Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Citaat:
Weekend Warriors, unite! Hieronder vind je een eerste vooruitblik naar Defqon.1 Weekend Festival 2015.

Save the date: 19-20-21 juni 2015
Op 19, 20 en 21 juni 2015 opent Defqon.1 Weekend Festival haar poorten. Uit alle windstreken komen liefhebbers samen voor hun jaarlijkse pelgrimstocht naar het Mekka van de harde stijlen. Van vrijdagmiddag tot maandagochtend is Defqon.1 het brandende epicentrum van de harde dance.

Opgelet: ten opzichte van 2014 vindt Defqon.1 dit jaar een week eerder plaats. Houd hier rekening mee in je vakantieplanning.

Festival & Camping upgrade
Sinds de introductie van het weekend groeit de Defqon.1 camping elk jaar. De echte Weekend Warriors zullen het beamen: de Defqon.1 weekend beleving is dé shit. In 2015 zullen festival en camping verder worden uitgebreid. Een tipje van de sluier:

The Gathering zal in 2 grote area’s plaatsvinden;
Meer area's op zondag;
Extra camping mogelijkheden: de vrienden camping & de comfort camping.
Kaartverkoop start 28 maart 2015
Tickets voor Defqon.1 gaan op zaterdag 28 maart om 13:00 uur in de verkoop via Q-dance.com. Er zijn 2 typen tickets voor Defqon.1:

Weekend Tickets geven 3 dagen lang toegang tot het volledige festival en de camping.
Saturday Tickets bieden enkel toegang tot het festival op zaterdag van 11:00 tot 23:00 uur.
Met het oog op de groei van de camping is er een beperkt aantal zaterdagtickets beschikbaar.


Defqon.1 Weekend Festival 2015

Locatie:Walibi Holland - Biddinghuizen
Datum: 19-20-21 Juni 2015
Ticketverkoop: 28 Maart 2015 vanaf 13:00

Weekend Tickets geven 3 dagen lang toegang tot het volledige festival en de camping.
Saturday Tickets bieden enkel toegang tot het festival op zaterdag van 11:00 tot 23:00 uur.

Line-up:
Vrijdag

Blue
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Gunz For hire
B-Front
Max Enforcer
Mashup Jack *Live*
Hosted by Villain

Black
Charly Lownoise & Mental Theo
Nosferatu & Endymion *Millennium Set*
Darkraver & The Viper & Ruthless
Korsakoff
Mad Dog
Hosted by Ruffian

Zaterdag
Red
Ran-D
Frontliner
Coone
Minus Militia
Da Tweekaz
Noisecontrollers
Power Hour
Zatox
Wildstylez
Atmozfears
Digital Punk
Alkabass (The Prophet)
Hosted by Villain

Blue
Radical Redemption *Live*
Frequencerz
A² Records "Unstoppable"
Freakz at Night
Hard Driver
Warface
Endymion
Chain Reaction
Dark Pact & Luna
Titan
Phuture Noize
Hosted by DV8

Black
Partyraiser
Tha Playah
Traxtorm Gangstaz Allied *Live*
Miss K8
Evil Activities
Anime
Neophyte & Tieum
Pandorum
Outblast & Re-Style
Marc Acardipane
Synthax
Hosted by Jeff

Brown
Mark With A K
Dirtcaps
Ruthless
Feest DJ Ruud
The Viper
Lowriderz
Kutski
Pat B
Demoniak
Akyra
Hosted by Chucky

Ultraviolet
Geck-O
Code Black
Audiofreq
Zany
Tatanka
Toneshifterz
Dr. Rude
Festuca
Crystal Lake
Omegatypez
Atmo
Hosted By DL!

Gold
The Dreamteam
Predator
Vince
Dune
Bass-D
Panic
G-Town Madness *Live*
MD&A *Live*
Critical Mass
Uzi
Hosted by Da Mouth of Madness

Magenta
Dana
Luna
Qlubtempo Parade With Pavo, Pila, Trilok & Chiren
DJ Ghost
Jimmy The Sound
Sunny D
Melanie La Tria
Brooklyn Bounce
Hosted by Renegade

Silver
Ophidian & N-Vitral
The Outside Agency
Manu Le Malin
The DJ Producer
Simon Underground
Bloodcage
Sei2ure
Switch Technique
Djipe *Live*
War Is Inevitable
Hosted by No-ID

Indigo
Exit Mind
Main Concern
Act of Rage
Sub Sonik
Polish Raw Showcase
Jason Payne
Radiance
Artifact
Project Exile & Riiho
Hardcraft
Kevin Kaos
Hosted By Livid

Yellow
Dr. Peacock
Noisekick
SRB
The Destroyer
The Sickest Squad
Akira & Mithridate
Marcus Decks
Andy The Core
AK47

White
Mightyfools
ACTI
Donnie Darko
Justin Prime
Scot Project
Alex Kidd
Phrantic
S1ngular
Max Moore
Done Heavy
Hosted by MC D

Purple
Electronic Vibes
Cyber
Devin Wild
Danidemente
Mandy
Notoriouz
Finxed & Raizar
Kemikal
Ignition
Break Zero
Icha
Sickddellz
Hosted By Axys

Afterparty
Blue
Deepack *15 Years Celebration*
Frequencerz
Wasted Penguinz *Live*
Alpha²
Hosted by Ruffian

Orange
#TIH Invasion
Destructive Tendencies
Kasparox & System Shock Ft. Diesel


Zondag
Blue
Crypsis
Deetox
Hard Attakk
E-Force
Thera
Outbreak
Jack of Sound
High Voltage
Degos & Re-Done
The Vision & Phrantic
Hosted by DV8

Black
Angerfist
The Supreme Team
Nosferatu & Amada
Wasted Mind & Crossfiyah
Noize Suppressor
Art of Fighters & Amnesys
Promo & Omi
Kasparov
Hosted by Jeff

Brown
Darkraver
Mental Theo
The Partysquad
Giocatori
Balistic
Transfarmers
Dr. Phunk
Freestyle Maniacs
Hosted by Chucky

Ultraviolet
Wasted Penguinz
Psyko Punkz
Isaac
Sound Rush
The Pitcher *Live*
Stephanie
Waverider
Rebourne
Demi Kanon
Hosted by DL!

Gold
20 years of Traxtorm with The Stunned Guys, Tommyknocker, Art of Fighters, Nico & Tetta
Ophidian *Blackbox Set*
Ruffneck & Enzyme X
D-Passion
Bike
J.D.A.
The Wishmaster
Hosted by Da Mouth of Madness

Magenta
Donkey Rollers *Live*
Scope DJ
Josh & Wesz
Stephy
Slim Shore
Jones
Lip DJ
Hosted by Renegade

Silver
Lenny Dee
Deathmachine & Thrasher
Detest
Dither
Wavolizer
Warchetype
Demanufacturer
Hosted by No-ID

Indigo
Delete
The Resistance
Typhoon
X-Pander
Kronos
Bass Chaserz
Khaleesi
Solutio
Chris One
Hosted by Livid

Yellow
PET Duo
Mixx Djax
Frank Kvitta
BMG
Minupren
Arkus P

White
Geck-O
A*S*Y*S
2Faded
Argy
Eyoung
Bold Action
Hosted by MC D

Closing Ceremony
Defqon.1 Legends
Adaro
Bass Modulators
Hosted by Villain

Bron: Q-dance website / facebook / Defqon website
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu al zin in.
Word eerste keer Defqon.1 voor mij, lijkt me echt gekkenhuis om mee te maken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weekend voor de tentamens :cry: tegen die tijd even kijken hoeveel tentamens het zijn, wil hier namelijk wel eens een weekend heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:36 
 
Hardtraxxer

Ben normaal niet van de weekenden maar vorig jaar voor het eerst geweest! Wát een vet weekend was dat zeg :love: Komt denk ik mede doordat we lekker in een huisje zaten i.p.v. die grafcamping xd De vrijdag en zondag waren echt goud :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word ook mijn eerste Defqon. Nu al zin an! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar eens een weekendje meepakken. Lijkt me echt geweldig om mee te maken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 19:28 
 
Hardtraxx Addict

M-bition schreef:
Ben normaal niet van de weekenden maar vorig jaar voor het eerst geweest! Wát een vet weekend was dat zeg :love: Komt denk ik mede doordat we lekker in een huisje zaten i.p.v. die grafcamping xd De vrijdag en zondag waren echt goud :yay:

niks mis met de camping
en oordoppen in als je wil tukken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk weer een weekend aanwezig.
Vorig jaar was toch wel het vetste feest van het jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Nu al zin in.
Word eerste keer Defqon.1 voor mij, lijkt me echt gekkenhuis om mee te maken. :thumbsup:

is het ook!
Hoop dat er dit jaar fietsen te huur zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
MDesiqn schreef:
Nu al zin in.
Word eerste keer Defqon.1 voor mij, lijkt me echt gekkenhuis om mee te maken. :thumbsup:

is het ook!
Hoop dat er dit jaar fietsen te huur zijn

Waarom hoop je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:21 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
yowan schreef:
MDesiqn schreef:
Nu al zin in.
Word eerste keer Defqon.1 voor mij, lijkt me echt gekkenhuis om mee te maken. :thumbsup:

is het ook!
Hoop dat er dit jaar fietsen te huur zijn

Waarom hoop je dat?


Dikke fietsenstallingen overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaa! Vorig jaar voor het eerst geweest, nog nooit zoiets gruwelijks meegemaakt. gewoon 72u lang losgaan :p vooral de zondag was genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:22 
 
Hardtraxxer

Ik hoop trouwens dat ze het terrein vergroten. Ik kwam vorig jaar door omstandigheden pas zaterdagmiddag aan rond een uur of 1 en kon amper meer een plekje vinden voor een 3-persoons tentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:35 
 
Hardtraxxer

Eerste keer Defqon, met een beetje geluk het hele weekend. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 21:08 
 
Hardtraxx Addict

KWAAIE-MAX schreef:
Ik hoop trouwens dat ze het terrein vergroten. Ik kwam vorig jaar door omstandigheden pas zaterdagmiddag aan rond een uur of 1 en kon amper meer een plekje vinden voor een 3-persoons tentje.

Dan heb je niet goed gezocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
yowan schreef:
MDesiqn schreef:
Nu al zin in.
Word eerste keer Defqon.1 voor mij, lijkt me echt gekkenhuis om mee te maken. :thumbsup:

is het ook!
Hoop dat er dit jaar fietsen te huur zijn

Waarom hoop je dat?

Die pokke einden lopen steeds.. normaal geen probleem maar had dit jaar een knieblessure dus het was echt ontzettend vervelend. Bij het losgaan had ik er overigens geen last van alleen bj t lopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tenzij er gekke dingen gebeuren zeker weer weekend aanwezig :D bazenfeest gehad dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 22:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Tenzij er gekke dingen gebeuren zeker weer weekend aanwezig :D bazenfeest gehad dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Tenzij er gekke dingen gebeuren zeker weer weekend aanwezig :D bazenfeest gehad dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
M-bition schreef:
Ben normaal niet van de weekenden maar vorig jaar voor het eerst geweest! Wát een vet weekend was dat zeg :love: Komt denk ik mede doordat we lekker in een huisje zaten i.p.v. die grafcamping xd De vrijdag en zondag waren echt goud :yay:

niks mis met de camping
en oordoppen in als je wil tukken :P


Zelfs met al die regen was de camping idd nog gruwelijk genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 10:50 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Miwer schreef:
M-bition schreef:
Ben normaal niet van de weekenden maar vorig jaar voor het eerst geweest! Wát een vet weekend was dat zeg :love: Komt denk ik mede doordat we lekker in een huisje zaten i.p.v. die grafcamping xd De vrijdag en zondag waren echt goud :yay:

niks mis met de camping
en oordoppen in als je wil tukken :P


Zelfs met al die regen was de camping idd nog gruwelijk genieten


Mwa dan is dat misschien niks voor mij! Na elke dag heerlijk op de bank ploffen en nog ff nagenieten en lekker een eigen douche/keuken/bed/koelkast/enz hecht ik aardig wat waarde aan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien een beetje offtopic: is hiermee ook de datum bekend van een nieuwe editie Qapital?

OT: Tjsa, ben nog maar één keer naar DQ1 geweest en dat was in 2008. Wil er toch wel weer eens heen. Maar met die rappe uitverkoop tijden zal het niks worden, vrees ik. Alhoewel: vorige editie was het niet heel snel uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekendje aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Misschien een beetje offtopic: is hiermee ook de datum bekend van een nieuwe editie Qapital?

OT: Tjsa, ben nog maar één keer naar DQ1 geweest en dat was in 2008. Wil er toch wel weer eens heen. Maar met die rappe uitverkoop tijden zal het niks worden, vrees ik. Alhoewel: vorige editie was het niet heel snel uitverkocht.


Hoe heeft dat ook maar enig iets met elkaar te maken?

OT: Wordt mijn jubileum editie :yay: 10 jaar DefQon op rij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na jaren van veldwerken rond deze datum heb ik dat deze keer niet. Goede kans dat ik dit keer aanwezig kan zijn, liefst een heel weekend. Even kijken hoe anderen zitten met tijd :).
1, 2, 3, 4, 5 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten