Leuk! Alleen jammer dat Geck-o er niet bij zit, al zou hij ook zomaar kunnen komen aanwaaien (daar hoop ik dan maar opwrote:wrote:The artists that will bring you the Theracords Classics Collective (T.C.C) this time, are: Dj Thera, Project Exile (aka 50% of Catatonic Overload) and Blackburn!!
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Nice!wrote:wrote:The artists that will bring you the Theracords Classics Collective (T.C.C) this time, are: Dj Thera, Project Exile (aka 50% of Catatonic Overload) and Blackburn!!
Aanwezig met Melvin.wrote:Terror sitdown is in de black dit jaar
Ik hoop eigenlijk dat Unite in de endshow zit dit jaar. Vind dat het beste defqon anthem.wrote:Ik hoop eindelijk eens een keertje niet ...wrote:Zal World Of Madness in de endshow op zondag zitten dit jaar?
Toevallig deze week weer NC - E=NC2 album opgehad in de auto en dacht toen precies hetzelfde. Dan wel de vocal editwrote: Ik hoop eigenlijk dat Unite in de endshow zit dit jaar. Vind dat het beste defqon anthem.
View on YouTube
Ben ik de enige die ieder uur het topic opent om te kijken of de timetable al online staat?
Begin onderhands toch wel heel erg benieuwd te worden
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Lachgas is verboden. Maar gewoon in je slaapzak rollen en zorgen dat je het niet kan voelen.wrote:Er stond alleen in de ayntk dat alle soorten drugs verboden waren, stond niks over lachgas.wrote:Deze vraag zal ongetwijfeld al eens eerder zijn gesteld, maar ik vroeg me af of het een beetje te doen is om een slagroomspuit en patronen mee naar binnen te nemen? Neem aan dat ze die wel afpakken als ze het vinden. Iemand ervaring mee?
Q-dance even mailen?
Kan je beter gewoon de Defqon.1 FB in de gaten houden, daar staat het als eerste op.wrote:Ben ik de enige die ieder uur het topic opent om te kijken of de timetable al online staat?Begin onderhands toch wel heel erg benieuwd te worden
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
En dan, heb je de time table.. Het is niet dat defqon dan opeens begonnen is ofzo...
H
Hardtraxx Elite
last seen 8 hours ago
Maar iedereen moet hier wel zijn planning waar dan niet aan gehouden word posten hoorwrote:En dan, heb je de time table.. Het is niet dat defqon dan opeens begonnen is ofzo...
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Planningen maken, voorpret, fapfapwrote:En dan, heb je de time table.. Het is niet dat defqon dan opeens begonnen is ofzo...
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
wrote:Planningen maken, voorpret, fapfapwrote:En dan, heb je de time table.. Het is niet dat defqon dan opeens begonnen is ofzo...
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 24 days ago
Na 15 minuten kom je tot de conclusie dat je veel keuzes moet maken en uiteindelijk komt er toch geen fuck van terecht en ga je weer over tot de orde van de dag.wrote:Planningen maken, voorpret, fapfapwrote:En dan, heb je de time table.. Het is niet dat defqon dan opeens begonnen is ofzo...
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Wegens ziekte is het weerbericht van vandaag gecancelled. Gisteren te bont gemaakt
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Deze week duurt nog veelste lang dus puzzelen met de timetable is een leuke bezigheidwrote:Na 15 minuten kom je tot de conclusie dat je veel keuzes moet maken en uiteindelijk komt er toch geen fuck van terecht en ga je weer over tot de orde van de dag.wrote:Planningen maken, voorpret, fapfapwrote:En dan, heb je de time table.. Het is niet dat defqon dan opeens begonnen is ofzo...
Ik heb trouwens een playlist op YouTube met alle dvd's/(extended) aftermovies van Defqon voor de geïnteresseerden
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... PeQ-FVOwB8
Ik zet die zelf regelmatig op puur voor de muziek
Hebben mensen eigenlijk enig idee hoeveel zondagkaarten er verkocht zijn? Weet dat het uitverkocht is, maar bedoel dus meer van hoeveel kaarten ze in de verkoop gedaan hebben.
Ze zeiden meerdere keren 'niet veel'. Maarja wat is veel.wrote:Hebben mensen eigenlijk enig idee hoeveel zondagkaarten er verkocht zijn? Weet dat het uitverkocht is, maar bedoel dus meer van hoeveel kaarten ze in de verkoop gedaan hebben.
H
Hardtraxx Elite
last seen 8 hours ago
Wel heel slecht ja.
Maar waar heb je die vandaan dan?
Maar waar heb je die vandaan dan?
/
Last edited by Indy on , edited 1 time in total.
Jo Activator, Prefix & Density, The Outside Agency en Andy SVGE allemaal op hetzelfde tijdstip

Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Lol dit wordt gewoon bijna de hele dag mainstage staan met uitstapjes naar Phuture Noize, Clockartz, P&D, Zany en Peacock in Concert. Rest van de line Up op zaterdag is eigenlijk zo ruk 
Ook een mooi moment om eens een uitstapje te doen naar Mindustries, staat echt weinig boeiends op dat moment
Dit ga ik ook doenwrote:Ook een mooi moment om eens een uitstapje te doen naar Mindustries, staat echt weinig boeiends op dat moment
Nou, ik geef het startschot maar:
12-13: Phuture Noize (Blue)
13-13:30: Sound Rush (Red)
14-15: Mindustries (Silver)
15-16: Audiotricz (Red)
16-17: Clockartz (Indigo)
17-18: Artifact (Indigo) of Ran-D + Adaro (Blue)
18:30-19:00: Peacock In Concert (Black)
19-20: P&D (Indigo)
20-Eind: Mainstage
12-13: Phuture Noize (Blue)
13-13:30: Sound Rush (Red)
14-15: Mindustries (Silver)
15-16: Audiotricz (Red)
16-17: Clockartz (Indigo)
17-18: Artifact (Indigo) of Ran-D + Adaro (Blue)
18:30-19:00: Peacock In Concert (Black)
19-20: P&D (Indigo)
20-Eind: Mainstage
Last edited by RoyAPO on , edited 2 times in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.