Je hebt geen meet nodig om een echte liefhebber naar AVIO te laten gaanwesskeej wrote:https://partyflock.nl/meeting/11335.html
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Decibel Outdoor 2025 (15 t/m 17 augustus 2025, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel outdoor (16 t/m 18 augustus 2024, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Festival Weekend 2013 (16-08-2013 t/m 19-08-2013, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Camping Party (17-08-2012 t/m 20-08-2012, Vakantiepark Beekse Bergen)
- View the latest post: Hardtraxx Barbeque: Decibel Vakantiepark Beekse Bergen (19-08-2011 t/m 22-08-2011)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
-
MHardtraxxer
- 608 posts member since 2010
- last seen Jul 2015
Kluisje van te voren inleveren en een beetje doorlopen zodat je voor de menigte bent, en je bent zo weg
Vorig jaar met een minuut of 5 van het terrein af.
Hmm, zal wel te doen zijn
Is ook maar 1,5 uur met de bus... Of een uurtje met trein en pendelbus, maar de terugweg wordt dan lastig vanuit Eindhoven
.
bij decibel kan het ook goed lang duren,afgelopen jaar was de grootste drukte pas weg rond een uur of 2..
ook pas laat in slaap gevallen dus, terwijl ik om 12uur gewoon al thuis was op de fiets! komt omdat al die auto's langs mijn huis moeten..
dus een verzoekje voor iedereen die met de auto gaat: bij het wegrijden geen muziek aan in de auto en geen lawaai maken,want ik wil wel kunnen slapen,oke?
hahaha
ook pas laat in slaap gevallen dus, terwijl ik om 12uur gewoon al thuis was op de fiets! komt omdat al die auto's langs mijn huis moeten..
dus een verzoekje voor iedereen die met de auto gaat: bij het wegrijden geen muziek aan in de auto en geen lawaai maken,want ik wil wel kunnen slapen,oke?
hahaha
Is eigenlijk op elk festival wel aan te raden, maar boeit allemaal niet zoveel als je Eventtravel bus pas een uur na het einde van het feest vertrekt. Kun je lekker rustig aan doen.Martijn wrote:Kluisje van te voren inleveren en een beetje doorlopen zodat je voor de menigte bent, en je bent zo wegVorig jaar met een minuut of 5 van het terrein af.
Zal vanavond wel even kijkje nemen lijkt me opzich wel grappig idee, maar wordt sowieso pas de beslissing maken op het feest zelf denk ik.wesskeej wrote: https://partyflock.nl/meeting/11335.html
-
S
Waar woon jij dan ongeveer (als ik vragen mag?Vik wrote:Dan moet je maar niet zo afgelegen gaan wonen Mark. Ik heb nergens last van.pecola-tje wrote:bij decibel kan het ook goed lang duren,afgelopen jaar was de grootste drukte pas weg rond een uur of 2..
ook pas laat in slaap gevallen dus, terwijl ik om 12uur gewoon al thuis was op de fiets! komt omdat al die auto's langs mijn huis moeten..![]()
dus een verzoekje voor iedereen die met de auto gaat: bij het wegrijden geen muziek aan in de auto en geen lawaai maken,want ik wil wel kunnen slapen,oke?![]()
hahaha
vanuit beek ongeveer het laatste huis voor je die parallelweg opdraait richting beekse bergen daar
Er is een kans dat ik Decibel oversla. Ticket kan ik makkelijk kwijt voor 80 eu en dat kan ik op zich wel gebruiken nu.
Nando wrote:Er is een kans dat ik Decibel oversla. Ticket kan ik makkelijk kwijt voor 80 eu en dat kan ik op zich wel gebruiken nu.
-
S
Verrek, daar fiets ik zowat elke dag langs.pecola-tje wrote:vanuit beek ongeveer het laatste huis voor je die parallelweg opdraait richting beekse bergen daar
Kaartje had ik al, nu bij ET busticket besteld en zin in!
Nog 23 dagen
Nog 23 dagen
Hebben wij uiteindelijk ook gedaan, vorig jaar eindshow gemist, wou ik nu voorkomen 
Hmm goed idee moest nog kijken hoe laat laatste trein gaat.El Mare wrote:Hebben wij uiteindelijk ook gedaan, vorig jaar eindshow gemist, wou ik nu voorkomen
Voor mij is gisteren ook een busticket gehaald met Eventtravel, weer lekker opstappen 5 minuten van huis. 
-
T
Wat heb ik hier toch zin in
Wagen heen wagen terug half uurtje rijden
Wagen heen wagen terug half uurtje rijden
-
G
weet iemand hoe het zit met OV naderhand?
zullen er pendelbussen rijden tussen de beekse bergen en Tilburg?
Ja, er rijden pendelbussen tussen het terrein en Station Tilburg.KSwoosh wrote:weet iemand hoe het zit met OV naderhand?
-
G
wootum wrote:Ja, er rijden pendelbussen tussen het terrein en Station Tilburg.KSwoosh wrote:weet iemand hoe het zit met OV naderhand?
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Over 17 dagen maar eens naar die camping toe 
Rammelslakje wrote:Over 17 dagen maar eens naar die camping toe
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Volgens mij is de eerste tijd al bekend! Frontliner draait van 13.30-15.00 uur, kijk maar naar dit evenement op Facebook, door Frontliner aangemaakt: http://www.facebook.com/event.php?eid=237859876247280