Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

Sasha F of Digital Punk zal wel openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:09 

Donateur

Zatox staat sowieso prime-time, dus ergens tussen 4 en 8.
Laat Titan of Chris One maar afsluiten. Ik hoop iig niet dat Geck-O moet openen, maar ben er wel bang voor eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:13 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Laat Titan of Chris One maar afsluiten. Ik hoop iig niet dat Geck-O moet openen, maar ben er wel bang voor eigenlijk.

Geck-O openen zou wel de grootste tegenvaller zijn!
Hoop dat ze hem ergens op de laatste 3 uurtjes zetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Op Loudness sloot Thera ook af dus het zou best kunnen dat Geck-O laat staat. Sasha F of DP zal idd wel openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Dat dus. Geck-o is voor het grotere publiek nog niet zo bekend, maar dat is Sasha F ook niet, dus hopelijk kan hij daar nog wel zijn voordeel uit halen.
Geck-o heeft echter wel een stijl die hij goed aan kan passen aan het publiek en het tijdstip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:21 

Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
na defqon.1 wil ik na decibel maar heb geen kaartje :(

Ik heb ook de donderdag voor Defqon nog een kaartje gekocht haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:21 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Maar weer verder fappen dan.

ik verbaas me nog steeds dat Iris hier nog actief lid is en een flinke postrate heeft xd

Haha I enjoy this.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:26 

Donateur

Lyst schreef:
Je moet ook niet afsluiten bij de main :whistle: De eindshow begint toch altijd pas na 11 uur?

Vorig jaar om 10 voor 11 tot 11 uur, daarna nog een shitload aan vuurwerk de lucht in.

Ik weet niet... bij Decibel is dat laatste uurtje bij de main gewoon fantastisch vet qua show, zelfs als de muziek ruk is zoals vorig jaar bij Neophyte. Ik heb niks met shows eigenlijk, maar wat ze bij Decibel doen is echt abnormaal vet. Alleen al dat vind ik 70 euro waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

Het is wel heel vet inderdaad maar 70 euro nah. (eindshow is 15 minuten trouwens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 16:13 

Hardtraxxer

Misschien een domme holbewoner vraag, het is overigens mijn eerste keer festival.
Maar heb je bij Decibel ook merchandise stands die dingen verkopen van allerlei artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:16 

BtotheJ schreef:
Misschien een domme holbewoner vraag, het is overigens mijn eerste keer festival.
Maar heb je bij Decibel ook merchandise stands die dingen verkopen van allerlei artiesten?

Jeps!
Petten, shirts, friet, pizza, fruit, drinken, zonnebrillen, en nog veel meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Zin in! hoop wel op wat beter weer als Defqon.
Website is wel netjes gedaan trouwens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:31 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Je moet ook niet afsluiten bij de main :whistle: De eindshow begint toch altijd pas na 11 uur?

Vorig jaar om 10 voor 11 tot 11 uur, daarna nog een shitload aan vuurwerk de lucht in.

Ik weet niet... bij Decibel is dat laatste uurtje bij de main gewoon fantastisch vet qua show, zelfs als de muziek ruk is zoals vorig jaar bij Neophyte. Ik heb niks met shows eigenlijk, maar wat ze bij Decibel doen is echt abnormaal vet. Alleen al dat vind ik 70 euro waard.

Toen ik er was draaiden ze gewoon 1 nummer van iedere area. Met een klein beetje vuurwerk. Wel leuk om te zien, maar niet zo boeiend dat ik zeg daar moet ik heen. Het vuurwerk na 11 uur was wel vet. Net op het moment dat iedereen omdraait om naar huis te lopen komt er nog een vuurwerkshow van 10 minuten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:32 

Donateur

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Toen ik er was draaiden ze gewoon 1 nummer van iedere area. Met een klein beetje vuurwerk. Wel leuk om te zien, maar niet zo boeiend dat ik zeg daar moet ik heen. Het vuurwerk na 11 uur was wel vet. Net op het moment dat iedereen omdraait om naar huis te lopen komt er nog een vuurwerkshow van 10 minuten. :)

Inderdaad, zag er wel vet uit.

Daarna liepen we weg naar de verkeerde kluisjes, minder vet :thumbdown: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Nog lang wachten :( :( wel veel zin!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 20:31 

Donateur

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Vorig jaar was nog vetter. En de eindshow begint eigenlijk al met de hardcore-set want halverwege de set van Neophyte begonnen ze vorig jaar al vuurwerk af te steken (2 jaar geleden tijdens The Viper ook al trouwens).

Wat er allemaal aan vuurwerk de lucht in gaat is gewoon niet normaal, dat overtreft alle feesten bij elkaar. Dat icm met een altijd goeie lichtshow en andere vuur- en lichtdingen die ze er vaak bij doen is voor mij genoeg om speciaal daarvoor heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:20 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
BtotheJ schreef:

Jeps!

Hij had 't toch over merchandise van artiesten? :P Of bedoel je die overheerlijke drop the pizza's van Digital Punk en Profyler?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:22 

Artiest

Taxi schreef:
KSwoosh schreef:
BtotheJ schreef:

Jeps!

Hij had 't toch over merchendise van artiesten? :P Of bedoel je die overheerlijke drop the pizza's van Digital Punk en Profyler?

:lol:
sinds iemand op het forum dat zei luister ik het nummer nooit meer hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:42 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
:lol:
sinds iemand op het forum dat zei luister ik het nummer nooit meer hetzelfde.

Haha, heb het nooit anders gehoord. :P Vanaf de original al niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:21 

Hardtraxx Addict

Als er maar niet weer zo'n verloop naar buiten is als vorig jaar. Heb echt de ergste momenten van mijn leven meegemaakt in die smalle volle kut rij naar de bus toe naar het station.. Pff ik was helemaal naar de klote, kon me reet niet keren, zwete als een otter, was misselijk en alsof het nog niet gekker kon stond er ook een bouw lamp in de verte je zicht te verzieken.. Moest daarom ook nog kotsen in die rij..

Hoop echt dat ze dit iets mens vriendelijker aanpakken. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:30 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Als er maar niet weer zo'n verloop naar buiten is als vorig jaar. Heb echt de ergste momenten van mijn leven meegemaakt in die smalle volle kut rij naar de bus toe naar het station.. Pff ik was helemaal naar de klote, kon me reet niet keren, zwete als een otter, was misselijk en alsof het nog niet gekker kon stond er ook een bouw lamp in de verte je zicht te verzieken.. Moest daarom ook nog kotsen in die rij..

Hoop echt dat ze dit iets mens vriendelijker aanpakken. :x

Ja echt serieus wat een drama, mijn vriendin helemaal in de paniek dat ze in de verdrukking raakte.. gelukkig liepen er een aantal nette kerels bij me die haar holpen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

Ben echt extreem tevreden over de line-up! TBY en Zany op de main. B-Front en Geck-o in Loudness en Frequencerz in Euphoria (niet verwacht, mooie booking!) zijn toch wel must see!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ben echt extreem tevreden over de line-up! TBY en Zany op de main. B-Front en Geck-o in Loudness en Frequencerz in Euphoria (niet verwacht, mooie booking!) zijn toch wel must see!

B-Front staat op de main. En Zany draait samen met Max Enforcer, die ook samen het anthem maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 08:57 

Hardtraxx Veteran

Wat een bedroefend slecht anthem. Dieptepunt van de Decibel-geschiedenis. Maar goed, laten we de Defqon traditie dan ook maar met Decibel in stand houden: slecht anthem, geniaal feest. Hoewel dit anthem wel vele malen slechter is dan welke Defqon anthem dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:13 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Wat een bedroefend slecht anthem. Dieptepunt van de Decibel-geschiedenis. Maar goed, laten we de Defqon traditie dan ook maar met Decibel in stand houden: slecht anthem, geniaal feest. Hoewel dit anthem wel vele malen slechter is dan welke Defqon anthem dan ook.

uhhh link?
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten