Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?

4
4
5%
4.5
0
No votes
5
1
1%
5.5
0
No votes
6
5
6%
6.5
0
No votes
7
1
1%
7.5
9
11%
8
7
9%
8.5
15
19%
9
23
29%
9.5
5
6%
10
9
11%

Total votes: 79

S
Iemand nog foto's laten nemen door Virtual Nights? En waar the fuck zijn die dan terug te vinden?
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Spablauw wrote:Iemand nog foto's laten nemen door Virtual Nights? En waar the fuck zijn die dan terug te vinden?
http://berlin.virtualnights.com/picture ... dinghuizen
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Zijn er nog meer die op Defqon foto's hebben gemaakt? Ik zie dat Virtual Nights er alleen op zaterdag was en heb nog een kaartje van betribes.com maar daar staat de foto ook niet op die ik zoek.
A
Grozny wrote:Zijn er nog meer die op Defqon foto's hebben gemaakt? Ik zie dat Virtual Nights er alleen op zaterdag was en heb nog een kaartje van betribes.com maar daar staat de foto ook niet op die ik zoek.
ik heb ook foto's gemaakt -.-
Hardtraxx Veteran
last seen May 2022
Anonymous wrote:
Grozny wrote:Zijn er nog meer die op Defqon foto's hebben gemaakt? Ik zie dat Virtual Nights er alleen op zaterdag was en heb nog een kaartje van betribes.com maar daar staat de foto ook niet op die ik zoek.
ik heb ook foto's gemaakt -.-
Je snapt wel wat ik bedoel :P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Je was gewoon te VDK :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2022
Haha nee, was compleet nuchter :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Grozny wrote:Haha nee, was compleet nuchter :D
Was ook maar een grapje hoor :P
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2012
last seen Aug 2012
De eerste die ik tegenkom die verteld nuchter te zijn geweest op Defqon. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha. :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Soundfighter_1 wrote:
De eerste die ik tegenkom die verteld nuchter te zijn geweest op Defqon. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha. :P
En ik was dat donderdag en zaterdag ook. Krijg ik nu een koekje? :yes:
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Chukkels wrote:
Soundfighter_1 wrote:
Je mag niet liegen :nono: Ikzelf was overigens ook nuchter op zaterdag :P (op wat biertjes na)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
M-arijn wrote:
Chukkels wrote:
Soundfighter_1 wrote:De eerste die ik tegenkom die verteld nuchter te zijn geweest op Defqon. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha. :P
Je mag niet liegen :nono: Ikzelf was overigens ook nuchter op zaterdag :P (op wat biertjes na)
Hoezo lieg ik? :huh: Als je vrijdagnacht tot de zaterdag rekent, dan heb je wel een punt.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik was nuchter -.-
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Alle sets van Blue zijn uitgezonden behalve de set van de dag. Namelijk van Titan!! Weet iemand hier is meer over?