It is coming... And it is approaching fast. The time to get your freak on and lose your mind... It is the time to meet again with your freaky family and your darkly dreaming friends.
On December 31st, the one and only carnival of lost souls returns to the Ziggo Dome in Amsterdam. We are humbled to invite you to our 'Twisted New Year's Celebration'. Be part of the Q-dance family reunion and rave like there is no tomorrow.
2 keer Qountdown geweest en daar super vermaakt, desondanks deze vorig jaar overgeslagen (al heb ik toen volgens mij na 12 uur nog een kaart proberen te regelen om alsnog te gaan ). Even kijken nog of we hier heen gaan.
Gaan dit maar eens voor de 1e keer proberen, normaal vieren we altijd oud&nieuw met elkaar maar de helft is nu toch pleite dus kan ik mooi hier eens oud&nieuw gaan vieren
Laatste Qountdown geweest en dat was echt super. Vond Freaqshow minder, maar alsnog veel beter dan alles wat ik daarvoor met oud en nieuw heb gedaan. Sowieso weer aanwezig.
Oud en nieuw is familie, vrienden, bier, oliebollen, vuurwerk. Nog nooit met oud en nieuw naar zo'n Q feestje geweest en dit jaar ook niet.
+1, vrienden van mijn die wel hier heen gaan kunnen mij niet begrijpen waarom ik toch altijd liever bij familie wil zijn en dan gezellig vuurwerk afsteken.
Laatste Qountdown geweest en dat was echt super. Vond Freaqshow minder, maar alsnog veel beter dan alles wat ik daarvoor met oud en nieuw heb gedaan. Sowieso weer aanwezig.
Traditioneel oud en nieuw is familie, vrienden, bier, oliebollen, vuurwerk. Nog nooit met oud en nieuw naar zo'n Q feestje geweest en dit jaar ook niet.