Kut locatie dat Ziggodome zeg. Geluid in zaal 1 was slecht, zaal 2 is enorm kut te bereiken, het is overal spek en spekglad op de vloer (nog erger dan HmH) en die muntprijzen zijn helemaal schandalig. Verder wel goed vermaakt maar dat kwam meer door mensen met wie ik was en hoe ik er zelf bij liep. Voor mij in ieder geval geen Ziggodome meer. Ben trouwens sowieso klaar met die hele hardstyle en feestjes op dit moment. Mij zie je tegen de zomer wel weer op een festivalletje ergens.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Freaqshow (31-12-2015, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Freaqshow 2014 (31-12-2014, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Frontliner - TBA (Freaqshow Ziggo Dome 31-12-2012 New Track ) HQ, HD
- View the latest post: Noisecontrollers - IQon anthem (Freaqshow Ziggo Dome 31-12-2012 New Track)
- View the latest post: Kruelty @ Verknipt Ziggo Dome 2025
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Zouden ze dus vaker moeten doen, zulke dresscodes
Lekker ongestoord je troep mee naar binnen nemen 
Bijpakken was nog nooit zo makkelijk met de bijpak cape 
-
G
echt he, ideaal die dingendawasiknie wrote:Bijpakken was nog nooit zo makkelijk met de bijpak cape
Haha, dat had ik ook met m'n mario pak. Mooi onder m'n overall M doserendawasiknie wrote:Bijpakken was nog nooit zo makkelijk met de bijpak cape
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 9 hours ago
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Heel vette aftermovie!!!
werden ze allemaal maar zo gemaakt
ipv 2 minuten boem boem boem en klaar
ipv 2 minuten boem boem boem en klaar
Lang geleden dat ik een aftermovie heb gezien die ik wel kon waarderen. Deze is in ieder geval wel tof.
Zaal 2 zit er helemaal niet in trouwens, das wel jammer.
Baas haha, ook precies dat deuntje eronderDaveytl wrote:15:40
Haha inderdaad!Pommer wrote:Baas haha, ook precies dat deuntje eronderDaveytl wrote:15:40
Mijn excuses voor je oren op 04:00..
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Opzich wel leuke aftermovie, alleen dat meetetteren met die melodietjes dr doorheen is schijtirritant.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Vind de aftermovie helemaal niks. Muziek staat steeds maar half op, weinig dynamiek.