Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding



Q-Dance schreef:
X-Qlusive Frontliner
On January 24th, The Heineken Music Hall will rock to its core, as a phenomenon steps into the light. He will take the stage to do what he does best. Q-dance proudly presents: X-Qlusive Frontliner.


Ticket verkoop: 22 November 13:00u
Datum: 24 Januari 2015
Tijd: 22.00-7.00 ?
Locatie: Heineken Music Hall
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Originele trailer :) wel gaaf gedaan.

Twijfel nog erg sterk, deze man heeft parels op zijn naam staan en platen die mij totaal niets doen.

XQ daarin tegen is altijd top dus misschien een last minute kaart in januari zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig ligt aan de lineup hopelijk B-frontliner maar ga er wel van uit
Verder denk ik: Coone, Radical, Noisecontrollers, Nexone, Ran-D, Max Enforcer, Zany, Dillytek zoiets??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 17:40 
 

Instant go! Ook al vind ik z'n stijl van tegenwoordig wel wat minder dan wat hij vroeger heeft gemaakt! Man wat een hits heeft hij op z'n naam staan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Terecht dat hij een Xqlusive krijgt omdat hij zijn stempel op de huidige scene heeft gedrukt, al vind ik hem een enorm wisselvallige producer en een uitermate slechte DJ. Maar goed, alle echt grote namen zijn tot nu toe wel een beetje geweest (Zatox is de enige nog) en hij heeft van alle nieuwelingen vanaf 2006 het meeste bereikt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Terecht dat hij een Xqlusive krijgt omdat hij zijn stempel op de huidige scene heeft gedrukt, al vind ik hem een enorm wisselvallige producer en een uitermate slechte DJ. Maar goed, alle echt grote namen zijn tot nu toe wel een beetje geweest (Zatox is de enige nog) en hij heeft van alle nieuwelingen vanaf 2006 het meeste bereikt ;)


Heady ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van degene die nog geen Xqlusive hadden bedoelde ik ;) Psyko Punkz, Ran-D, dat soort gasten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen? xd

Coone en PP en Atmozfears komen eerst denk ik..

Ik hoorde trouwens dat er geen andere dj's komen draaien en Frontliner de hele avond alleen draait. Dit omdat frontlinie toch nooit platen van anderen draait dus waarom zouden ze hem komen supporten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog nooit bij een X-Qlusive feest geweest, maar als bijvoorbeeld Wildstylez of Noisecontrollers er staat, ben ik 100% zeker aanwezig. Hoop wel op wat oude platen van 'The Melody Man'
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfelgeval eerst line up nog afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Nog nooit bij een X-Qlusive feest geweest, maar als bijvoorbeeld Wildstylez of Noisecontrollers er staat, ben ik 100% zeker aanwezig. Hoop wel op wat oude platen van 'The Melody Man'


dan ben je een paar jaar te laat :P denk niet dat Dj's een dubbele X-qlusive krijgen.

Vette trailer trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Time, The First Cut, Warphole etc. door de speakers van de HmH horen... (L).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Nog nooit bij een X-Qlusive feest geweest, maar als bijvoorbeeld Wildstylez of Noisecontrollers er staat, ben ik 100% zeker aanwezig. Hoop wel op wat oude platen van 'The Melody Man'


dan ben je een paar jaar te laat :P denk niet dat Dj's een dubbele X-qlusive krijgen.

Vette trailer trouwens!

Met 'er staan' bedoeld hij gewoon in de line-up, denk ik.
Zany had twee keer een X-Qlusive :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Rickzel schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Nog nooit bij een X-Qlusive feest geweest, maar als bijvoorbeeld Wildstylez of Noisecontrollers er staat, ben ik 100% zeker aanwezig. Hoop wel op wat oude platen van 'The Melody Man'


dan ben je een paar jaar te laat :P denk niet dat Dj's een dubbele X-qlusive krijgen.

Vette trailer trouwens!

Met 'er staan' bedoeld hij gewoon in de line-up, denk ik.
Zany had twee keer een X-Qlusive :P


sorry! lezen blijft een vak apart :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Time, The First Cut, Warphole etc. door de speakers van de HmH horen... (L).








Bedoel je zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neeeeeen!

Origineel natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel meer dat ik bang ben dat hij al zijn oude pareltjes op deze manier "een nieuw (Frankenstein)-leven" gaat geven... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 22:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als dit 3 jaar geleden gegeven werd zou ik er wel bij zijn. Nu absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omg die Time edit. Gadverdamme. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:22 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Met 'er staan' bedoeld hij gewoon in de line-up, denk ik.
Zany had twee keer een X-Qlusive :P


Ja twee keer met hetzelfde concept, in hetzelfde jaar, in Nederland en België. Dat is heel anders dan wanneer NC of Wildstylez een nieywe X-Qlusive zou krijgen. Écht twee keer heeft nog niemand gehad.

Verder, de nieuwe platen van Frontliner, en het onvermakelijke half uur op XQ Legends, zorgen er voor dat ik niet eens twijfel. Wacht wel op een ander feest in de HMH :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Richardd schreef:
Rickzel schreef:
dan ben je een paar jaar te laat :P denk niet dat Dj's een dubbele X-qlusive krijgen.

Vette trailer trouwens!

Met 'er staan' bedoeld hij gewoon in de line-up, denk ik.
Zany had twee keer een X-Qlusive :P


Ja twee keer met hetzelfde concept, in hetzelfde jaar, in Nederland en België. Dat is heel anders dan wanneer NC of Wildstylez een nieywe X-Qlusive zou krijgen. Écht twee keer heeft nog niemand gehad.

Een tweede X-Qlusive is ook gewoon hetzelfde concept. Ik begrijp verder wel wat je bedoeld hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 03:39 
 
Hardtraxx Addict

Zeker aanwezig, Time (niet de album Edit) is mijn all time hardstyle plaat. En bijna alle plaatjes van Frontliner kan ik heel erg waarderen. Aantal maatjes hadden ook al aangegeven hier heel graag naartoe te willen, dus zekerheidje net voor carnaflap ^^ .
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten