Het geluid was inderdaad nog beter dan ik eerder in de Ziggo Dome meemaakte... (Headhunterz Hard With Style in 2012). Ik dacht eerst bij Donnie Darko, Dr. Rude en Max Enforcer nog van 'nee he... hebben ze serieus op het geluid bezuinigd?' maar toen die top10 begon ging de dB meter flink de lucht in, superb quality als je het mij vraagt.
Donnie Darko vond ik echt geen ruk aan, dat konijn mogen ze volgende keer wel in z'n hok laten wat mij betreft!
Toen ik Villain de naam Dr Rude en de term Hardstyle in 1 zin hoorde zeggen werd ik even enthousiast, maar het is gewoon die troep die Audiofreq en Headhunterz ook maken dus dat viel behoorelijk tegen.
Ik had me er van te voren al op ingesteld dat de fun pas bij Max Enforcer begon, maar nadat die z'n zeer matige set met Headhunterz ft. W&W begon liep dat eigenlijk een beetje uit op een fiasco.
Dat werd overigens goed gecompenseerd vanaf de Top10, super nacht gehad, en met kippenvel all over 2015 in gestampt! Vooraf nog m'n twijfels gehad of dit wel een leuke manier is om Oud&Nieuw te vieren, maar ik ben er voortaan standaard bij denk ik!
Oh ja, Da Tweekaz die ff The Hose droppen;