Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: X-Qlusive Frontliner
Past

X-Qlusive Frontliner

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
X-Qlusive Frontliner (24-01-2015, Heineken Music Hall, Amsterdam)

View on YouTube
Q-Dance wrote:X-Qlusive Frontliner
On January 24th, The Heineken Music Hall will rock to its core, as a phenomenon steps into the light. He will take the stage to do what he does best. Q-dance proudly presents: X-Qlusive Frontliner.
Ticket verkoop: 22 November 13:00u
Datum: 24 Januari 2015
Tijd: 22.00-7.00 ?
Last edited by Koen on , edited 6 times in total.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Originele trailer :) wel gaaf gedaan.

Twijfel nog erg sterk, deze man heeft parels op zijn naam staan en platen die mij totaal niets doen.

XQ daarin tegen is altijd top dus misschien een last minute kaart in januari zelf
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Waarschijnlijk aanwezig ligt aan de lineup hopelijk B-frontliner maar ga er wel van uit
Verder denk ik: Coone, Radical, Noisecontrollers, Nexone, Ran-D, Max Enforcer, Zany, Dillytek zoiets??
K
Instant go! Ook al vind ik z'n stijl van tegenwoordig wel wat minder dan wat hij vroeger heeft gemaakt! Man wat een hits heeft hij op z'n naam staan :love:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Terecht dat hij een Xqlusive krijgt omdat hij zijn stempel op de huidige scene heeft gedrukt, al vind ik hem een enorm wisselvallige producer en een uitermate slechte DJ. Maar goed, alle echt grote namen zijn tot nu toe wel een beetje geweest (Zatox is de enige nog) en hij heeft van alle nieuwelingen vanaf 2006 het meeste bereikt ;)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
dawasiknie wrote:Terecht dat hij een Xqlusive krijgt omdat hij zijn stempel op de huidige scene heeft gedrukt, al vind ik hem een enorm wisselvallige producer en een uitermate slechte DJ. Maar goed, alle echt grote namen zijn tot nu toe wel een beetje geweest (Zatox is de enige nog) en hij heeft van alle nieuwelingen vanaf 2006 het meeste bereikt ;)
Heady ?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Van degene die nog geen Xqlusive hadden bedoelde ik ;) Psyko Punkz, Ran-D, dat soort gasten...
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen? xd
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
TiMOTHYb wrote:Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen? xd
Coone en PP en Atmozfears komen eerst denk ik..

Ik hoorde trouwens dat er geen andere dj's komen draaien en Frontliner de hele avond alleen draait. Dit omdat frontlinie toch nooit platen van anderen draait dus waarom zouden ze hem komen supporten
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Nog nooit bij een X-Qlusive feest geweest, maar als bijvoorbeeld Wildstylez of Noisecontrollers er staat, ben ik 100% zeker aanwezig. Hoop wel op wat oude platen van 'The Melody Man'
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Twijfelgeval eerst line up nog afwachten
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Aanwezig :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
H4RDSTYL3RR wrote:Nog nooit bij een X-Qlusive feest geweest, maar als bijvoorbeeld Wildstylez of Noisecontrollers er staat, ben ik 100% zeker aanwezig. Hoop wel op wat oude platen van 'The Melody Man'
dan ben je een paar jaar te laat :P denk niet dat Dj's een dubbele X-qlusive krijgen.

Vette trailer trouwens!
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Time, The First Cut, Warphole etc. door de speakers van de HmH horen... (L).
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Rickzel wrote:
H4RDSTYL3RR wrote:Nog nooit bij een X-Qlusive feest geweest, maar als bijvoorbeeld Wildstylez of Noisecontrollers er staat, ben ik 100% zeker aanwezig. Hoop wel op wat oude platen van 'The Melody Man'
dan ben je een paar jaar te laat :P denk niet dat Dj's een dubbele X-qlusive krijgen.

Vette trailer trouwens!
Met 'er staan' bedoeld hij gewoon in de line-up, denk ik.
Zany had twee keer een X-Qlusive :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Richardd wrote:
Rickzel wrote:

Vette trailer trouwens!
sorry! lezen blijft een vak apart :$
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Hooli wrote:Time, The First Cut, Warphole etc. door de speakers van de HmH horen... (L).
View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

Bedoel je zeker :P
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Neeeeeen!

Origineel natuurlijk :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Ik bedoel meer dat ik bang ben dat hij al zijn oude pareltjes op deze manier "een nieuw (Frankenstein)-leven" gaat geven... :cry:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Als dit 3 jaar geleden gegeven werd zou ik er wel bij zijn. Nu absoluut niet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Omg die Time edit. Gadverdamme. :/
P
Hardtraxxer
275 posts member since 2011
last seen Mar 2018
Richardd wrote: Met 'er staan' bedoeld hij gewoon in de line-up, denk ik.
Ja twee keer met hetzelfde concept, in hetzelfde jaar, in Nederland en België. Dat is heel anders dan wanneer NC of Wildstylez een nieywe X-Qlusive zou krijgen. Écht twee keer heeft nog niemand gehad.

Verder, de nieuwe platen van Frontliner, en het onvermakelijke half uur op XQ Legends, zorgen er voor dat ik niet eens twijfel. Wacht wel op een ander feest in de HMH :loving:
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Protech DJ wrote:
Richardd wrote:
Rickzel wrote: dan ben je een paar jaar te laat :P denk niet dat Dj's een dubbele X-qlusive krijgen.

Vette trailer trouwens!
Ja twee keer met hetzelfde concept, in hetzelfde jaar, in Nederland en België. Dat is heel anders dan wanneer NC of Wildstylez een nieywe X-Qlusive zou krijgen. Écht twee keer heeft nog niemand gehad.
Een tweede X-Qlusive is ook gewoon hetzelfde concept. Ik begrijp verder wel wat je bedoeld hoor :P
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Zeker aanwezig, Time (niet de album Edit) is mijn all time hardstyle plaat. En bijna alle plaatjes van Frontliner kan ik heel erg waarderen. Aantal maatjes hadden ook al aangegeven hier heel graag naartoe te willen, dus zekerheidje net voor carnaflap ^^ .