Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 10:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Niet bij elk evenement, misschien geen zin in deurverkoop of geen mogelijkheid daarvoor.

Precies dit. Moeten ze voor die 20 kaarten een deurverkoop stand regelen. Gewoon de boel dicht en mensen die geen kaarten hebben kunnen ze tweedehands halen.

Ik kan mij trouwens nog wel een andere XQ (volgens mij) herinneren waarbij ze het podium ook een stuk naar voren hadden gehaald. Of zit ik er nu ver naast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
MDesiqn schreef:
Niet bij elk evenement, misschien geen zin in deurverkoop of geen mogelijkheid daarvoor.

Precies dit. Moeten ze voor die 20 kaarten een deurverkoop stand regelen. Gewoon de boel dicht en mensen die geen kaarten hebben kunnen ze tweedehands halen.

Ik kan mij trouwens nog wel een andere XQ (volgens mij) herinneren waarbij ze het podium ook een stuk naar voren hadden gehaald. Of zit ik er nu ver naast?

Ze hebben het bij Qore in de HMH ook een keer gedaan. Durf niet te zeggen of dit ooit bij een XQ nodig is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:12 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
MDesiqn schreef:
Niet bij elk evenement, misschien geen zin in deurverkoop of geen mogelijkheid daarvoor.

Precies dit. Moeten ze voor die 20 kaarten een deurverkoop stand regelen. Gewoon de boel dicht en mensen die geen kaarten hebben kunnen ze tweedehands halen.

Ik kan mij trouwens nog wel een andere XQ (volgens mij) herinneren waarbij ze het podium ook een stuk naar voren hadden gehaald. Of zit ik er nu ver naast?

Ze hebben het bij Qore in de HMH ook een keer gedaan. Durf niet te zeggen of dit ooit bij een XQ nodig is geweest.


Schijnt steeds vaker te gebeuren.. Was ook bij HDE in de HMH het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben alleen bij NC geweest trouwens, dus volgens mij was het die. Hadden ze zon vage pyramide en voor zover ik het mij nog kan herinneren hadden ze die best ver naar voren gehaald. Weet het alleen niet helemaal zeker meer.

Punthoofd schreef:
Schijnt steeds vaker te gebeuren.. Was ook bij HDE in de HMH het geval.

Dat feest was dan ook in zoveel opzichten verkeerd aangepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Citaat:
Zelf niet geweest gelukkig!!­ line up al zag dacht dat wordt weer zo hardstyle crap avond
aan de reacties te zien had ik wel gelijk schandalig dj,s hier achter staan en mooi vinden!­??? En mensen die houden van euforisch houden ga lekker na een house feest toe
Hardstyle is hier niet voor bedoelt!!!!!­ dj,s die dit draaien ga lekker showtek achter na!!!­ laat hardstyle scene met rust laat het over aan de echte dj,s die we echte hardstyle draaien!!­ fan van 1e uur en erger me kapot aan die new hardstyle crap rotzooooi zoveel zang vrolijke melodyen met hardstyle achtige sounds erin et lijkt gewoon op house plaat!!!­ Mensen die lopen zeuren over ja maar de bpm heeft het totaal geen reet mee te maken


wat een onvoorstelbaar rare gozer, klopt het dat hij hier een ban heeft? >.<


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik kan mij trouwens nog wel een andere XQ (volgens mij) herinneren waarbij ze het podium ook een stuk naar voren hadden gehaald. Of zit ik er nu ver naast?

Ze hebben het bij Qore in de HMH ook een keer gedaan. Durf niet te zeggen of dit ooit bij een XQ nodig is geweest.


Bij Qore hadden ze zelfs de tribunes met lakens afgedekt.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten