Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:34 
 
Hardtraxxer

Ladies & gentlemen, boys & girls,

Q-dance is very pleased to introduce you to the wickedest, biggest and probably worst New Year's Rave Amsterdam has EVER seen.

On December 31st, only the true night-crawlers and harder-styles-lovers will gather in the Ziggo Dome for an unrivalled rave, stuffed with freaky live-shows and kick-ass entertainment.

Behave like you've lost your mind. Act like you are someone else. Feel like there is no tomorrow and look like you don't give a shit.

We dare you to lose yourself in this carnival of lost souls.

WELCOME TO FREAQSHOW

Ticket sales will start 13 october 2012, only available on Q-dance.com



Line up Freaqshow
- Noicecontrollers
- Frontliner Live
- Ran-D
- Brennan Heart
- Darkraver ft Deepack ft The Viper ft MC Villian ft MC Jeff
- Luna
- Atmozfears
- Alpha2
- Bass Modulators
- Crypsis


Area 2 Lost Souls:
- E-Force
- Audiofreq
- Tommy Knocker
- Radial Redemption
- Prankster
- Frequencerz
- Kasparov
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarschijnlijk wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:36 
 
Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
waarschijnlijk wel aanwezig :)


Denk het ook wel, vet concept !
En erg benieuwd naar de locatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me zeker wel vet alleen denk dat ik niemand mee kan krijgen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd! Hoop op gewoon een hele avond hs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slecht nieuws maar ook weer goed nieuws, ik ben hier denk ik wel bij.. Oud & Nieuw begint toch elk jaar saaier te worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuker dan 't dorp in idd, ik zie wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, ben benieuwd naar de locatie en een Hardstyle evenement met oud en nieuw lijkt me gewoon heel dik. Met een leuke line-up mogelijk wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:00 
 

Aanwezig, alleen wat een stomme naam voor een feest zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:06 
 

dennis schreef:
Waarschijnlijk ook aanwezig

Ik heb gehoord dat de 'show' op deze freaqshow een draaiende borstel van een wasstraat is waar mensen in kunnen springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
dennis schreef:
Waarschijnlijk ook aanwezig

Ik heb gehoord dat de 'show' op deze freaqshow een draaiende borstel van een wasstraat is waar mensen in kunnen springen.

Hahaha! En nog steeds een litteken daar van hebben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
dennis schreef:
Waarschijnlijk ook aanwezig

Ik heb gehoord dat de 'show' op deze freaqshow een draaiende borstel van een wasstraat is waar mensen in kunnen springen.

Hahaha held!

En waarschijnlijk aanwezig trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

2 keer uitstekend vermaakt op Qountdown, goeie optie dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
waarschijnlijk wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker een optie, eigenlijk ongeacht de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:08 
 

1000000% aanwezig!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
1000000% aanwezig!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou hier graag aanwezig willen zijn. Maar kan het niet maken tegenover mijn vrienden. Die ook nog eens.een ssort van nieuwjaars feest organiseren bij ons in het dorp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 01:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 01:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar dit concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 05:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijwel zeker aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 05:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt van verschillende dingen af, maar het lijkt me eigenlijk wel heel gaaf!
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten