b2s
Next week: b2s is going to publish the timetable & latest info of Decibel!
#DB11 #cantwait!

Next week: b2s is going to publish the timetable & latest info of Decibel!
#DB11 #cantwait!
check je PBLowrenz wrote:Moest iemand een kaartje overhebben. Ik ben wel geïnteresseerd. Maat van me wil nog mee
Jij laat Iris NIET alleen gaan!Nando wrote:Er is een kans dat ik Decibel oversla. Ticket kan ik makkelijk kwijt voor 80 eu en dat kan ik op zich wel gebruiken nu.
Ze gaat ook niet.Chukkels wrote:Jij laat Iris NIET alleen gaan!Nando wrote:Er is een kans dat ik Decibel oversla. Ticket kan ik makkelijk kwijt voor 80 eu en dat kan ik op zich wel gebruiken nu.
Vet dat je erbij bentNando wrote:Ze gaat ook niet alleen want ik ben erbij .Chukkels wrote:Jij laat Iris NIET alleen gaan!Nando wrote:Er is een kans dat ik Decibel oversla. Ticket kan ik makkelijk kwijt voor 80 eu en dat kan ik op zich wel gebruiken nu.
Hahaha waarom zou ik niet alleen mogen Chuk?Nando wrote:Ze gaat ook niet.Chukkels wrote:Jij laat Iris NIET alleen gaan!Nando wrote:Er is een kans dat ik Decibel oversla. Ticket kan ik makkelijk kwijt voor 80 eu en dat kan ik op zich wel gebruiken nu.
In b4 gevatte opmerkingIris93 wrote:Wij bouwen wel ons eigen feestje samen dat weekend.Nando wrote:Ze gaat ook niet.Chukkels wrote: Jij laat Iris NIET alleen gaan!
Brennan Heart ging toch naar Amsterdam om te 'overleggen'?Kettingzaag wrote:Is er nou een ''raw'' anthem of niet?
+1
haha die zag ik ook staan!
Die werd wel gemaakt ja.Kettingzaag wrote:Is er nou een ''raw'' anthem of niet?
Time-table wordt op maandag 8 augustus 2011 om 10:00 vrijgegeven.
Heeel mooiNando wrote:Time-table wordt op maandag 8 augustus 2011 om 10:00 vrijgegeven.
Zeer nice, gewoon 2 weken van te voren, hopen dat alles beetje op goede tijden komtNando wrote:Time-table wordt op maandag 8 augustus 2011 om 10:00 vrijgegeven.
CD van vorig jaar was erg goed gemixt door Deepack en B-Front.TiMOTHYb wrote:Ik verwacht echt helemaal niks meer van die compilatie CD's, de laatste tijd is de samenhang zo ver te zoeken.. trackkeuze slaat vaak ook nergens op. Best zonde dat ze er zo mee om gaan want het lijkt me juist wel een goeie invalshoek om je promo naar het grote publiek te brengen.
Juist die was inderdaad erg goed, luister ik nog vaak ook.westlife wrote: CD van vorig jaar was erg goed gemixt door Deepack en B-Front.