En wat kostte die ketamingo?ElTigre wrote:Ik ben er in ieder geval klaar voor![]()
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19-20-21 Juni 2015, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2014 (27-6-2014 tot 29-6-2014, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (Donderdag 21-06-2011 - Zondag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Defqon.1 Festival (Vrijdag 23-06-2011 & Zaterdag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
https://nl.123rf.com/photo_12731999_por ... hoofd.html
Gewapend tegen de voorspelde plensbuien van Pipa
PS: dit ben ik niet !
PS2: Ben ook nog niet zo handig met foto's op het forum te plaatsen
Gewapend tegen de voorspelde plensbuien van Pipa
PS: dit ben ik niet !
PS2: Ben ook nog niet zo handig met foto's op het forum te plaatsen
Last edited by GB47 on 16 Jun 2017 23:24, edited 1 time in total.
Hekzitter vs Melvinfr ...... TRIGGERED!!!!urbandesigner wrote:HeldThommy wrote:Ik ga stuk.Pipa wrote:Ik zie hekzitter en MelvinFR alweer een dance-off doen op de camping. Urbandesigner loopt huppelend rond met zijn flamingo en een biertje in zijn hand en Joey zit met zijn coördinaten te spelen om de exacte plek te zoeken waar HHZ zal staan, aldus de vrijdag.![]()
![]()
Pijke
-
MHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2017
- last seen Jul 2022
Zal World Of Madness in de endshow op zondag zitten dit jaar?
Ook mijn twisterbord en bijbehorende benodigdheden (die ik heb moet verstoppen voor mama) staan al klaar voor gebruik! Ik gok dit jaar weer op veld 5 te staan. er is nu een q-dance cafe op veld en 5. Misschien mogen we in het café wel twister spelen! 
MelvinFR wrote:Zie jullie daar het hele weekend!#Defqon1's Feestcafé: undoubtedly the best spot to get drunk at Defqon.1. Don’t feel ashamed as you singalong Dutch songs while holding a fistful of beer. #OnlyAtDefqon1
View on Facebook![]()
Ik zei toevallig van de week al dat dat nou het enige is wat ik op DQ al jaren mis. Mijn gebeden zijn gehoord
Kan je dan ook eens vragen wanneer die tijdtabel komt dan ????Anthor wrote: Ik zei toevallig van de week al dat dat nou het enige is wat ik op DQ al jaren mis. Mijn gebeden zijn gehoord
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 4 days ago
Ik kan Defqon niet vinden in woov momenteel. Misschien komt dat omdat ze bezig zijn met de timetable 
Kwam ik ook achter maar lijkt me sterk omdat q-dance zelf zegt dat ze de app binnekort gaan updatenJust88 wrote:Ik kan Defqon niet vinden in woov momenteel. Misschien komt dat omdat ze bezig zijn met de timetable
Is dat vrienden vinden via Woov wat? Wellicht handig voor in mijn vriendengroep die elkaar altijd kwijt zijn
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Ik hoop eindelijk eens een keertje niet ...MaxP wrote:Zal World Of Madness in de endshow op zondag zitten dit jaar?
Beter sluit Mind Dimension niet af op zaterdag bij de indigo. Ik wil wel eigenlijk de eindshow zien.
Kans is best groot volgens mij, gezien de rest van de namen.TSFH wrote:Beter sluit Mind Dimension niet af op zaterdag bij de indigo. Ik wil wel eigenlijk de eindshow zien.
Indy wrote:Kans is best groot volgens mij, gezien de rest van de namen.TSFH wrote:Beter sluit Mind Dimension niet af op zaterdag bij de indigo. Ik wil wel eigenlijk de eindshow zien.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Kun je vanuit je Indigo ook wel zien. Vorig jaar bij Vazard was dat wel dik!TSFH wrote:Beter sluit Mind Dimension niet af op zaterdag bij de indigo. Ik wil wel eigenlijk de eindshow zien.
Maakt niet uit wie er staat, ik ga gewoon naar de endshow. Dat is ook waar je al dat geld voor betaalt en ik vind het gewoon magisch. Kan geen dj tegenop
Toen dat vuurwerk bij ZimmersionHard4Us wrote:Kun je vanuit je Indigo ook wel zien. Vorig jaar bij Vazard was dat wel dik!TSFH wrote:Beter sluit Mind Dimension niet af op zaterdag bij de indigo. Ik wil wel eigenlijk de eindshow zien.
Een van de mooiste festivalmomenten die ik ooit heb meegemaaktLennard95 wrote:Toen dat vuurwerk bij ZimmersionHard4Us wrote:Kun je vanuit je Indigo ook wel zien. Vorig jaar bij Vazard was dat wel dik!TSFH wrote:Beter sluit Mind Dimension niet af op zaterdag bij de indigo. Ik wil wel eigenlijk de eindshow zien.
Zou het daarom ook niet erg vinden om nu weer de eindshow te missen op zaterdag mits er weer ergens anders een goede afsluiter staat. Kun je altijd terugkijken op Youtube en daarnaast heeft de zondag er ook nog een
Terror sitdown is in de black dit jaar
Deze vraag zal ongetwijfeld al eens eerder zijn gesteld, maar ik vroeg me af of het een beetje te doen is om een slagroomspuit en patronen mee naar binnen te nemen? Neem aan dat ze die wel afpakken als ze het vinden. Iemand ervaring mee?
Er stond alleen in de ayntk dat alle soorten drugs verboden waren, stond niks over lachgas.rwd wrote:Deze vraag zal ongetwijfeld al eens eerder zijn gesteld, maar ik vroeg me af of het een beetje te doen is om een slagroomspuit en patronen mee naar binnen te nemen? Neem aan dat ze die wel afpakken als ze het vinden. Iemand ervaring mee?
Q-dance even mailen?
TCC wrote:The artists that will bring you the Theracords Classics Collective (T.C.C) this time, are: Dj Thera, Project Exile (aka 50% of Catatonic Overload) and Blackburn!!
@rwd & urbandesigner, Ik zal Q-dance en mezelf ff citeren
:

Goed in de slaapzak oprollen dus, vorig jaar zo zonder moeite mee gekregen. Het ligt er gewoon aan hoe intensief ze je gaan controleren en dat verschilt heel erg volgens mij. Of hebben mensen nog betere verstoptips?Awethority wrote:Dit jaar staat er overigens in de do's and don't expliciet dat lachgas verboden is, volgensmij was dit vorig jaar niet zo...The drugs policy at Biddinghuizen is zero-tolerance. This means that all types of drugs are prohibited. This also includes weed, hash and nitrous oxide.
Last edited by Awethority on 17 Jun 2017 16:12, edited 3 times in total.