Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, een apart topic voor het weekend van Decibel!
Wie gaan er allemaal op de camping, wie gaan waar en met wie gaat iedereen?
Decibel 2012 wordt een knallend feest en het feest met de pre- en afterparty
op de camping wordt mogelijk nog harder!
Hopelijk zijn er veel Hardtraxxers te bewonderen
van 17 augustus tot en met 20 augustus op Vakantiepark Beekse Bergen,
zodat we met z'n allen er een spetterend weekend van kunnen maken!


DECIBEL WEEKEND 2012 IS TE BOEKEN VIA http://www.libemavakantieparken.nl/decibel


Wat? Decibel Camping Arrangement
Waar? Libéma Vakantiepark Beekse Bergen
Wanneer? Vrijdag 17 augustus tot en met maandag 20 augustus
Check-in? Vrijdag 17 augustus vanaf 16.00 uur
Check-out? Maandag 20 augustus tot 12.00 uur
Prijzen?

Afbeelding

Plattegrond camping:
Afbeelding

Line-up preparty:

Brennan Heart
Psyko Punkz
The R3belz [IT]
Crypsis
Slim Shore
Activator pres. Subground [IT]
Evil Activities
MC Renegade

Line-up afterparty:

Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Jack of Sound
In-Phase [NL/BE]
Chris One [SE]
MC Renegade


Locatie Hardtraxxers:
  • Chukkels Jungalow Giraf 2
  • Roberttt Jungalow Giraf 2
  • Squirrie Jungalow Giraf 2
  • Black Sunrise Jungalow Giraf 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd, roberttt, Squirrie, ik en nog 2 aanhangsels zijn aanwezig in een 6-persoons Giraf Jungalow aan het water. Epic times are going to be epic! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou graag willen, maar (Zoals vele vast wel weten) ga ik meestal alleen dus heb niet 5 of 3 man om mee een huisje te nemen, dus als iemand een plekje over heeft? :whistle: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat wederom een episch lang weekend worden baasch! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziet er naar uit dat dit niet meer doorgaat voor mij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:59 
 
Hardtraxxer

vind het best prijzig...
een familielid van m'n vriendin heeft een huisje op beekse bergen maar afgelopen jaar was het bijna niet te doen om daar te overnachten tijdens het weekend van decibel.. als het dit jaar op één of andere manier mogelijk is kies ik toch zeker daarvoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ziet er naar uit dat dit niet meer doorgaat voor mij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie kans dat wij een weekendje gaan pakken dit jaar. Nog ff overleggen hoe en wat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Goeie kans dat wij een weekendje gaan pakken dit jaar. Nog ff overleggen hoe en wat. :D

Mag je wel opschieten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Goeie kans dat wij een weekendje gaan pakken dit jaar. Nog ff overleggen hoe en wat. :D

Mag je wel opschieten :P

We zijn er ook al zowat uit, vanavond is er een beslissing denk ik. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Goeie kans dat wij een weekendje gaan pakken dit jaar. Nog ff overleggen hoe en wat. :D

Mag je wel opschieten :P

We zijn er ook al zowat uit, vanavond is er een beslissing denk ik. ;)

Met hoeveel man zijn jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 waarschijnlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wordt het hem wel, of wordt het hem niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:17 
 

Wordt'm niet, 5km fietsen en ik ben thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wordt het hem wel, of wordt het hem niet..


WEL!!

2 huisjes van 4personen haaihaai :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil ook heel graag in een huisje, maar niemand wil met mij :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boekingsprocedure gaat van start om klokslag middernacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er niet bij.

1. Voorverkoop start nu al
2. Veel te duur (neem aan dat dit exclusief entree is?)
3. Defqon en The Qontinent krijgen voorrang :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wordt'm niet, 500m fietsen en ik ben thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ben er niet bij.

1. Voorverkoop start nu al
2. Veel te duur (neem aan dat dit exclusief entree is?)
3. Defqon en The Qontinent krijgen voorrang :)


je kan al voor +- 30 euro van vrijdag tot maandag blijven kamperen.. dan heb je de pre en afterparty er ook nog is bij!! dat vind ik dus niet duur.. comfortabel is anders maar als je wil slapen kun je beter thuis blijven denk ik zo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Boekingsprocedure gaat van start om klokslag middernacht!

Daar gaan we klaar voor zitten dan, was het vorig jaar een grote run op de weekendjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Chukkels schreef:
Boekingsprocedure gaat van start om klokslag middernacht!

Daar gaan we klaar voor zitten dan, was het vorig jaar een grote run op de weekendjes?

Huisjes wel, kampeerplekken niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Nando schreef:
Ben er niet bij.

1. Voorverkoop start nu al
2. Veel te duur (neem aan dat dit exclusief entree is?)
3. Defqon en The Qontinent krijgen voorrang :)


je kan al voor +- 30 euro van vrijdag tot maandag blijven kamperen.. dan heb je de pre en afterparty er ook nog is bij!! dat vind ik dus niet duur.. comfortabel is anders maar als je wil slapen kun je beter thuis blijven denk ik zo :p

Dat is inderdaad niet duur, maar 3 keer op een camping staan in 1 jaar word me toch wat te veel. xd Dus dan zou zo'n huisje wel chill zijn en dat zit allemaal rond de 500 euro, kom je dus met al die andere kosten uit op zo'n 200 euro p.p. als je met z'n 5e gaat of zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Djenz schreef:
Nando schreef:
Ben er niet bij.

1. Voorverkoop start nu al
2. Veel te duur (neem aan dat dit exclusief entree is?)
3. Defqon en The Qontinent krijgen voorrang :)


je kan al voor +- 30 euro van vrijdag tot maandag blijven kamperen.. dan heb je de pre en afterparty er ook nog is bij!! dat vind ik dus niet duur.. comfortabel is anders maar als je wil slapen kun je beter thuis blijven denk ik zo :p

Dat is inderdaad niet duur, maar 3 keer op een camping staan in 1 jaar word me toch wat te veel. xd Dus dan zou zo'n huisje wel chill zijn en dat zit allemaal rond de 500 euro, kom je dus met al die andere kosten uit op zo'n 200 euro p.p. als je met z'n 5e gaat of zo..

Ik vind het ook te zot. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga er ook vanuit dat ik wel 500 euro kwijt ben het weekend. Het is zeer zeer prijzig inderdaad en ik doe het ook maar 1 keer. Vorig jaar kostte mijn appartement en vliegreis in turkije voor 11 dagen goedkoper. Gaat toch eigenlijk helemaal nergens over.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten