Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Klopt, maar wel pas het 9e jaar xd
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
weet niet waar jij hebt leren tellen, maar t is toch echt al het 10e jaar decibel, en de 10e editie :huh: :P
C
de eeuwig durende discussie van 10e jaar of 10e editie

in het jaar dat je start telt al voor 1 ;)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Lol, complete betaling voor weekend moet vandaag gedaan worden. Snel ff doen dan xd
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Chukkels wrote:Lol, complete betaling voor weekend moet vandaag gedaan worden. Snel ff doen dan xd
En zeker niet vergeten!

Want dat wordt toch een weekend :loving:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Morgen 10 uur gaan er nog wat kaarten in de verkoop.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Nop vandaag om 4 uur wegens een storing.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Squirrie wrote:
Chukkels wrote:Lol, complete betaling voor weekend moet vandaag gedaan worden. Snel ff doen dan xd
En zeker niet vergeten!

Hoe kan je zoiets nou vergeten. :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
TiMOTHYb wrote:
Squirrie wrote:
En zeker niet vergeten!

Hoe kan je zoiets nou vergeten. :D
Uh, ik wist wel dat die complete betaling gedaan moest worden, alleen wist ik niet precies wanneer. xd

Eigenlijk best toevallig. Ik vraag m'n vader naar dat blaadje met de informatie en daar zag ik dus dat het die dag betaald moest worden. Ow, en ik kreeg een mailtje dat ik alle pasfoto's en ID-kopieën moest opsturen. Dat had ik namelijk nog niet gedaan, omdat er werd gezegd dat je dat ook wel op locatie kon doen. Niet dus :P
Donateur
last seen Aug 2024
Dus als je het niet had gedaan had je kunnen fluiten naar je Decibel weekend? :O
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
TiMOTHYb wrote:Dus als je het niet had gedaan had je kunnen fluiten naar je Decibel weekend? :O
Nee, want ik heb het pas afgelopen dinsdag betaald. :P Had die dag even gebeld en gezegd dat het teruggestort was en dat ik de betaling opnieuw had gedaan. Was wel goed, dus no problemo :D
Donateur
last seen Aug 2024
Chukkels wrote: Nee, want ik heb het pas afgelopen dinsdag betaald. :P Had die dag even gebeld en gezegd dat het teruggestort was en dat ik de betaling opnieuw had gedaan. Was wel goed, dus no problemo :D
Je zal maar bij de Beekse Bergen staan.. "Chukkels.. nee die kennen we niet, probeer het volgend jaar nog maar en keer."
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
heb er zin in!! :love:
Beste feest van het jaar!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Volgende feestje op de planning! Denk dat ik letterlijk de hele dag in Loudness ben te vinden :P Of Zatox ofzo moet tegelijk draaien met een andere vette act (R3bels bijv.)
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Pommer wrote:Volgende feestje op de planning! Denk dat ik letterlijk de hele dag in Loudness ben te vinden :P Of Zatox ofzo moet tegelijk draaien met een andere vette act (R3bels bijv.)
Same :D misschien nog Bfront, maar dan mag die niet hetzelfde doen als op Defqon
Bierkoning
last seen 19 days ago
b-ram wrote:
Pommer wrote:Volgende feestje op de planning! Denk dat ik letterlijk de hele dag in Loudness ben te vinden :P Of Zatox ofzo moet tegelijk draaien met een andere vette act (R3bels bijv.)
Same :D misschien nog Bfront, maar dan mag die niet hetzelfde doen als op Defqon
Jah en daar ga ik dus wel van uit :P
Maarja ik heb Bobbie ook wel genoeg gezien de laatste tijd, dus ik denk dat ik hem maar skip, mits er echt niks leuks is in de andere area's
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Pommer wrote:
b-ram wrote:
Jah en daar ga ik dus wel van uit :P
Maarja ik heb Bobbie ook wel genoeg gezien de laatste tijd, dus ik denk dat ik hem maar skip, mits er echt niks leuks is in de andere area's
B-front al te vaak gezien.
Het setje wordt nu bijna standaard :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Van mij mag Bob elke keer zo'n set neerzetten als op Dreamfields! :loving:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Chukkels wrote:Van mij mag Bob elke keer zo'n set neerzetten als op Dreamfields! :loving:
Ja die ging heerlijk :thumbsup:
X
1 posts member since 2011
last seen Jul 2011
ik wil dr heel graag heen, maar ben 17.
Hoe groot is de kans dat als je jonger bent dat je binnen komt?
Bierkoning
last seen 19 days ago
wat lul ik nou, dit is helemaal niet m'n volgende feestje, dat is nml Bass Academy en mss ook nog Dominator :lol:
xxHerma wrote:ik wil dr heel graag heen, maar ben 17.
als je er ook maar een beetje normaal uit ziet is de kans 90 % dat je gwn binnenkomt, als je ook nog een ID van iemand anders heb die enigzins op je lijkt is de kans 99,9 % dat je binnenkomt
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pommer wrote:wat lul ik nou, dit is helemaal niet m'n volgende feestje, dat is nml Bass Academy en mss ook nog Dominator :lol:
xxHerma wrote:ik wil dr heel graag heen, maar ben 17.
als je er ook maar een beetje normaal uit ziet is de kans 90 % dat je gwn binnenkomt, als je ook nog een ID van iemand anders heb die enigzins op je lijkt is de kans 99,9 % dat je binnenkomt
Bosje bloemen erbij en je hebt 100%
T
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 9 days ago
We kijken nog even hoe we hier heen gaan, iemand ervaring met Eventtravel en Decibel? Heb geen zin in Defqon.1 perikelen, waarbij we pas om 5 uur thuis waren :thumbdown: .
Donateur
last seen Aug 2024
Decibel & DefQon valt wat dat betreft natuurlijk niet echt met elkaar te vergelijken aangezien er naar Beekse Bergen wel gewoon goede (en vooral meerdere) toegangswegen lopen. 't ligt niet op een of ander wazig eiland als DefQon.