Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Citaat:
Make this years’ New Year’s celebration a little… twisted. Come to FREAQSHOW, you know you want to.
Zaterdag 27 september om 13:00 start de kaartverkoop voor ‪#‎FREAQSHOW‬, alleen via http://q-dance.com/.




Line up:
Area 1:
Adaro
Anime
D-Block & S-Te-Fan
Da Tweekaz
Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frequencerz presents: The Freq Show
Frontliner
Psyko Punkz
Hosted by MC Villain

Area 2:
Dark Pact
Deetox
Pandorum
Phrantic
Synthax
Hosted by MC Axys
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Twee keer naar Qountdown geweest, maar heb daardoor geleerd dat ik o&n toch liever met vrienden vier (ook al was het wel heel vet). Snap daarnaast het hele thema ook niet i.c.m. nieuwjaar maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weer aanwezig. Vorig jaar prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En toen bam, kaartverkoop deze zaterdag.
Wil nou net ons loon later komen en dat we geen geld hebben.. :cry:
Dan maar kijken naar een ander feest.. helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WhiteNoisez schreef:
En toen bam, kaartverkoop deze zaterdag.
Wil nou net ons loon later komen en dat we geen geld hebben.. :cry:
Dan maar kijken naar een ander feest.. helaas

Is die zo snel uitverkocht dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 10:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij is dit niet zo snel uitverkocht inderdaad.

En wat Pommer zegt, ik snap het Thema t.o.v. nieuwjaar ook niet zo goed.
Dan past Qountdown in gala vorm e.d. er beter bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker weer aanwezig, beste manier om NYE te vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vast wel aanwezig, hoop wel op een betere line-up dan vorig jaar. Dat was wel heel soft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste editie geweest, heel goed vermaakt en gewoon met een hele groep verkleed en gewoon gefeest alsof het carnaval was. Afgelopen jaar overgeslagen, maar daar tot de conclusie gekomen dat ik oud en nieuw juist liever op een feest vier :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 15:40 
 

Qountdown en FreaQshow geweest maar het thema werkt bij mij gewoon stukken minder.. Dat is ook de reden dat wij er niet meer heengaan! Best zonde want O&N in de Ziggodome is best vet! Qountdown 2009 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgensmij is dit niet zo snel uitverkocht inderdaad.


Laten we het hopen, dan is er nog hoop voor mij :D
Ik wil sowieso de line up weten voor ik wat koop, want vorig jaar was het niet knetterend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond het vorig jaar niet zo heel erg boeiend. Dit jaar naar awake nye denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dit jaar naar awake nye denk ik...

Dit of nachtduik. Even beide lineups afwachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
dawasiknie schreef:
Dit jaar naar awake nye denk ik...

Dit of nachtduik. Even beide lineups afwachten :D


Nachtduik vorig jaar , zes uur Speedy J :loving: . Ja nachtduik :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:52 
 

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt als een bestaande noisecontrollers track bij 1 minuut, kan alleen niet op de naam komen.

Edit: Noisecontrollers - Light ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
klinkt als een bestaande noisecontrollers track bij 1 minuut, kan alleen niet op de naam komen.

Edit: Noisecontrollers - Light ?


Ja het is Light
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
noisecontrollers anthem incoming


Noisecontrollers gaat echt niet en het Qlimax en het Freaqshow anthem maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 07:49 
 

Basshunterzz schreef:
jeffrey2107 schreef:
noisecontrollers anthem incoming


Noisecontrollers gaat echt niet en het Qlimax en het Freaqshow anthem maken ;)


dat zou idd een beetje vreemd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 19:28 
 
Hardtraxxer

1 anthem voor beide feesten ivm bezuinigingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 10:21 
 

N iels schreef:
1 anthem voor beide feesten ivm bezuinigingen


dat zou mij ook niet eens verbazen als het wel zo is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lineup:

Area 1:
Adaro
Anime
D-Block & S-Te-Fan
Da Tweekaz
Donnie Darko
Dr. Rude
Max Enforcer
Frequencerz presents: The Freq Show
Frontliner
Psyko Punkz
hosted by Villain

Area 2:
Dark Pact
Deetox
Pandorum
Phrantic
Synthax
hosted by Axys
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuk maar niet echt bijzonder.

Anthem Psyko Punkz of DBSTF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Anthem by Dr. Rude. ;)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten