Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
MDesiqn wrote: Niet bij elk evenement, misschien geen zin in deurverkoop of geen mogelijkheid daarvoor.
Precies dit. Moeten ze voor die 20 kaarten een deurverkoop stand regelen. Gewoon de boel dicht en mensen die geen kaarten hebben kunnen ze tweedehands halen.

Ik kan mij trouwens nog wel een andere XQ (volgens mij) herinneren waarbij ze het podium ook een stuk naar voren hadden gehaald. Of zit ik er nu ver naast?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
TiMOTHYb wrote:
MDesiqn wrote: Niet bij elk evenement, misschien geen zin in deurverkoop of geen mogelijkheid daarvoor.
Precies dit. Moeten ze voor die 20 kaarten een deurverkoop stand regelen. Gewoon de boel dicht en mensen die geen kaarten hebben kunnen ze tweedehands halen.

Ik kan mij trouwens nog wel een andere XQ (volgens mij) herinneren waarbij ze het podium ook een stuk naar voren hadden gehaald. Of zit ik er nu ver naast?
Ze hebben het bij Qore in de HMH ook een keer gedaan. Durf niet te zeggen of dit ooit bij een XQ nodig is geweest.
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Steffnov wrote:
TiMOTHYb wrote:

Ze hebben het bij Qore in de HMH ook een keer gedaan. Durf niet te zeggen of dit ooit bij een XQ nodig is geweest.
Schijnt steeds vaker te gebeuren.. Was ook bij HDE in de HMH het geval.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik ben alleen bij NC geweest trouwens, dus volgens mij was het die. Hadden ze zon vage pyramide en voor zover ik het mij nog kan herinneren hadden ze die best ver naar voren gehaald. Weet het alleen niet helemaal zeker meer.
Punthoofd wrote: Schijnt steeds vaker te gebeuren.. Was ook bij HDE in de HMH het geval.
Dat feest was dan ook in zoveel opzichten verkeerd aangepakt.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Rickzel wrote:
Zelf niet geweest gelukkig!!­ line up al zag dacht dat wordt weer zo hardstyle crap avond
aan de reacties te zien had ik wel gelijk schandalig dj,s hier achter staan en mooi vinden!­??? En mensen die houden van euforisch houden ga lekker na een house feest toe
Hardstyle is hier niet voor bedoelt!!!!!­ dj,s die dit draaien ga lekker showtek achter na!!!­ laat hardstyle scene met rust laat het over aan de echte dj,s die we echte hardstyle draaien!!­ fan van 1e uur en erger me kapot aan die new hardstyle crap rotzooooi zoveel zang vrolijke melodyen met hardstyle achtige sounds erin et lijkt gewoon op house plaat!!!­ Mensen die lopen zeuren over ja maar de bpm heeft het totaal geen reet mee te maken
wat een onvoorstelbaar rare gozer, klopt het dat hij hier een ban heeft? >.<
:lol: :lol:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Steffnov wrote:
TiMOTHYb wrote:Ik kan mij trouwens nog wel een andere XQ (volgens mij) herinneren waarbij ze het podium ook een stuk naar voren hadden gehaald. Of zit ik er nu ver naast?
Bij Qore hadden ze zelfs de tribunes met lakens afgedekt.