Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:46 

Hardtraxx Veteran

Landgenoten. Bij het vallen van de herfst zal Q-dance dit jaar wederom een van haar meest exclusieve paradepaardjes van stal halen. De Heineken Bierhut te Amsterdam vormt dan het toneel voor een groots Hollands dans- en verkleedfestijn. Hoezee!

Sinds de memorabele editie uit twee-duizend-en-negen heeft een grote schare aanhangers aangedrongen op een vervolg. Voor Q-dance was het dan ook hoog tijd om de koe bij de horens te vatten. Carnavalskrakers, Geitenbreiers, Oranjegekken en Kaasmeisjes opgelet, zaterdag 5 oktober twee-duizend-en-dertien belooft een 'ouderwets gezellige' avond te worden.

Bekijk hier de trailer:

Entreebewijzen voor 'X-Qlusive Holland – Ouderwets Gezellig' zijn vanaf zaterdag 27 juli om 13:00 op Q-dance.com verkrijgbaar. De entreebewijzen zullen naar verwachting als warme broodjes over de toonbank vliegen. Voorkom teleurstelling en wees er dus op tijd bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

Ik wil, dit lijkt me fucking geniaal. Denk trouwens ook wel inderdaad dat dit zomaar uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:58 

Bierkoning

Hier moet ik bij zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 17:08 

Hardtraxxer

:love: aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 17:30 

Hardtraxx Veteran

Geweldig dat het weer terug is :D, hele mooie herinneringen aan de vorige editie
Had gesolliciteerd als koekhapper bij Q, was even bang dat het voor HC feest in oktober is maar gelukkig deze XQ :love:

Om in de sfeer te komen de aftermovie van vorig jaar met op 2:30 E-Force die staat te genieten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd naar de line up, die trailer half gekeken hier in Sunny Beach
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 17:48 

Donateur

Zou dit niet een feest in samenwerking met AoD zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:13 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Zou dit niet een feest in samenwerking met AoD zijn?

Nee, dat is een hardcore-feest in november, ook in de HMH. Verwacht nu overigens niet meer dat Q-Dance wat gaat doen tijdens het ADE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

Krijg wat, dit is tegelijk met Pussy Lounge... :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:24 

G1LL schreef:
Krijg wat, dit is tegelijk met Syndicate... :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:27 

Hardtraxx Veteran

Wil hier wel super graag heen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:38 

Donateur

Ziggo links laten liggen dus, goeie zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 18:40 

Hardtraxxer

Citaat:
Beste kandidaat,

Gefeliciteerd, je bent door de eerste ronde van onze vacatureselectie heen. Inmiddels kunnen we je vertellen dat het ons evenement X-Qlusive Holland betreft, dat op 5 oktober plaatsvindt.

Voor meer informatie bekijk je hier de trailer: http://www.youtube.com/watch?v=o9rOXebZzCA

We raden je sterk aan om de trailer op je facebookpagina te delen. Hierdoor kan je een voorsprong op je medekandidaten creëren.

De exacte functieomschrijving met bijbehorend takenpakket zal spoedig duidelijk worden. Als je door die selectie komt, dan ben je verzekerd van een plek op de gastenlijst. Jij kan dan samen met twee vrienden aanwezig zijn bij het groots Hollands dans- en verkleedfestijn X-Qlusive Holland.

We nemen spoedig weer contact met je op.

Met vriendelijke groet,

De Feestcommissie.

Dit krijg je als je had gesolliciteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:18 

Hardtraxx Veteran

Lekkere datum Q-Dance :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:38 

Hardtraxx Veteran

Lastig. Ben dan in het buitenland, maar wil rond die tijd wel terug voor een feestje. Kiezen tussen dit en Awakenings Drumcode (+ evt. andere ADE evenementen). Kan me alleen nu niet echt een goede lineup voorstellen voor dit feest waar ik per se bij zou moeten zijn. Waarschijnlijk gewoon weer missen dan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 20:07 

Hardtraxx Elite

Twijfel hier nog over... zou het 3 jaar geleden denk ik geweldig hebben gevonden, maar tegenwoordig een stuk minder. Kaartverkoop en het feest zelf is ook al wel erg snel, ff snel denken of dit 'm word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:06 

Hardtraxx Elite

Zeker hier heen, maar:

- tegelijk met pussylounge xxl, wilde hier niet heen, maar vindt het niet netjes om dezelfde datum te doen.
- zaterdag meteen al vvk, zo moet je wel heel snel alles regelen.

Maargoed, zaterdag er maar is voor gaan zitten! :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:15 

Hardtraxxer

De vorige X-Qlusive Holland moest ik afhaken, ook deze keer moet ik afhaken. Valt tegelijk met Pussy Lounge XXL, hoe verzinnen ze het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:49 

Hardtraxx Veteran

Heb niet echt vertrouwen in een goede line-up, dus tegen die tijd maar kijken of ik ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Heb niet echt vertrouwen in een goede line-up, dus tegen die tijd maar kijken of ik ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 02:53 

Hardtraxx Crew

De vorige X-Qlusive Holland is tot nu toe nog altijd het geniaalste feest waar ik bij ben geweest. Wat een ongelooflijk geniaal en gezellig feest was dat zeg, een groot carnaval. Ik wacht de line-up hier van af, dan beslis ik wel of ik hier bij wil zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 09:55 

Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
Citaat:
sollicitatie

Dit krijg je als je had gesolliciteerd

Niet helemaal waar, een vriend van mij heeft tegelijk met mij ''gesolliciteerd'' hij als Oranjegek en ik als Koekhapper. Ik ben door de 1e ronde heen maar hij kreeg een mail dat hij het helaas niet is geworden. Niet iedereen is dus zomaar door want er waren erg veel aanmeldingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 10:13 

Donateur

Als dit dezelfde stijle en het sfeertje heeft van de Feestfabriek :)

Helemaal top! Verwacht alleen niet dat het binnen notime uitverkocht. xQlusive is volgens mij de laatste jaren pas aan het einde een beetje uitverkocht geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 12:11 

Hardtraxxer

Syndicate > dit, dus uiteraard niet aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:24 

Hardtraxxer

Ben benieuwd naar de line-up aangezien Q ook de 5e een feest in amerika heeft
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten