Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran



Dana
Headhunterz
Luna
Pavo
The Prophet
Zany
Technoboy
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
Brennan Heart
Wildstylez

Afbeelding

Citaat:
Q-dance heeft iets te vieren…

Dit najaar is het tijd voor de 25e editie van X-Qlusive! Sinds de eerste editie in 2002 is de Heineken Music Hall de thuisbasis van dit feest. Door de jaren heen zijn verschillende thema's de revue gepasseerd. Zo begonnen we met Italy en was het daarna de eer aan Dana om de eerste "X-Qlusive solo" te doen. Ook zijn er meerdere keren op Hollandse wijze de bloemetjes buiten gezet.

De exacte invulling van deze X-Qlusive blijft nog even geheim, maar je kunt erop rekenen dat het een legendarische avond gaat worden. Muzikaal gezien staat X-Qlusive al jaren voor het beste dat hardstyle te bieden heeft. Hier komt tijdens dit jubileum nog een schepje boven op... Zorg dat je erbij bent.

X-Qlusive Legends - 4 oktober 2014 - Heineken Music Hall Amsterdam.
De kaartverkoop start zaterdag 21 juni om 13:00.

Gebruik #XQLegends op Twitter, Facebook & Instagram.
Meld je aan voor het Facebook event en nodig je vrienden uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:13 
 
Hardtraxx Addict

Word dit wat ik denk dat het word dan moet ik heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook wel aanwezig. Sinds mijn allereerste feestje, XQ DBSTF, niet meer in de HMH geweest, dus nodig weer er naartoe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de lineup ook maar een beetje OK is, ben ik hier bij. HMH <3 <3 <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 21:50 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig! HMH blijft mn favoriete locatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 01:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wil eerst weten hoe de avond muzikaal ingedeeld wordt voordat ik een kaartje koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 13:03 
 
Hardtraxx Addict

Hier ga ik zeker heen! Sinds ik naar feesten ga nog geen 1 X-Qlusive gemist vanaf Holland vs Italy :drool:
En Natuurlijk weer in de HMH ook mijn favo locatie en lekker in me stadje :thumbsup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Legends? Soort van tijdmachine idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 14:27 
 
Hardtraxxer

De legends van X-Qlusive, dat kunnen alleen maar de namen zijn die een eigen XQ hebben gehad. Aangevuld met misschien een uurtje XQ Holland en Italy? Zeer benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In dat geval ben ik benieuwd wat Headhunterz en Showtek zullen gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz zal het wel doen. Showtek héle kleine kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Legends? Soort van tijdmachine idee?


Svennn schreef:
De legends van X-Qlusive, dat kunnen alleen maar de namen zijn die een eigen XQ hebben gehad. Aangevuld met misschien een uurtje XQ Holland en Italy? Zeer benieuwd! :)


Een combinatie van beide zou heerlijk zijn: de legends de muziek laten draaien uit het jaar van hun XQ :)
Ik wacht wel eerst de line-up af voordat ik een kaartje koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er bang voor dat het uitverkocht is voordat de muzikale indeling bekend wordt gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit lijkt me een uitgelezen mogelijkheid om mijn HMH muntjes eens op te maken. Ben benieuwd naar de line up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Toch maar kaarten gehaald al is er nog niemand die mee wil, dit klinkt iets te goed gewoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik wacht het toch nog ff af, al klinkt het allemaal wel erg veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticket is binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 13:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ben er bang voor dat het uitverkocht is voordat de muzikale indeling bekend wordt gemaakt.

Dat zie ik dan wel weer. Ik hoop op een indeling van de eerste XQ tot de laatste. En dan niet alleen qua artiesten, maar ook qua muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 14:17 
 
Hardtraxxer

Kaartjes binnen, echt ontzettend benieuwd naar dit concept! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik gok op:

Pavo & Luna
The Prophet
Zany
Technoboy
Headhunterz
Wildstylez
Brennan Heart
D-Block & S-te-fan
Zatox
Alpha2

Beetje de oude garde dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand anders opgevallen dat je nu service kosten per ticket betaald en niet per bestelling? Net 5 kaarten besteld plus 21,25 servicekosten... Als ze maar geld kunnen verdienen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 18:33 
 
Hardtraxxer

Hyperactive schreef:
Iemand anders opgevallen dat je nu service kosten per ticket betaald en niet per bestelling? Net 5 kaarten besteld plus 21,25 servicekosten... Als ze maar geld kunnen verdienen :/


Dit is (helaas) al een tijdje zo volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2014 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:

Hyperactive schreef:
Iemand anders opgevallen dat je nu service kosten per ticket betaald en niet per bestelling? Net 5 kaarten besteld plus 21,25 servicekosten... Als ze maar geld kunnen verdienen :/


Is al een tijdje zo helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een ticket. :D
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten