Schizofreen? gaat gij nooit lukken :pp-stylez wrote:Wie ik wil zien:
Main: Headhunterz
Main: Zany & Max Enforcer
Main: B-Front
Main: Endymion
Loudness: Crypsis
Loudness: AVIO (Live??)
Loudness: Sasha F
Loudness: Titan
Loudness: Geck-O
Loudness: Chris One
Loudness: Digital Punk of Gunz 4 Hire Live
Euphoria: Frequencerz
Euphoria: The R3bels
Euphoria: Wildstylez
Remember: 100% Deepack (Incl Charly Lownoise)
D4L: Tymon
H4l: Tha Playah
H4L: Amnesys
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Decibel Outdoor 2025 (15 t/m 17 augustus 2025, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel outdoor (16 t/m 18 augustus 2024, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Festival Weekend 2013 (16-08-2013 t/m 19-08-2013, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Camping Party (17-08-2012 t/m 20-08-2012, Vakantiepark Beekse Bergen)
- View the latest post: Hardtraxx Barbeque: Decibel Vakantiepark Beekse Bergen (19-08-2011 t/m 22-08-2011)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Staat Geck-O in de line up
..
Net compleet langs gekeken hahaha, super vet voor Rik.
Daar gaan we zeker even kijken.
Verder uitstekende line up, mis alleen Thera in de Loudness en Vince op de Back2School.
Daar gaan we zeker even kijken.
Verder uitstekende line up, mis alleen Thera in de Loudness en Vince op de Back2School.
Dream Chaser wrote:Staat Geck-O in de line up..
Daar gaan we zeker even kijken.![]()
-
S
Hopelijk is AVIO niet live, kunnen ze de boel daar echt op z'n kop zetten!
Dat hoop ik dus ookstefaneke wrote:Hopelijk is AVIO niet live, kunnen ze de boel daar echt op z'n kop zetten!
Live act is erg gaaf hoor, maar vind ze persoonlijk in een dj-set altijd vetter.
Juistem! Ik herinner me nog een super dikke DJ set van ze op Loudness en Ansarat vorig jaar, daar waar hun Live set op Intents mij een heel klein beetje tegenviel.Dream Chaser wrote:Dat hoop ik dus ookstefaneke wrote:Hopelijk is AVIO niet live, kunnen ze de boel daar echt op z'n kop zetten!.
Live act is erg gaaf hoor, maar vind ze persoonlijk in een dj-set altijd vetter.
-
S
Die DJ Sets op Last World en Ansarat vorig jaar vergeet ik niet gauw meer 
Vorig jaar @ Loudness was ook niet slecht, had niet veel van Avio verwacht maar het overtrof m'n verwachtingen behoorlijk.
Openen met Bombs Away, blijft nog steeds een van de vetste momenten uit mijn feestgeschiedenis.
Openen met Bombs Away, blijft nog steeds een van de vetste momenten uit mijn feestgeschiedenis.
dit.stefaneke wrote:Hopelijk is AVIO niet live, kunnen ze de boel daar echt op z'n kop zetten!
Als het goed is staan ze niet live, staat ook niet op de site. Gunz For Hire staan wel live!
Dat vind ik juist jammer, dan kunnen tracks als Haunter of the Dark / Crossroads (niet dat ie die zou draaienNando wrote:Als het goed is staan ze niet live, staat ook niet op de site. Gunz For Hire staan wel live!
Ik denk dat ze er ook wel solo tracks doorheen gaan gooien hoor. Ze hebben namelijk maar 5 collabs (rond die tijd misschien 6 / 7) en daar kan je echt geen half uur mee vullen, tenzij je Technoboy heet.Pommer wrote:Dat vind ik juist jammer, dan kunnen tracks als Haunter of the Dark / Crossroads (niet dat ie die zou draaienNando wrote:Als het goed is staan ze niet live, staat ook niet op de site. Gunz For Hire staan wel live!) dus niet gedraaid worden, omdat dat geen collabs zijn.
Kunnen wel gedraaid wordenPommer wrote:Dat vind ik juist jammer, dan kunnen tracks als Haunter of the Dark / Crossroads (niet dat ie die zou draaienNando wrote:Als het goed is staan ze niet live, staat ook niet op de site. Gunz For Hire staan wel live!) dus niet gedraaid worden, omdat dat geen collabs zijn.
Zeker? Dat is bij bijv. Wild Motherfuckers Live of Zany & The Beholder Live anders niet zo om maar wat te noemen
Maar goed we zullen het wel zien
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Lekkere line up!!
lekker de hele dag loudness area hangen!!
en nog een uitstapje maken naar Orpheuz Live
in de UP stage!
lekker de hele dag loudness area hangen!!
Ja bij Wild Motherfuckers @ Hardbass draaiden ze weer geen solotracks, maar Second Identity draait wel solotracksPommer wrote:Zeker? Dat is bij bijv. Wild Motherfuckers Live of Zany & The Beholder Live anders niet zo om maar wat te noemenMaar goed we zullen het wel zien
Zany & Beholder LIVE draaide Vision en Fresh Beats.Pommer wrote:Zeker? Dat is bij bijv. Wild Motherfuckers Live of Zany & The Beholder Live anders niet zo om maar wat te noemenMaar goed we zullen het wel zien
max_enforcer Max Enforcer
That track me, @DjZany and @MCDV8 still cant say anything about? It's finished. I'm so sure you will all love it <3
Ben echt extreem benieuwd naar het anthem 
Dat ja!Rickik wrote:Ben echt extreem benieuwd naar het anthem
-
C
+1Rickik wrote:Ben echt extreem benieuwd naar het anthem
-
D
+2robkuh1990 wrote:+1Rickik wrote:Ben echt extreem benieuwd naar het anthem
Hey mensen ik verkoop nog 2 vip tickets.
100 euro per stuk speciaal voor de hardtraxxers.
Reden is dat ik niemand kan vinden die mee wil gaan:(
En het is toch heel ver rijden:(
Geef me een msg als je ze wil hebben;)
Ik heb ze betaald enzv dus ze zijn gewoon ok (ik zou zelf ook balen als ze bij mij dubbele verkopen)
Ik heb ze ook op marktplaats staan maar dan 125 euro per stuk
Ik heb ze betaald enzv dus ze zijn gewoon ok (ik zou zelf ook balen als ze bij mij dubbele verkopen)
Kan je het beter hier ook nog even neer zetten:Dragenser wrote:Hey mensen ik verkoop nog 2 vip tickets.
https://hardtraxx.com/aanbod/