Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:47 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding

Dear Q-dance Family,

It is coming... And it is approaching fast.
The time to get your freak on and lose your mind... It is the time to meet again with your freaky family and your darkly dreaming friends.

On December 31st, the one and only carnival of lost souls returns to the Ziggo Dome in Amsterdam. We are humbled to invite you to our 'Twisted New Year's Celebration'. Be part of the Q-dance family reunion and rave like there is no tomorrow.

Welcome... to Freaqshow.

Ticket sales start October 5 at Q-dance.com.

#Freaqshow



Hier de officiele facebook event page:

https://www.facebook.com/QDance/app_515190261891165

Main:
Headhunterz
Coone
TBA
Crypsis
Mental Theo & The Prophet
Stephanie
Isaac
Geck-O vs Geck-E
Audiofreq live
MC Villain

Area two:

Noize suppressor
Thera
Day-Mar
Festuca
Amada
Moridon
MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar op het laatste moment kaartje gekocht wegens verplichtingen. Wil hier stiekem wel bij zijn dit jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeker aanwezig dit jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vorig jaar wel aardig, maar zoek 't dit jaar toch ergens anders op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 16:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

2 keer Qountdown geweest en daar super vermaakt, desondanks deze vorig jaar overgeslagen (al heb ik toen volgens mij na 12 uur nog een kaart proberen te regelen om alsnog te gaan xd ). Even kijken nog of we hier heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:02 
 
Hardtraxxer

Gaan dit maar eens voor de 1e keer proberen, normaal vieren we altijd oud&nieuw met elkaar maar de helft is nu toch pleite dus kan ik mooi hier eens oud&nieuw gaan vieren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2jaar geleden geweest, vorig jaar niet. Heb allebei de keren super gehad, afwachten wat de rest gaat doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laatste Qountdown geweest en dat was echt super. Vond Freaqshow minder, maar alsnog veel beter dan alles wat ik daarvoor met oud en nieuw heb gedaan. Sowieso weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig. Moet nog steeds een keer naar de Ziggo Dome
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Misschien wel aanwezig. Moet nog steeds een keer naar de Ziggo Dome
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 03:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond t niet geweldig vorig jaar maar was gezellig dus ben wel weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 11:39 
 
Hardtraxx Addict

Mwah, oud en nieuw in het dorp gaat toch wel voor dit. Al wil ik wel nog een keer naar de Ziggo Dome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oud en nieuw is familie, vrienden, bier, oliebollen, vuurwerk. Nog nooit met oud en nieuw naar zo'n Q feestje geweest en dit jaar ook niet. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oud en nieuw is familie, vrienden, bier, oliebollen, vuurwerk.


Correct!

Ik had de keren van Qrimetime en Qountdown echt het idee Oud & Nieuw te hebben overgeslagen; je krijgt er niets van mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

afgelopen 3jaar daar feestje gevierd
ik blijf nu weer een keertje thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oud en nieuw is familie, vrienden, bier, oliebollen, vuurwerk. Nog nooit met oud en nieuw naar zo'n Q feestje geweest en dit jaar ook niet. ^^

Helemaal mee eens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen familie en vrienden dus drugs en feest is een geweldig alternatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van de vorige keer kan ik me helemaal niets meer herinneren , dus het zal ongetwijfeld leuker worden dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oud en nieuw is familie, vrienden, bier, oliebollen, vuurwerk. Nog nooit met oud en nieuw naar zo'n Q feestje geweest en dit jaar ook niet. ^^

Jij begrijpt het :D

Olijfboompje schreef:
Ik heb geen familie en vrienden dus drugs en feest is een geweldig alternatief.

Hoi Daniƫl hier moest ik hardop om lachen goed gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oud en nieuw is familie, vrienden, bier, oliebollen, vuurwerk. Nog nooit met oud en nieuw naar zo'n Q feestje geweest en dit jaar ook niet. ^^


+1, vrienden van mijn die wel hier heen gaan kunnen mij niet begrijpen waarom ik toch altijd liever bij familie wil zijn en dan gezellig vuurwerk afsteken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Laatste Qountdown geweest en dat was echt super. Vond Freaqshow minder, maar alsnog veel beter dan alles wat ik daarvoor met oud en nieuw heb gedaan. Sowieso weer aanwezig.

Precies dit!

Gaan er weer een dagje Amsterdam van maken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 20:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oud en nieuw is familie, vrienden, bier, oliebollen, vuurwerk. Nog nooit met oud en nieuw naar zo'n Q feestje geweest en dit jaar ook niet. ^^

Precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Traditioneel oud en nieuw is familie, vrienden, bier, oliebollen, vuurwerk. Nog nooit met oud en nieuw naar zo'n Q feestje geweest en dit jaar ook niet. ^^

:)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten