Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Saturday January 25th will be a landmark in hardstyle history, as a true hardstyle pioneer prepares to rock the Heineken Music Hall in Amsterdam. His style has evolved to the point of perfection. Prepare to lose your mind. Get ready for X-Qlusive Brennan Heart!

Ticket sales start Saturday November 23, 13:00 HRS (CET) exclusively at Q-dance.com

Watch the trailer here.



Use #XQBrennanHeart on Facebook, Twitter and Instagram.
Join the Facebook Event and invite you friends.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik sla hem over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:46 
 
Hardtraxxer

Nadat Frontliner z'n Thrillogy kreeg is dit geen verrassing natuurlijk. Had ook niet geweten wie hm dan wel had moeten krijgen. Aan wat voor extra artiesten erbij zou je moeten denken? Wildstylez, The Prophet, verder??

Vind het wel terecht overigens dat hij deze editie krijgt, toch al wel een hele hoop knalplaten gemaakt in het verleden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk toch dat er veel WE R artiesten zullen staan. Code Black, Outbreak live etc. Ongetwijfeld zal Wildstylez er ook wel staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee dank je
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:51 
 
Hardtraxxer

Gewoon dik dik terecht! Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wel aanwezig denk. Volgend jaar zal het dan wel Frontliner worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yes feest van het jaar 2014 staat vast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
wel aanwezig denk. Volgend jaar zal het dan wel Frontliner worden


Brennan Heart is het volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahahahha

afwezig!!

als ik hele avond naar zijn muziek moet luisteren ben ik na afloop suïcidaal denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk de eerste editie van X-Qlusive waar ik bij kan en mag zijn! Brennan Heart is voor mij altijd top dus zeker aanwezig! Ben alleen wel benieuwd naar de verkoopprijs van de kaartjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig, gaat een superavond worden, een hereniging met thera als brennan & heart zou wel leuk zijn :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:54 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was te verwachten dit

zat me laatst af te vragen of een X-qlusive B-front geen optie was, zou echt geweldig zijn.

sla deze wel met alle plezier over, een hele avond BH kan ik mentaal niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom? Hij kan niet mixen, hij produced zijn eigen muziek niet, hij heeft op een laffe manier zijn oude compagnon genaaid, hij is vreselijk narcistisch, draait zijn sets van te voren in elkaar, en hij strooit de fokking as van z'n moeder uit in z'n documentaire om zieltjes te winnen. Deze man zou permanent verbannen moeten worden van welk podium dan ooit.

Aanwezig!!!



Nee. Kom allemaal maar naar Delusion die dag in Den Haag met hardtraxx helden Authentic Nazale en Spectre en daarnaast nog e-force deetox degos & re-done en trilok. 15 euro, ik zeg doen mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Nee. Kom allemaal maar naar Delusion die dag in Den Haag met hardtraxx helden Authentic Nazale en Spectre en daarnaast nog e-force deetox degos & re-done en trilok. 15 euro, ik zeg doen mensen!

Je hebt me net overgehaald. IK BEN ER!
Als Joost een slaapplek aanbied
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 23:03 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Waarom? Hij kan niet mixen, hij produced zijn eigen muziek niet, hij heeft op een laffe manier zijn oude compagnon genaaid, hij is vreselijk narcistisch, draait zijn sets van te voren in elkaar, en hij strooit de fokking as van z'n moeder uit in z'n documentaire om zieltjes te winnen. Deze man zou permanent verbannen moeten worden van welk podium dan ooit.

Aanwezig!!!



Nee. Kom allemaal maar naar Delusion die dag in Den Haag met hardtraxx helden Authentic Nazale en Spectre en daarnaast nog e-force deetox degos & re-done en trilok. 15 euro, ik zeg doen mensen!


precies, dat ga ik ook zeker doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat er wel aan te komen dat het Brennan Heart zou worden, en anders Frontliner. Vraag me af of ze ooit B-Front of Ran-D eens een X-Qlusive zullen geven, of gewoon Zany voor een tweede keer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien nodigt Brennan Heart Drokz wel uit, zou leuk zijn...lekker hakkuh weet je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Naja, had verwacht dat ie het bij zijn docu zou vertellen, maar nee. Nu dan toch. Denk wel aanwezig, line-up zal wel voorspelbaar zijn maarach.

Volgend keer Frontliner, daarna Psyko Punkz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Volgend keer Frontliner, daarna Psyko Punkz :P


:lol: nee, dat gaat nooit gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart, ik weet het niet. Als ik die man zie draaien dan denk ik altijd bij me eigen, die gast snapt er helemaal niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Naja, had verwacht dat ie het bij zijn docu zou vertellen, maar nee. Nu dan toch. Denk wel aanwezig, line-up zal wel voorspelbaar zijn maarach.

Volgend keer Frontliner, daarna Psyko Punkz :P


Exclusive Gunz 4 Hire :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Lenny schreef:
Naja, had verwacht dat ie het bij zijn docu zou vertellen, maar nee. Nu dan toch. Denk wel aanwezig, line-up zal wel voorspelbaar zijn maarach.

Volgend keer Frontliner, daarna Psyko Punkz :P


Exclusive Gunz 4 Hire :huh:


:D ik zou toch niet de hele nacht in dat pak willen zitten dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 12:36 
 
Hardtraxx Newbie

Timmer schreef:
Brennan Heart, ik weet het niet. Als ik die man zie draaien dan denk ik altijd bij me eigen, die gast snapt er helemaal niks van.

ik snap er ook niks van
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten