Uit mijn hoofd weet ik dat Atrocious, silentium edit, en tonight zijn gedraaid!Kiloknaller wrote:Tracklistje misschien? Ben wel benieuwd wat je gedraaid hebt namelijkTiMOTHYb wrote:Wat vond je hier eigenlijk van Festuca? Geslaagd? Vette nacht gehad?Festuca wrote: Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Freaqshow (31-12-2015, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Freaqshow 2013 (31-12-2013, Ziggo Dome Amsterdam)
- View the latest post: Freaqshow | 31 December 2012 | Ziggo Dome
- View the latest post: Frontliner - TBA (Freaqshow Ziggo Dome 31-12-2012 New Track ) HQ, HD
- View the latest post: Noisecontrollers - IQon anthem (Freaqshow Ziggo Dome 31-12-2012 New Track)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
En hij opende met Headhunterz - Now Is the Time dacht ik vanuit de hal te horen.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Audiofreaq remix. Jammer had graag orginele gehordHyperactive wrote:En hij opende met Headhunterz - Now Is the Time dacht ik vanuit de hal te horen.
Het geluid was inderdaad nog beter dan ik eerder in de Ziggo Dome meemaakte... (Headhunterz Hard With Style in 2012). Ik dacht eerst bij Donnie Darko, Dr. Rude en Max Enforcer nog van 'nee he... hebben ze serieus op het geluid bezuinigd?' maar toen die top10 begon ging de dB meter flink de lucht in, superb quality als je het mij vraagt.
Donnie Darko vond ik echt geen ruk aan, dat konijn mogen ze volgende keer wel in z'n hok laten wat mij betreft!
Toen ik Villain de naam Dr Rude en de term Hardstyle in 1 zin hoorde zeggen werd ik even enthousiast, maar het is gewoon die troep die Audiofreq en Headhunterz ook maken dus dat viel behoorelijk tegen.
Ik had me er van te voren al op ingesteld dat de fun pas bij Max Enforcer begon, maar nadat die z'n zeer matige set met Headhunterz ft. W&W begon liep dat eigenlijk een beetje uit op een fiasco.
Dat werd overigens goed gecompenseerd vanaf de Top10, super nacht gehad, en met kippenvel all over 2015 in gestampt! Vooraf nog m'n twijfels gehad of dit wel een leuke manier is om Oud&Nieuw te vieren, maar ik ben er voortaan standaard bij denk ik!
Oh ja, Da Tweekaz die ff The Hose droppen;
Donnie Darko vond ik echt geen ruk aan, dat konijn mogen ze volgende keer wel in z'n hok laten wat mij betreft!
Toen ik Villain de naam Dr Rude en de term Hardstyle in 1 zin hoorde zeggen werd ik even enthousiast, maar het is gewoon die troep die Audiofreq en Headhunterz ook maken dus dat viel behoorelijk tegen.
Ik had me er van te voren al op ingesteld dat de fun pas bij Max Enforcer begon, maar nadat die z'n zeer matige set met Headhunterz ft. W&W begon liep dat eigenlijk een beetje uit op een fiasco.
Dat werd overigens goed gecompenseerd vanaf de Top10, super nacht gehad, en met kippenvel all over 2015 in gestampt! Vooraf nog m'n twijfels gehad of dit wel een leuke manier is om Oud&Nieuw te vieren, maar ik ben er voortaan standaard bij denk ik!
Oh ja, Da Tweekaz die ff The Hose droppen;
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Livesetjes staan online
View on SoundCloudPipa wrote:Livesetjes staan online
Aha, het was dus Killer Clown - Silentium (NC & Festuca Edit) die zo lekker doorkwam 
-
DHardtraxxer
- 130 posts member since 2015
- last seen Nov 2019
Nice zat er al op te wachten
Moet zeggen dat ik bang was dat ondanks dat het anthem behoorlijk lekker was, da tweekaz het om 12 uur behoorlijk stil zouden laten vallen. Op het feest zelf geen last van gehad, en nu ik het setje terug luister moet ik zeggen dat ik hem ook behoorlijk lekker vind, vooraf niet verwacht!
Herinneringen en tijd waarop ze draaide wel meegenomen uiteraard ;p
Moet zeggen dat ik bang was dat ondanks dat het anthem behoorlijk lekker was, da tweekaz het om 12 uur behoorlijk stil zouden laten vallen. Op het feest zelf geen last van gehad, en nu ik het setje terug luister moet ik zeggen dat ik hem ook behoorlijk lekker vind, vooraf niet verwacht!
Herinneringen en tijd waarop ze draaide wel meegenomen uiteraard ;p