Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 11:22 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
TiMOTHYb schreef:
Festuca schreef:
Top, eindelijk een bet. Hoe meten we dat, en wat wordt de reward?

Wat vond je hier eigenlijk van Festuca? Geslaagd? Vette nacht gehad?

Tracklistje misschien? Ben wel benieuwd wat je gedraaid hebt namelijk :)

Uit mijn hoofd weet ik dat Atrocious, silentium edit, en tonight zijn gedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 14:58 

Hardtraxxer

En hij opende met Headhunterz - Now Is the Time dacht ik vanuit de hal te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 15:22 

Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:
En hij opende met Headhunterz - Now Is the Time dacht ik vanuit de hal te horen.

Audiofreaq remix. Jammer had graag orginele gehord
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 23:33 

Hardtraxxer

Het geluid was inderdaad nog beter dan ik eerder in de Ziggo Dome meemaakte... (Headhunterz Hard With Style in 2012). Ik dacht eerst bij Donnie Darko, Dr. Rude en Max Enforcer nog van 'nee he... hebben ze serieus op het geluid bezuinigd?' maar toen die top10 begon ging de dB meter flink de lucht in, superb quality als je het mij vraagt.

Donnie Darko vond ik echt geen ruk aan, dat konijn mogen ze volgende keer wel in z'n hok laten wat mij betreft! :whistle:
Toen ik Villain de naam Dr Rude en de term Hardstyle in 1 zin hoorde zeggen werd ik even enthousiast, maar het is gewoon die troep die Audiofreq en Headhunterz ook maken dus dat viel behoorelijk tegen.
Ik had me er van te voren al op ingesteld dat de fun pas bij Max Enforcer begon, maar nadat die z'n zeer matige set met Headhunterz ft. W&W begon liep dat eigenlijk een beetje uit op een fiasco.

Dat werd overigens goed gecompenseerd vanaf de Top10, super nacht gehad, en met kippenvel all over 2015 in gestampt! Vooraf nog m'n twijfels gehad of dit wel een leuke manier is om Oud&Nieuw te vieren, maar ik ben er voortaan standaard bij denk ik!

Oh ja, Da Tweekaz die ff The Hose droppen; :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:42 

Hardtraxx Veteran

Livesetjes staan online
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 16:05 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Livesetjes staan online

https://soundcloud.com/qdance/sets/frea ... -live-sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 16:45 

Hardtraxxer

Aha, het was dus Killer Clown - Silentium (NC & Festuca Edit) die zo lekker doorkwam :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:03 

Hardtraxxer

Nice zat er al op te wachten :thumbup:

Moet zeggen dat ik bang was dat ondanks dat het anthem behoorlijk lekker was, da tweekaz het om 12 uur behoorlijk stil zouden laten vallen. Op het feest zelf geen last van gehad, en nu ik het setje terug luister moet ik zeggen dat ik hem ook behoorlijk lekker vind, vooraf niet verwacht!

Herinneringen en tijd waarop ze draaide wel meegenomen uiteraard ;p
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten