Poster: Freaqshow 2014
Past

Freaqshow 2014

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Pipa wrote:Ik heb mijn oortjes altijd in als geluid gewoon te schel is enzovoort. Als het geluid gewoon goed afgesteld is en niet al te hard heb ik oordopjes niet nodig.
Alsnog geen logica. Als je geen piep hebt wilt niet zeggen dat je helemaal geen oordoppen nodig hebt/hoeft in te doen. xd
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
chas1n wrote:
Pipa wrote:Ik heb mijn oortjes altijd in als geluid gewoon te schel is enzovoort. Als het geluid gewoon goed afgesteld is en niet al te hard heb ik oordopjes niet nodig.
Alsnog geen logica. Als je geen piep hebt wilt niet zeggen dat je helemaal geen oordoppen nodig hebt/hoeft in te doen. xd
Op zich zit er wel logica achter, veel gehoorbeschadigingen worden veroorzaakt door verkeerd afgesteld geluid. Als het gewoon goed afgesteld is heb ik ook veel minder snel last van een piep in mijn oren. Dus ergens kan ik het ook wel begrijpen
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Fantazoo wrote:
chas1n wrote:
Op zich zit er wel logica achter, veel gehoorbeschadigingen worden veroorzaakt door verkeerd afgesteld geluid. Als het gewoon goed afgesteld is heb ik ook veel minder snel last van een piep in mijn oren. Dus ergens kan ik het ook wel begrijpen
Heb alleen een piep in me oor als geluid kut is afgesteld. Rodenburg bijvoorbeeld, maassilo met Loudness ook veel te schel. Als geluid zuiver is kan ik gewoon makkelijk zonder oordopjes lopen
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Ja je kan dan 'makkelijker' zonder oordopjes lopen maar gehoorbeschadiging krijg je nog steeds met deze decibel waarden hoor.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Richardd wrote:Ja je kan dan 'makkelijker' zonder oordopjes lopen maar gehoorbeschadiging krijg je nog steeds met deze decibel waarden hoor.
Het is misschien slimmer om oordopjes in te doen. Maar ik vond het dit keer niet heel nodig
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Pipa wrote:
Richardd wrote:Ja je kan dan 'makkelijker' zonder oordopjes lopen maar gehoorbeschadiging krijg je nog steeds met deze decibel waarden hoor.
Het is misschien slimmer om oordopjes in te doen. Maar ik vond het dit keer niet heel nodig
Begin je je feestje niet met oordopjes al in? Dat vind ik persoonlijk makkelijker wennen.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Richardd wrote:
Pipa wrote:
Begin je je feestje niet met oordopjes al in? Dat vind ik persoonlijk makkelijker wennen.
Ja meestal wel, dit keer niet.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Ja als loepzuiver geluid op pak hem beet 105 decibel staat afgesteld, heb je echt nog wel oordoppen nodig. Ik begrijp je insteek. En zoals Richardd idd zegt, doe ze vaak in de rij al in, wen je aan het geluid gelijk met doppen in, ideaal.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
chas1n wrote:Ja als loepzuiver geluid op pak hem beet 105 decibel staat afgesteld, heb je echt nog wel oordoppen nodig. Ik begrijp je insteek. En zoals Richardd idd zegt, doe ze vaak in de rij al in, wen je aan het geluid gelijk met doppen in, ideaal.
Dat doe ik meestal ook bij de kluisjes al me oordopjes in dan wen je er indd aan. Maar ik vond het dit keer niet nodig, waarschijnlijk aankomende zaterdag bij Control Alt Delete vanaf begin in
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
chas1n wrote:Ja als loepzuiver geluid op pak hem beet 105 decibel staat afgesteld, heb je echt nog wel oordoppen nodig. Ik begrijp je insteek. En zoals Richardd idd zegt, doe ze vaak in de rij al in, wen je aan het geluid gelijk met doppen in, ideaal.
Het is ook niet super chill voor je trommelvliezen om in de zaal even de dopjes eruit te doen trouwens, na het fouilleren in doen, en bij de kluisjes weer uit doen.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Ik doe ze juist voor het fouilleren in, moet je ze niet uit je zakken halen en kun je ze ook niet kwijt raken met alle andere troep die daar soms op de tafels ligt. :D Vaak hoor je dan amper muziek dus is er ook geen aanpassingsperiode eenmaal je de zaal binnen gaat.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Raven wrote:
Het is ook niet super chill voor je trommelvliezen om in de zaal even de dopjes eruit te doen trouwens, na het fouilleren in doen, en bij de kluisjes weer uit doen.
Dit doet ik wel eens en is inderdaad niet chill en dom. Je oren krijgen dan juist een nog ergere klap. :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pipa wrote:
Dat doe ik meestal ook bij de kluisjes al me oordopjes in dan wen je er indd aan. Maar ik vond het dit keer niet nodig, waarschijnlijk aankomende zaterdag bij Control Alt Delete vanaf begin in
Hoeveel verschillen de dB waarden CTRL/ALT/Delete en FreaQshow eigenlijk?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
TiMOTHYb wrote:
Pipa wrote:
Ja ontzettend veel, want bij Freaqshow was het dus echt niet nodig en bij ctrl alt delete is het sowieso wel nodig want gehoorschade krijg je niet door decibellen maar wel door schelle geluidjes enzo daarom kan je ook beter oordoppen in doen als je baby's hoort janken maar hoeft het dus op Freaqshow niet want daar is het geluid niet zo schel.

Jezus Christus, sorry Pipa, maar op dit moment lach ik je gewoon uit :lol:
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Bedankt mannen, ik leer weer van alles over oordopjes hier. Ben een leek qua oordopjes gebruiken, dus ga naar jullie tips luisteren, thanks :thumbup:
Hou zelf m'n oren het liefst zo lang mogelijk goed.
Donateur
last seen Aug 2024
Festuca wrote: Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?
Wat vond je hier eigenlijk van Festuca? Geslaagd? Vette nacht gehad?
K
TiMOTHYb wrote:
Festuca wrote: Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?
Tracklistje misschien? Ben wel benieuwd wat je gedraaid hebt namelijk :)
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Kiloknaller wrote:
TiMOTHYb wrote:
Tracklistje misschien? Ben wel benieuwd wat je gedraaid hebt namelijk :)
Set komt binnenkort online zag ik op FB voorbij komen. :)
P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
The Skribbler wrote:
TiMOTHYb wrote:
Pipa wrote:
Ja ontzettend veel, want bij Freaqshow was het dus echt niet nodig en bij ctrl alt delete is het sowieso wel nodig want gehoorschade krijg je niet door decibellen maar wel door schelle geluidjes enzo daarom kan je ook beter oordoppen in doen als je baby's hoort janken maar hoeft het dus op Freaqshow niet want daar is het geluid niet zo schel.

Jezus Christus, sorry Pipa, maar op dit moment lach ik je gewoon uit :lol:
Goede vergelijking man, Bij Freaqshow ook vooral achteraan in de zaal te vinden waar ik vond dat het geluid heerlijk was zonder oordopjes. Bij CNTRL Alt Delete vooraan waar je denk ik meer last zal hebben van het geluid dan achteraan.
Donateur
last seen Aug 2024
"Last van het geluid" zul je niet zo snel op je feestje zelf ervaren. Dat komt echt nog wel, als je thuis op de bank zit, over een aantal jaren als je de risico's blijft onderschatten.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
TiMOTHYb wrote:"Last van het geluid" zul je niet zo snel op je feestje zelf ervaren. Dat komt echt nog wel, als je thuis op de bank zit, over een aantal jaren als je de risico's blijft onderschatten.
Ja of merk ik als ik terug in de auto zit. Vooral toen ik keer me oordopjes was vergeten toen na Rodenburg ging :cry: Maar je hebt misschien wel gelijk, denk er vrij licht over.
Donateur
last seen Aug 2024
Ik denk het wel. Gewoon standaard in bij de lockers, ongeacht of je op dat moment verwacht last van het geluid te krijgen of niet. Ik doe ze tegenwoordig in de kroeg in op van die dolle feestavonden. Als bonus ook iedereen gewoon goed te verstaan i.p.v. dat overdreven geschreeuw over de muziek heen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
TiMOTHYb wrote:Ik denk het wel. Gewoon standaard in bij de lockers, ongeacht of je op dat moment verwacht last van het geluid te krijgen of niet. Ik doe ze tegenwoordig in de kroeg in op van die dolle feestavonden. Als bonus ook iedereen gewoon goed te verstaan i.p.v. dat overdreven geschreeuw over de muziek heen.
Nah, dat is een drempel waar ik nog overheen moet. Ik schreeuw nou eenmaal graag met bier in de klep.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
TiMOTHYb wrote:
Heb niet veel meegekregen van Psyko Punkz, maar 't ging goed los en volgens mij had iedereen 't wel naar z'n zin, vetste gig van mij tot nu toe iig! :D
D
Hardtraxxer
130 posts member since 2015
last seen Nov 2019
2de hardstyle festival waar ik ben geweest, vond het een top avond. Mede door de leuke groep, maar er hing een prima sfeer en ik vond de countdown naar NYE+Radiance heel dik. Kan weinig verzinnen wat er beter kon dus helemaal top
Festuca wrote: Heb niet veel meegekregen van Psyko Punkz, maar 't ging goed los en volgens mij had iedereen 't wel naar z'n zin, vetste gig van mij tot nu toe iig! :D
Vond je prima draaien :thumbup:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 33 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago