Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk weer aanwezig. Geen editie nog gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals elk jaar gewoon weer bij. Gezellig feest altijd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd mooi oud en nieuw vieren met de hele groep :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. Was een heerlijk feest afgelopen jaarwisseling. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig ^^ Hopelijk wordt het zo'n soort line up :cool:

Tijd gepakt van vorig jaar :P

20:30 - 21:15: Geck-o
21:15 - 22:15: Noisecult & Sound Rush
22:15 - 23:45: Audiotricz & Atmozfears
00:00 - 01:00: Wildstylez
01:00 - 02:00: Brennan Heart
02:00 - 03:00: Noisecontrollers
03:00 - 03:45: Bass Modulators
03:45 - 04:15: Digital Punk
04:15 - 05:00: Frequencerz
05:00 - 06:00: Radical Redemption
06:00 - 07:00: Theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Sowieso aanwezig ^^ Hopelijk wordt het zo'n soort line up :cool:

Tijd gepakt van vorig jaar :P

20:30 - 21:15: Geck-o
21:15 - 22:15: Noisecult & Sound Rush
22:15 - 23:45: Audiotricz
00:00 - 01:00: Wildstylez
01:00 - 02:00: Atmozfears*
02:00 - 03:00: Noisecontrollers
03:00 - 03:45: Bass Modulators
03:45 - 04:15: Jack of Sound*
04:15 - 05:00: Frequencerz
05:00 - 06:00: Radical Redemption
06:00 - 07:00: Theracords


Zet Atmozfears voor BH en zet Jack of Sound voor DP en ik ben blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow wow wacht!!

Je ziet liever Brennan Heart en Digital Punk dan Atmozfears en Jack of Sound :oh: ?

Durf te beweren dat er werkelijk geen 1 lid van Hardtraxx dit met je deelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees het nog eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Lees het nog eens :P


haha echt he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn diepe verontschuldiging ;)

Zag niet dat je zijn bericht al had aangepast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mijn diepe verontschuldiging ;)

Zag niet dat je zijn bericht al had aangepast ;)


haha maakt neit uit, vandaar de * er naast gezet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop op Audiotricz, Bass Modulators, Psyko Punkz & Noisecontrollers. Voor het harde gedeelte doe maar B-Front & Adaro wat logische keuzes zijn. In de 2de zaal graag een Delete en Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Thera zie ik graag van 5 tot 6 in de main, en dan aansluitend een set van N-Vitral om af te sluiten.
Delete zou ik ook graag zien, hoop dan wel dat de tweede zaal wat makkelijker te bereiken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freakshow als afsluiter? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Freakshow als afsluiter? :)


Ik zeg doen! Maar die kans is minimaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mss dit jaar maar eens een kijkje nemen. Even wat dingen afwachten (hoe ik zit qua geld, lineup, wie er meegaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bass Modulators, B-Front en volgens mij ook Dark Pact iig te zien in de trailer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hurrikane schreef:


B-Front zie je op 0:59 goed in de spiegel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op t eind met dat zwarte masker aan de rechterkant is Technoboy volgens mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Op t eind met dat zwarte masker aan de rechterkant is Technoboy volgens mij?


Das in mijn ogen Roland van Bass Modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is Stephanie, en dat is geen masker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Op t eind met dat zwarte masker aan de rechterkant is Technoboy volgens mij?


Afbeelding

Technoboy of 1/2 BassModulators :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
pecola-tje schreef:
Op t eind met dat zwarte masker aan de rechterkant is Technoboy volgens mij?


Das in mijn ogen Roland van Bass Modulators

Ofcourse, stom van me :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

0:17

Afbeelding

Weet niet of het een DJ is, maar dit is het enige shot wat je ziet van hem.
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten