Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zag dit staan bij een vacature van Q-Dance.

Citaat:
Opdracht 2: Line-up X-Qlusive
We hebben de line-up van de volgende editie van X-Qlusive bekend gemaakt, maar die wordt helemaal niet goed ontvangen door onze volgers. De reacties zijn erg slecht en mensen bieden hun kaarten al te koop aan. Hoe pak jij dit aan?


http://goo.gl/prx8ZZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel eerlijk toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest goed lachen toen ik dat de eerste keer gelezen had. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan zo niet 1, 2, 3 wat verzinnen. Maargoed wie verwacht nou zo'n opdracht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is volgens mij meer een case study dan een waarheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Is volgens mij meer een case study dan een waarheid.

Want de waarheid was niet dat die line-up niet best werd ontvangen, en dat het niet uitverkocht ging (voor het eerst) zodat er zat kaarten te koop stonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens Q-Dance was het evenement op de avond zelf nog uitverkocht. Inderdaad wel later dan gebruikelijk, maar nog steeds uitverkocht. De line-up miste OF een ster uit de mainstream extra OF meer raw voor velen om misschien eerder uitverkocht te raken. Omgaan met kritisch publiek daarin vind ik daar wel begrijpelijk in. Misschien zit er wel een kern van waarheid in de case study, maar ik denk niet dat dit soort zaken in een vacature zouden melden.

Maar goed, we dwalen af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze overdrijven misschien wel een beetje, maar ze zijn zich er echt wel van bewust dat er bij dit feest iets dergelijks heeft voorgedaan. Hoe dan ook een goede case voor een vacature en grappig dat het ook overeenkomt met wat er net allemaal gebeurd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 10:13 
 

Khadber schreef:
Volgens Q-Dance was het evenement op de avond zelf nog uitverkocht. Inderdaad wel later dan gebruikelijk, maar nog steeds uitverkocht.


Het was absoluut niet uitverkocht ;) Op de deur misschien wel maar het was binnen een stuk rustiger dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Volgens Q-Dance was het evenement op de avond zelf nog uitverkocht. Inderdaad wel later dan gebruikelijk, maar nog steeds uitverkocht. De line-up miste OF een ster uit de mainstream extra OF meer raw voor velen om misschien eerder uitverkocht te raken. Omgaan met kritisch publiek daarin vind ik daar wel begrijpelijk in. Misschien zit er wel een kern van waarheid in de case study, maar ik denk niet dat dit soort zaken in een vacature zouden melden.

Maar goed, we dwalen af.


Nee het was niet uitverkocht want ze hebben de zaal verkleind door het podium naar voren te halen zodat het voller leek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 12:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toegegeven, het is slim :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Is volgens mij meer een case study dan een waarheid.

Ik denk het niet. Dan was de vraagstelling niet zo specifiek geweest. Als het echt een case study was geweest dan had er wel iets gestaan als:
"We hebben de line-up van de volgende editie van een Q-feest bekend gemaakt, maar die wordt helemaal niet goed ontvangen door onze volgers. De reacties zijn erg slecht en mensen bieden hun kaarten al te koop aan. Hoe pak jij dit aan?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:05 
 
Hardtraxx Addict

Vanwege de groep waarmee ik was zeker vermaakt, hele avond bijna boven gestaan want beneden was echt te vrolijk, nu hou ik wel van euforisch maar ging mij te ver na een tijdje. beste set kwam van Deetox!!

hahaha en zie dat Mr Hardstylboy ook op partyflock zijn uhum "kennis" deelt en daar de zelfde reacties krijgt als hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zelf niet geweest gelukkig!!­ line up al zag dacht dat wordt weer zo hardstyle crap avond
aan de reacties te zien had ik wel gelijk schandalig dj,s hier achter staan en mooi vinden!­??? En mensen die houden van euforisch houden ga lekker na een house feest toe
Hardstyle is hier niet voor bedoelt!!!!!­ dj,s die dit draaien ga lekker showtek achter na!!!­ laat hardstyle scene met rust laat het over aan de echte dj,s die we echte hardstyle draaien!!­ fan van 1e uur en erger me kapot aan die new hardstyle crap rotzooooi zoveel zang vrolijke melodyen met hardstyle achtige sounds erin et lijkt gewoon op house plaat!!!­ Mensen die lopen zeuren over ja maar de bpm heeft het totaal geen reet mee te maken


wat een onvoorstelbaar rare gozer, klopt het dat hij hier een ban heeft? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is ook al echt in de 30, als je dan zo typt is er sowieso iets mis in je bovenkamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Citaat:
Zelf niet geweest gelukkig!!­ line up al zag dacht dat wordt weer zo hardstyle crap avond
aan de reacties te zien had ik wel gelijk schandalig dj,s hier achter staan en mooi vinden!­??? En mensen die houden van euforisch houden ga lekker na een house feest toe
Hardstyle is hier niet voor bedoelt!!!!!­ dj,s die dit draaien ga lekker showtek achter na!!!­ laat hardstyle scene met rust laat het over aan de echte dj,s die we echte hardstyle draaien!!­ fan van 1e uur en erger me kapot aan die new hardstyle crap rotzooooi zoveel zang vrolijke melodyen met hardstyle achtige sounds erin et lijkt gewoon op house plaat!!!­ Mensen die lopen zeuren over ja maar de bpm heeft het totaal geen reet mee te maken


wat een onvoorstelbaar rare gozer, klopt het dat hij hier een ban heeft? >.<

Klopt. 2 maanden. Kijk nu al uit naar het moment dat ie weer toegang heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arme mensen op de sociale werkplaats die daarmee dagelijks moeten omgaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Volgens Q-Dance was het evenement op de avond zelf nog uitverkocht. Inderdaad wel later dan gebruikelijk, maar nog steeds uitverkocht. De line-up miste OF een ster uit de mainstream extra OF meer raw voor velen om misschien eerder uitverkocht te raken. Omgaan met kritisch publiek daarin vind ik daar wel begrijpelijk in. Misschien zit er wel een kern van waarheid in de case study, maar ik denk niet dat dit soort zaken in een vacature zouden melden.

Maar goed, we dwalen af.


Ik denk dat ze op de dag zelf hebben gezegd: 'Uitverkocht', zodat de X-Qlusive edities altijd uitverkocht zouden zijn.
Misschien is het niet zo maar ik geloof het wel, vrienden die vonden dat er genoeg plek was en als het uitverkocht is bij een Q-Dance feest is er nooit veel plek over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geloof het zelf ook niet dat het echt uitverkocht was. Er was niet eens een bericht dat het bijna uitverkocht was en plots is het uitverkocht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feit: als evenementen op de dag zelf pas uitverkocht is, zijn ze nooit verkocht :P gewoon een trucje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Feit: als evenementen op de dag zelf pas uitverkocht is, zijn ze nooit verkocht :P gewoon een trucje


Niet bij elk evenement, misschien geen zin in deurverkoop of geen mogelijkheid daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Arme mensen op de sociale werkplaats die daarmee dagelijks moeten omgaan..


Haha er waren nog genoeg andere reacties van hem, maar ga dit topic ook niet bevuilen met die onzin... Wat een flapdrol :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Arme mensen op de sociale werkplaats die daarmee dagelijks moeten omgaan..


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 10:18 
 
Hardtraxxer

Ze kunnen er beter eentje van de sociale afdeling bij klm inhuren denk..
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten