Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik heb mijn oortjes altijd in als geluid gewoon te schel is enzovoort. Als het geluid gewoon goed afgesteld is en niet al te hard heb ik oordopjes niet nodig.


Alsnog geen logica. Als je geen piep hebt wilt niet zeggen dat je helemaal geen oordoppen nodig hebt/hoeft in te doen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Pipa schreef:
Ik heb mijn oortjes altijd in als geluid gewoon te schel is enzovoort. Als het geluid gewoon goed afgesteld is en niet al te hard heb ik oordopjes niet nodig.


Alsnog geen logica. Als je geen piep hebt wilt niet zeggen dat je helemaal geen oordoppen nodig hebt/hoeft in te doen. xd


Op zich zit er wel logica achter, veel gehoorbeschadigingen worden veroorzaakt door verkeerd afgesteld geluid. Als het gewoon goed afgesteld is heb ik ook veel minder snel last van een piep in mijn oren. Dus ergens kan ik het ook wel begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
chas1n schreef:
Pipa schreef:
Ik heb mijn oortjes altijd in als geluid gewoon te schel is enzovoort. Als het geluid gewoon goed afgesteld is en niet al te hard heb ik oordopjes niet nodig.


Alsnog geen logica. Als je geen piep hebt wilt niet zeggen dat je helemaal geen oordoppen nodig hebt/hoeft in te doen. xd


Op zich zit er wel logica achter, veel gehoorbeschadigingen worden veroorzaakt door verkeerd afgesteld geluid. Als het gewoon goed afgesteld is heb ik ook veel minder snel last van een piep in mijn oren. Dus ergens kan ik het ook wel begrijpen


Heb alleen een piep in me oor als geluid kut is afgesteld. Rodenburg bijvoorbeeld, maassilo met Loudness ook veel te schel. Als geluid zuiver is kan ik gewoon makkelijk zonder oordopjes lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja je kan dan 'makkelijker' zonder oordopjes lopen maar gehoorbeschadiging krijg je nog steeds met deze decibel waarden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Ja je kan dan 'makkelijker' zonder oordopjes lopen maar gehoorbeschadiging krijg je nog steeds met deze decibel waarden hoor.


Het is misschien slimmer om oordopjes in te doen. Maar ik vond het dit keer niet heel nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Richardd schreef:
Ja je kan dan 'makkelijker' zonder oordopjes lopen maar gehoorbeschadiging krijg je nog steeds met deze decibel waarden hoor.


Het is misschien slimmer om oordopjes in te doen. Maar ik vond het dit keer niet heel nodig

Begin je je feestje niet met oordopjes al in? Dat vind ik persoonlijk makkelijker wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Pipa schreef:
Richardd schreef:
Ja je kan dan 'makkelijker' zonder oordopjes lopen maar gehoorbeschadiging krijg je nog steeds met deze decibel waarden hoor.


Het is misschien slimmer om oordopjes in te doen. Maar ik vond het dit keer niet heel nodig

Begin je je feestje niet met oordopjes al in? Dat vind ik persoonlijk makkelijker wennen.


Ja meestal wel, dit keer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja als loepzuiver geluid op pak hem beet 105 decibel staat afgesteld, heb je echt nog wel oordoppen nodig. Ik begrijp je insteek. En zoals Richardd idd zegt, doe ze vaak in de rij al in, wen je aan het geluid gelijk met doppen in, ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Ja als loepzuiver geluid op pak hem beet 105 decibel staat afgesteld, heb je echt nog wel oordoppen nodig. Ik begrijp je insteek. En zoals Richardd idd zegt, doe ze vaak in de rij al in, wen je aan het geluid gelijk met doppen in, ideaal.


Dat doe ik meestal ook bij de kluisjes al me oordopjes in dan wen je er indd aan. Maar ik vond het dit keer niet nodig, waarschijnlijk aankomende zaterdag bij Control Alt Delete vanaf begin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ja als loepzuiver geluid op pak hem beet 105 decibel staat afgesteld, heb je echt nog wel oordoppen nodig. Ik begrijp je insteek. En zoals Richardd idd zegt, doe ze vaak in de rij al in, wen je aan het geluid gelijk met doppen in, ideaal.

Het is ook niet super chill voor je trommelvliezen om in de zaal even de dopjes eruit te doen trouwens, na het fouilleren in doen, en bij de kluisjes weer uit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe ze juist voor het fouilleren in, moet je ze niet uit je zakken halen en kun je ze ook niet kwijt raken met alle andere troep die daar soms op de tafels ligt. :D Vaak hoor je dan amper muziek dus is er ook geen aanpassingsperiode eenmaal je de zaal binnen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
chas1n schreef:
Ja als loepzuiver geluid op pak hem beet 105 decibel staat afgesteld, heb je echt nog wel oordoppen nodig. Ik begrijp je insteek. En zoals Richardd idd zegt, doe ze vaak in de rij al in, wen je aan het geluid gelijk met doppen in, ideaal.

Het is ook niet super chill voor je trommelvliezen om in de zaal even de dopjes eruit te doen trouwens, na het fouilleren in doen, en bij de kluisjes weer uit doen.


Dit doet ik wel eens en is inderdaad niet chill en dom. Je oren krijgen dan juist een nog ergere klap. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:

Dat doe ik meestal ook bij de kluisjes al me oordopjes in dan wen je er indd aan. Maar ik vond het dit keer niet nodig, waarschijnlijk aankomende zaterdag bij Control Alt Delete vanaf begin in

Hoeveel verschillen de dB waarden CTRL/ALT/Delete en FreaQshow eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:

Dat doe ik meestal ook bij de kluisjes al me oordopjes in dan wen je er indd aan. Maar ik vond het dit keer niet nodig, waarschijnlijk aankomende zaterdag bij Control Alt Delete vanaf begin in

Hoeveel verschillen de dB waarden CTRL/ALT/Delete en FreaQshow eigenlijk?

Ja ontzettend veel, want bij Freaqshow was het dus echt niet nodig en bij ctrl alt delete is het sowieso wel nodig want gehoorschade krijg je niet door decibellen maar wel door schelle geluidjes enzo daarom kan je ook beter oordoppen in doen als je baby's hoort janken maar hoeft het dus op Freaqshow niet want daar is het geluid niet zo schel.


Jezus Christus, sorry Pipa, maar op dit moment lach ik je gewoon uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt mannen, ik leer weer van alles over oordopjes hier. Ben een leek qua oordopjes gebruiken, dus ga naar jullie tips luisteren, thanks :thumbup:
Hou zelf m'n oren het liefst zo lang mogelijk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?

Wat vond je hier eigenlijk van Festuca? Geslaagd? Vette nacht gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:53 
 

TiMOTHYb schreef:
Festuca schreef:
Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?

Wat vond je hier eigenlijk van Festuca? Geslaagd? Vette nacht gehad?


Tracklistje misschien? Ben wel benieuwd wat je gedraaid hebt namelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 03:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
TiMOTHYb schreef:
Festuca schreef:
Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?

Wat vond je hier eigenlijk van Festuca? Geslaagd? Vette nacht gehad?


Tracklistje misschien? Ben wel benieuwd wat je gedraaid hebt namelijk :)


Set komt binnenkort online zag ik op FB voorbij komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:

Dat doe ik meestal ook bij de kluisjes al me oordopjes in dan wen je er indd aan. Maar ik vond het dit keer niet nodig, waarschijnlijk aankomende zaterdag bij Control Alt Delete vanaf begin in

Hoeveel verschillen de dB waarden CTRL/ALT/Delete en FreaQshow eigenlijk?

Ja ontzettend veel, want bij Freaqshow was het dus echt niet nodig en bij ctrl alt delete is het sowieso wel nodig want gehoorschade krijg je niet door decibellen maar wel door schelle geluidjes enzo daarom kan je ook beter oordoppen in doen als je baby's hoort janken maar hoeft het dus op Freaqshow niet want daar is het geluid niet zo schel.


Jezus Christus, sorry Pipa, maar op dit moment lach ik je gewoon uit :lol:


Goede vergelijking man, Bij Freaqshow ook vooral achteraan in de zaal te vinden waar ik vond dat het geluid heerlijk was zonder oordopjes. Bij CNTRL Alt Delete vooraan waar je denk ik meer last zal hebben van het geluid dan achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

"Last van het geluid" zul je niet zo snel op je feestje zelf ervaren. Dat komt echt nog wel, als je thuis op de bank zit, over een aantal jaren als je de risico's blijft onderschatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
"Last van het geluid" zul je niet zo snel op je feestje zelf ervaren. Dat komt echt nog wel, als je thuis op de bank zit, over een aantal jaren als je de risico's blijft onderschatten.


Ja of merk ik als ik terug in de auto zit. Vooral toen ik keer me oordopjes was vergeten toen na Rodenburg ging :cry: Maar je hebt misschien wel gelijk, denk er vrij licht over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk het wel. Gewoon standaard in bij de lockers, ongeacht of je op dat moment verwacht last van het geluid te krijgen of niet. Ik doe ze tegenwoordig in de kroeg in op van die dolle feestavonden. Als bonus ook iedereen gewoon goed te verstaan i.p.v. dat overdreven geschreeuw over de muziek heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik denk het wel. Gewoon standaard in bij de lockers, ongeacht of je op dat moment verwacht last van het geluid te krijgen of niet. Ik doe ze tegenwoordig in de kroeg in op van die dolle feestavonden. Als bonus ook iedereen gewoon goed te verstaan i.p.v. dat overdreven geschreeuw over de muziek heen.

Nah, dat is een drempel waar ik nog overheen moet. Ik schreeuw nou eenmaal graag met bier in de klep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 01:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Festuca schreef:
Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?

Wat vond je hier eigenlijk van Festuca? Geslaagd? Vette nacht gehad?

Heb niet veel meegekregen van Psyko Punkz, maar 't ging goed los en volgens mij had iedereen 't wel naar z'n zin, vetste gig van mij tot nu toe iig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 00:29 
 
Hardtraxxer

2de hardstyle festival waar ik ben geweest, vond het een top avond. Mede door de leuke groep, maar er hing een prima sfeer en ik vond de countdown naar NYE+Radiance heel dik. Kan weinig verzinnen wat er beter kon dus helemaal top

Festuca schreef:
Heb niet veel meegekregen van Psyko Punkz, maar 't ging goed los en volgens mij had iedereen 't wel naar z'n zin, vetste gig van mij tot nu toe iig! :D

Vond je prima draaien :thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten