, waarom de hardstyle classics op zaterdag weer op zo’n ondankbare plek naast de pussy lounge? Vorig jaar en het jaar daarvoor had je het eindelijk goed voor elkaar, na een paar jaar op dat vreselijke strandje, en nu weer de boel verplaatsen!? We gaan het afwachten, maar ik ben er bang voor…. Wat dat betreft is de organisatie echt onnavolgbaar.

Zaterdag ook de extra raw weg.

Aanzich vindt ik de plek naast de pussylounge niet eens zo erg, vorig jaar best een tijd gestaan op de zondag en was prima qua ruimte en doorloop. Had er ook geen last van het geluid van de uptempzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2025 12:50 
 
Hardtraxxer

Die euphoric stage in het bos was best leuk anders hoor, voelde wel intiem en sfeervol.

Extra raw weg is wel vreemd, maar één echte raw stage over op deze manier op de zaterdag?
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten