Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Noisecontrollers
Track(s):IQon anthem

Video:

Hoorde deze voorbij komen en moest even een stukje filmen. Wat een fucking vet nummer is dit zeg. Heb jammer genoeg niet meer, ben de rest van het nummer losgegaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

staat er al.

nieuwe-tracks-hs/noisecontrollers-tba-iqon-anthem-t32329.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

The Venator schreef:


Das iemand die mijn filmpje heeft genakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fey-08 schreef:
The Venator schreef:


Das iemand die mijn filmpje heeft genakt :(


Ja kan best zijn. maar je bent te laat met posten van je eigen filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Losstaand van dat, de Noisecontrollers flikken het keer op keer, dit nummer is echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks