TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
Dat doe ik meestal ook bij de kluisjes al me oordopjes in dan wen je er indd aan. Maar ik vond het dit keer niet nodig, waarschijnlijk aankomende zaterdag bij Control Alt Delete vanaf begin in
Hoeveel verschillen de dB waarden CTRL/ALT/Delete en FreaQshow eigenlijk?
Ja ontzettend veel, want bij Freaqshow was het dus echt niet nodig en bij ctrl alt delete is het sowieso wel nodig want gehoorschade krijg je niet door decibellen maar wel door schelle geluidjes enzo daarom kan je ook beter oordoppen in doen als je baby's hoort janken maar hoeft het dus op Freaqshow niet want daar is het geluid niet zo schel.
Jezus Christus, sorry Pipa, maar op dit moment lach ik je gewoon uit
