Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:31 
 
Hardtraxxer

wesskeej schreef:
https://partyflock.nl/meeting/11335.html :cool:


Je hebt geen meet nodig om een echte liefhebber naar AVIO te laten gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:33 
 
Hardtraxxer

Kluisje van te voren inleveren en een beetje doorlopen zodat je voor de menigte bent, en je bent zo weg :) Vorig jaar met een minuut of 5 van het terrein af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, zal wel te doen zijn :) Is ook maar 1,5 uur met de bus... Of een uurtje met trein en pendelbus, maar de terugweg wordt dan lastig vanuit Eindhoven :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bij decibel kan het ook goed lang duren,afgelopen jaar was de grootste drukte pas weg rond een uur of 2..
ook pas laat in slaap gevallen dus, terwijl ik om 12uur gewoon al thuis was op de fiets! komt omdat al die auto's langs mijn huis moeten.. >.<
dus een verzoekje voor iedereen die met de auto gaat: bij het wegrijden geen muziek aan in de auto en geen lawaai maken,want ik wil wel kunnen slapen,oke? :thumbup:

hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
Kluisje van te voren inleveren en een beetje doorlopen zodat je voor de menigte bent, en je bent zo weg :) Vorig jaar met een minuut of 5 van het terrein af.

Is eigenlijk op elk festival wel aan te raden, maar boeit allemaal niet zoveel als je Eventtravel bus pas een uur na het einde van het feest vertrekt. Kun je lekker rustig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:

Zal vanavond wel even kijkje nemen lijkt me opzich wel grappig idee, maar wordt sowieso pas de beslissing maken op het feest zelf denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 05:42 
 

Vik schreef:
pecola-tje schreef:
bij decibel kan het ook goed lang duren,afgelopen jaar was de grootste drukte pas weg rond een uur of 2..
ook pas laat in slaap gevallen dus, terwijl ik om 12uur gewoon al thuis was op de fiets! komt omdat al die auto's langs mijn huis moeten.. >.<
dus een verzoekje voor iedereen die met de auto gaat: bij het wegrijden geen muziek aan in de auto en geen lawaai maken,want ik wil wel kunnen slapen,oke? :thumbup:

hahaha

Dan moet je maar niet zo afgelegen gaan wonen Mark. Ik heb nergens last van. :P


Waar woon jij dan ongeveer (als ik vragen mag? :P) Ik weet nog goed dat ik vorig jaar ben gaan kijken, en toen ik terugfietste langs de weg een enorme file van lichtjes zag met nog veel kleine afterparty's in de auto's etc :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vanuit beek ongeveer het laatste huis voor je die parallelweg opdraait richting beekse bergen daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een kans dat ik Decibel oversla. Ticket kan ik makkelijk kwijt voor 80 eu en dat kan ik op zich wel gebruiken nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 19:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Er is een kans dat ik Decibel oversla. Ticket kan ik makkelijk kwijt voor 80 eu en dat kan ik op zich wel gebruiken nu.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 20:00 
 

pecola-tje schreef:
vanuit beek ongeveer het laatste huis voor je die parallelweg opdraait richting beekse bergen daar


Verrek, daar fiets ik zowat elke dag langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje had ik al, nu bij ET busticket besteld en zin in!
Nog 23 dagen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben wij uiteindelijk ook gedaan, vorig jaar eindshow gemist, wou ik nu voorkomen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hebben wij uiteindelijk ook gedaan, vorig jaar eindshow gemist, wou ik nu voorkomen :woot:

Hmm goed idee moest nog kijken hoe laat laatste trein gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is gisteren ook een busticket gehaald met Eventtravel, weer lekker opstappen 5 minuten van huis. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 13:17 
 

Wat heb ik hier toch zin in :woot:
Wagen heen wagen terug half uurtje rijden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Feesten als de beesten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 15:00 
 

weet iemand hoe het zit met OV naderhand?
zullen er pendelbussen rijden tussen de beekse bergen en Tilburg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 15:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
weet iemand hoe het zit met OV naderhand?
zullen er pendelbussen rijden tussen de beekse bergen en Tilburg?


Ja, er rijden pendelbussen tussen het terrein en Station Tilburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 16:58 
 

wootum schreef:
KSwoosh schreef:
weet iemand hoe het zit met OV naderhand?
zullen er pendelbussen rijden tussen de beekse bergen en Tilburg?


Ja, er rijden pendelbussen tussen het terrein en Station Tilburg.

:D :D :D :D niiiiiiiiiiiiiiiice
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 18:31 
 
Hardtraxxer

Over 17 dagen maar eens naar die camping toe :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rammelslakje schreef:
Over 17 dagen maar eens naar die camping toe :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:02 
 
Hardtraxxer

Volgens mij is de eerste tijd al bekend! Frontliner draait van 13.30-15.00 uur, kijk maar naar dit evenement op Facebook, door Frontliner aangemaakt: http://www.facebook.com/event.php?eid=237859876247280 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was dit feest bijna alweer vergeten :D
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten