Hoe zit het nu met die afterparty?? Er gaan geruchten dat het zondag middag van 11 tot 17 uur is....
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Decibel Outdoor 2025 (15 t/m 17 augustus 2025, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel outdoor (16 t/m 18 augustus 2024, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Festival Weekend 2013 (16-08-2013 t/m 19-08-2013, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Camping Party (17-08-2012 t/m 20-08-2012, Vakantiepark Beekse Bergen)
- View the latest post: Hardtraxx Barbeque: Decibel Vakantiepark Beekse Bergen (19-08-2011 t/m 22-08-2011)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Dat lijkt me sterk ik denk dat ze die camping zo snel mogelijk leeg willen laten lopen op zondag..
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
dancetour als afterpartyBrainweavers wrote:Hoe zit het nu met die afterparty?? Er gaan geruchten dat het zondag middag van 11 tot 17 uur is....
-
C
Ik heb maandag pas afterparty dan: La Fuente en Guus Meeuwis
Ik weet dat het niet echt een betrouwbare bron is maar:
http://partyflock.nl/party/201900:Decibel.html
Daar staat echt 11:00 tot 17:00, Hoe zat het nou kon iedereen daar een feest toevoegen of alleen de organisatie zelf??
Als het echt zo is , is het wel een dikke faal van B2s..
http://partyflock.nl/party/201900:Decibel.html
Daar staat echt 11:00 tot 17:00, Hoe zat het nou kon iedereen daar een feest toevoegen of alleen de organisatie zelf??
Als het echt zo is , is het wel een dikke faal van B2s..
jonge.. dat is de afterparty van de camping .. FAIL
"huillach "
"huillach "
Leg eens uit dan, met je stoere praatjes.. Is het niet gewoon net zoals bij defqon dan? Zijn er meerdere afterparties dan..
's Nachts is er geen officiële afterparty, zodat je kan slapen. (yeah right!) Zondag sta je om 10 uur op (als je dus bent gaan slapen) om vervolgens om 11 uur de officiële afterparty te gaan houden. En maandag vertrek je weer. Is dus 4 dagen Decibel, ipv 3 dagen.Brainweavers wrote:Leg eens uit dan, met je stoere praatjes.. Is het niet gewoon net zoals bij defqon dan? Zijn er meerdere afterparties dan..
dat wordt hem voor mij ook.Timmer wrote: dancetour als afterparty
decibel camping is toch om de hoek bij mij thuis,dus zal er vast nog wel iets van horen voordat ik naar dancetour ga
-
S
idempecola-tje wrote:dat wordt hem voor mij ook.Timmer wrote: dancetour als afterparty
decibel camping is toch om de hoek bij mij thuis,dus zal er vast nog wel iets van horen voordat ik naar dancetour ga
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 20 hours ago
Ben jij niet 1 maand te vroeg?Lowrenz wrote:Opbouw foto's?
Uiteraard
. Ik verveel me gewoon een beetje dus loop ik lomp te doen 
Potver, je snapt hem nietLowrenz wrote:Ja tot 16:00
Tis nogal dubbelzinnig en ik vind het grappig.
Zijn er kluisjes?!
Denk het niet.Lowrenz wrote:...
Is er controle op leeftijd eig?
10+ is oud genoeg.
-
C
zijn er honden?
Is ze lekker?Lowrenz wrote:Oke, dan neem ik me kleine zusje mee
Ja, van die uit de kluiten gegroeide anabolen honden.robkuh1990 wrote:zijn er honden?
Daarvoor doen we hetOlijfboompje wrote:Is ze lekker?Lowrenz wrote:Oke, dan neem ik me kleine zusje mee
Ik heb geen kleine zusje...
Nou en, alsk maar over dat denkbeeldige kleine zusje heen kan, jwt!Lowrenz wrote:Daarvoor doen we hetOlijfboompje wrote:Is ze lekker?Lowrenz wrote:Oke, dan neem ik me kleine zusje mee. Wat een heerlijke reacties toch
.
Ik heb geen kleine zusje...