Fuzzylogic wrote:Is goedPommer wrote:Ik wil de pret niet bederven, maar je weet in ieder geval dat het nooit meer beter dan dit gaat worden in je feestcarriere. Of er moet ooit een tijdmachine met alle groten namen in de HMH komen ofzo.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Thanks man, leuk om m'n video met het geluid van de liveset terug te zien.Delt-A wrote:Geef me 20 minuten.
Edit: 30 minuten, moest schijten:
Instant kippenvel weer.
Ik huil nog steeds dat ik dit heb moeten missen.
Het was vet, maar er zijn zeker leukere feesten geweest (dit jaar alleen al). GrtPatjee410 wrote:Ik huil nog steeds dat ik dit heb moeten missen.
Niet. Q-Base komt dichtbij, maar kan nie tippen maaaaatcorneelwr wrote:Het was vet, maar er zijn zeker leukere feesten geweest (dit jaar alleen al). GrtPatjee410 wrote:Ik huil nog steeds dat ik dit heb moeten missen.
Deze staat wel heel hoog bij mij ja. Nummer 1 weet ik zo niet, maar beste feest indoor tot nu toe sowieso. Wat een avond 
corneelwr wrote:Het was vet, maar er zijn zeker leukere feesten geweest (dit jaar alleen al). GrtPatjee410 wrote:Ik huil nog steeds dat ik dit heb moeten missen.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Eerste uurtjes ware geniaal. Vanaf A2 special was het eigenlijk aan het afbrokkelen met af en toe een hoogtepuntje.
Neemt niet weg dat de eerste uurtjes misschien wel de meest geniale wat ik ooit het meegemaakt op een feestje. Zeker dat met Legends op 1.
Neemt niet weg dat de eerste uurtjes misschien wel de meest geniale wat ik ooit het meegemaakt op een feestje. Zeker dat met Legends op 1.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Hier mee eens inderdaad. Hoe later het werd hoe minder ik het ook vond worden helaas, maar was natuurlijk toch een geweldig feest!Lenny wrote:Eerste uurtjes ware geniaal. Vanaf A2 special was het eigenlijk aan het afbrokkelen met af en toe een hoogtepuntje.