Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat: X-Qlusive - Wildstylez
Waar: Heineken Music Hall 'Amsterdam'
Wanneer: 19 januari 2013
Tijd: TBA
Prijs: TBA

Line-up: TBA




Q-dance

On the 19th of January the Heineken Music Hall will once again be the setting for the next edition of X-Qlusive. The host of the evening is one of the most successful hardstyle dj-producers: Wildstylez!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal wel een verassende line-up worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gerucht gaat dat er een live-act met Niels Geuzenbroek van anderhalf uur zal zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh, precies na mijn herkansingen, die ik hopelijk niet hoef te maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verwacht. maar vet!

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dance elite :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Optie, even kijken naar de line up en hoe het met de financiƫn staat tegen die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:20 
 
Hardtraxxer

Gegund(eigenlijk de laatste maanden niet maarja..), ben hierzo aanwezig. Kan een hele leuke avond worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette trailer.
Misschien wel aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet! Was ook wel te verwachten dit.

Optie/zekerheidje voor mij. Hoop echt dat ie ook een oude-platen-set neerzet, dan kun je me opvegen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict

Erg voorspelbaar maar kan zeker leuk worden. Als Project One er zou staan zou helemaal te gek zijn :) .

Vond XQ Noisecontrollers dit jaar heel vetjes.

Waarom is er dit jaar eigenlijk geen XQ - label/land?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Erg voorspelbaar maar kan zeker leuk worden. Als Project One er zou staan zou helemaal te gek zijn :) .

Vond XQ Noisecontrollers dit jaar heel vetjes.

Waarom is er dit jaar eigenlijk geen XQ - label/land?

Daar kwam QDPHHZHWS voor in de plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:33 
 
Hardtraxxer

Villian en Noisecontrollers staan er dus zoiezo.
De reden dat het in de HMH is zal wel zijn omdat ze het Ziggodome niet vol krijgen? wel jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

word een dure maan 10 nov kaarten X-Qlusive - Wildstylez 17 november hardbass :D en wilde ook nog thunderdome :x

Had wildstylez wel verwacht, feestjes in de hmh zijn altijd wel kik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
word een dure maan 10 nov kaarten X-Qlusive - Wildstylez 17 november hardbass :D en wilde ook nog thunderdome :x

Had wildstylez wel verwacht, feestjes in de hmh zijn altijd wel kik :thumbup:

Reverze? :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wordt toch dezelfde line-up als de laatste 3 jaar :sleep: Aan de ene kant wel verdiend, maar de invulling is alles behalve origineel meer te noemen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:45 
 
Hardtraxx Addict

Best vette trailer :)

Track klinkt ook goed maar jammer dat hij net stopt op 1:37 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Het gerucht gaat dat er een live-act met Niels Geuzenbroek van anderhalf uur zal zijn

xd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:01 
 
Hardtraxxer

Waarom Heineken Music Hall en geen Ziggodome?

Dacht dat alles daar heen ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was te verwachten dit, de line-up zal ook wel grotendeels voor de hand liggend zijn. Toch wil ik hier graag bij zijn, Wildstylez is nog steeds mijn nummer 1 qua mainstream! En daarbij heeft hij zoveeeel vette platen van voor 2010 :loving: . Grote optie dit! + HMH :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:08 
 
Hardtraxxer

Heady - DBSTF - NC - Wildstylez... En de orginaliteitsprijs gaat naaaaarrrr ... -tromgeroffel- ... Q-DANCE!!!

Had persoonlijk op Frontliner gehoopt, maar helaas. 'Vreesde' persoonlijk voor Zatox dus dan kan ik met Wildstylez prima leven. XQ NC was erg geslaagd dus misschien wel weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had dit al verwacht, en ben ik heel blij mee!
Voor mij mijn favoriete mainstream producer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:25 
 

tja, leuk...
denk niet dat ik erbij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Het gerucht gaat dat er een live-act met Niels Geuzenbroek van anderhalf uur zal zijn


Hahahaha het zal maar gebeuren. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het ook maar een beetje net zo epic gaat worden als xq nc ben ik er zeker bij :clap:
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten