Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 186  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 16:09 

Hardtraxxer

Koen schreef:
TCC schreef:
The artists that will bring you the Theracords Classics Collective (T.C.C) this time, are: Dj Thera, Project Exile (aka 50% of Catatonic Overload) and Blackburn!!

Leuk! Alleen jammer dat Geck-o er niet bij zit, al zou hij ook zomaar kunnen komen aanwaaien (daar hoop ik dan maar op :innocent: ).
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 16:10 

Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
TCC schreef:
The artists that will bring you the Theracords Classics Collective (T.C.C) this time, are: Dj Thera, Project Exile (aka 50% of Catatonic Overload) and Blackburn!!

Nice!
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 16:18 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Terror sitdown is in de black dit jaar

Aanwezig met Melvin. :cool:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 16:25 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
MaxP schreef:
Zal World Of Madness in de endshow op zondag zitten dit jaar?

Ik hoop eindelijk eens een keertje niet ...

Ik hoop eigenlijk dat Unite in de endshow zit dit jaar. Vind dat het beste defqon anthem.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 16:29 

Hardtraxx Crew

TSFH schreef:
Ik hoop eigenlijk dat Unite in de endshow zit dit jaar. Vind dat het beste defqon anthem.

Toevallig deze week weer NC - E=NC2 album opgehad in de auto en dacht toen precies hetzelfde. Dan wel de vocal edit :loving:

Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 16:36 

Hardtraxx Addict

Ben ik de enige die ieder uur het topic opent om te kijken of de timetable al online staat? :$ Begin onderhands toch wel heel erg benieuwd te worden
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 16:40 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
rwd schreef:
Deze vraag zal ongetwijfeld al eens eerder zijn gesteld, maar ik vroeg me af of het een beetje te doen is om een slagroomspuit en patronen mee naar binnen te nemen? Neem aan dat ze die wel afpakken als ze het vinden. Iemand ervaring mee?

Er stond alleen in de ayntk dat alle soorten drugs verboden waren, stond niks over lachgas.

Q-dance even mailen?

Lachgas is verboden. Maar gewoon in je slaapzak rollen en zorgen dat je het niet kan voelen.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 17:15 

Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Ben ik de enige die ieder uur het topic opent om te kijken of de timetable al online staat? :$ Begin onderhands toch wel heel erg benieuwd te worden

Kan je beter gewoon de Defqon.1 FB in de gaten houden, daar staat het als eerste op.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:03 

Hardtraxx Veteran

En dan, heb je de time table.. Het is niet dat defqon dan opeens begonnen is ofzo...
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:13 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
En dan, heb je de time table.. Het is niet dat defqon dan opeens begonnen is ofzo...

Maar iedereen moet hier wel zijn planning waar dan niet aan gehouden word posten hoor
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:14 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:

Planningen maken, voorpret, fapfap :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 19:11 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
RTM93 schreef:

Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 20:14 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
RTM93 schreef:

Na 15 minuten kom je tot de conclusie dat je veel keuzes moet maken en uiteindelijk komt er toch geen fuck van terecht en ga je weer over tot de orde van de dag. :lol:
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 20:15 

Hardtraxx Veteran

Wegens ziekte is het weerbericht van vandaag gecancelled. Gisteren te bont gemaakt
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 20:57 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:
RTM93 schreef:

Na 15 minuten kom je tot de conclusie dat je veel keuzes moet maken en uiteindelijk komt er toch geen fuck van terecht en ga je weer over tot de orde van de dag. :lol:

Deze week duurt nog veelste lang dus puzzelen met de timetable is een leuke bezigheid ^^

Ik heb trouwens een playlist op YouTube met alle dvd's/(extended) aftermovies van Defqon voor de geïnteresseerden :innocent:

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... PeQ-FVOwB8

Ik zet die zelf regelmatig op puur voor de muziek :) Heb de beelden namelijk al ontelbaar veel gezien xd
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 22:08 

Hardtraxx Veteran

Hebben mensen eigenlijk enig idee hoeveel zondagkaarten er verkocht zijn? Weet dat het uitverkocht is, maar bedoel dus meer van hoeveel kaarten ze in de verkoop gedaan hebben.
Bericht Geplaatst op 17 jun 2017 22:26 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Hebben mensen eigenlijk enig idee hoeveel zondagkaarten er verkocht zijn? Weet dat het uitverkocht is, maar bedoel dus meer van hoeveel kaarten ze in de verkoop gedaan hebben.

Ze zeiden meerdere keren 'niet veel'. Maarja wat is veel.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2017 00:48 

Hardtraxx Elite

Wel heel slecht ja.
Maar waar heb je die vandaan dan?
Bericht Geplaatst op 18 jun 2017 00:51 

Hardtraxxer

Afbeelding
Afbeelding

Iets leesbaarder, kreeg deze ook net door! Lijkt op een conceptversie, maar zou me niet verbazen als dit de timetable is.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2017 00:55 

Hardtraxx Veteran

/
Bericht Geplaatst op 18 jun 2017 00:57 

Hardtraxx Veteran

Jo Activator, Prefix & Density, The Outside Agency en Andy SVGE allemaal op hetzelfde tijdstip :cry: :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2017 00:57 

Hardtraxx Veteran

Lol dit wordt gewoon bijna de hele dag mainstage staan met uitstapjes naar Phuture Noize, Clockartz, P&D, Zany en Peacock in Concert. Rest van de line Up op zaterdag is eigenlijk zo ruk xd
Bericht Geplaatst op 18 jun 2017 01:02 

Hardtraxx Veteran

Ook een mooi moment om eens een uitstapje te doen naar Mindustries, staat echt weinig boeiends op dat moment
Bericht Geplaatst op 18 jun 2017 01:05 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ook een mooi moment om eens een uitstapje te doen naar Mindustries, staat echt weinig boeiends op dat moment

Dit ga ik ook doen :thumbsup:. Mooi moment voor een hardtraxx meeting denk ik want denk dat de meerderheid hier er zo over denkt
Bericht Geplaatst op 18 jun 2017 01:08 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik geef het startschot maar:

12-13: Phuture Noize (Blue)
13-13:30: Sound Rush (Red)
14-15: Mindustries (Silver)
15-16: Audiotricz (Red)
16-17: Clockartz (Indigo)
17-18: Artifact (Indigo) of Ran-D + Adaro (Blue)
18:30-19:00: Peacock In Concert (Black)
19-20: P&D (Indigo)
20-Eind: Mainstage
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten