Citaat:
Zelf niet geweest gelukkig!! line up al zag dacht dat wordt weer zo hardstyle crap avond
aan de reacties te zien had ik wel gelijk schandalig dj,s hier achter staan en mooi vinden!??? En mensen die houden van euforisch houden ga lekker na een house feest toe
Hardstyle is hier niet voor bedoelt!!!!! dj,s die dit draaien ga lekker showtek achter na!!! laat hardstyle scene met rust laat het over aan de echte dj,s die we echte hardstyle draaien!! fan van 1e uur en erger me kapot aan die new hardstyle crap rotzooooi zoveel zang vrolijke melodyen met hardstyle achtige sounds erin et lijkt gewoon op house plaat!!! Mensen die lopen zeuren over ja maar de bpm heeft het totaal geen reet mee te maken
wat een onvoorstelbaar rare gozer, klopt het dat hij hier een ban heeft?
