Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:04 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik gok dat die redder Dennis lekker onder de verdovende middelen zat en zich daarom op dat moment even niet kenbaar wilde maken. Ben benieuwd of ik goed zit.


Misschien weet hij er wel helemaal niks meer van af :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik gok dat die redder Dennis lekker onder de verdovende middelen zat en zich daarom op dat moment even niet kenbaar wilde maken. Ben benieuwd of ik goed zit.

Ik gok dat redder Dennis als lid van de vrijwillige brandweer weet dat hij niet prestige mag eisen en verder geen contact opnam omdat hij verder wou feesten nadat zijn daad is uitgevoerd. Verder was hij een rolstoelbegeleider, dus zou hij vast wel nuchter zijn geweest. Die vooroordelen van mensen ook weer... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:33 
 

sjobie schreef:

als ik hun was zou ik de PF fotos doorzoeken... grote kans dat ie daar wel tussen zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De betreffende jongen is inmiddels gevonden. Hij heeft al een gesprek gevoerd met het slachtoffer vandaag!
Toch erg fijn voor ze! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag dat Korsakoff degene in de rolstoel kende, die was met degene die diegene had gered.
Geen grapjes over diegene, diegene, diegene!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 08:43 
 

Toch mooi, je stuurt 1 persoon een bericht en in een keer komt de halve muziekwereld in beweging!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Toch mooi, je stuurt 1 persoon een bericht en in een keer komt de halve muziekwereld in beweging!

Props voor je retweetje door hhz man ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Toch mooi, je stuurt 1 persoon een bericht en in een keer komt de halve muziekwereld in beweging!


dat is hoe bazig deze scene is :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 23:49 
 

Henk-Jan schreef:
Chris Two schreef:
Toch mooi, je stuurt 1 persoon een bericht en in een keer komt de halve muziekwereld in beweging!

Props voor je retweetje door hhz man ;).

not sure if trolling or not... :/
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten