Roept u maar! 2 dagen, 2 locaties, 2 meetings!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
ik zeg vooraan bij de set van Deetox
die wil ik niet missen
Lijkt me een goed planwrote:ik zeg vooraan bij de set van Deetoxdie wil ik niet missen
en op vrijdag bij Solutio and the i's 
wrote:Lijkt me een goed planwrote:ik zeg vooraan bij de set van Deetoxdie wil ik niet missen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Op beide dagen niet aanwezig. Misschien dat ik her en der nog wel iemand tegenkom.
Compleet afhankelijk van de Timetable. Ophidian, Synapse, AK-Industry vs Igneon System en Peaky Pounder wil ik er niet voor missen, rest moet wel lukken.
Deetox/ Art Of Fighters
En uiteraard Gekke Geck-O!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Sticky.
Ik ben er alleen de zaterdag, dus roept u maar, ik zal er zijn 
Dan ga ik aan de andere kant van het terrein staanwrote:Ik ben er alleen de zaterdag, dus roept u maar, ik zal er zijn
Maar wat nou als hij precies in het midden staat?wrote:Dan ga ik aan de andere kant van het terrein staanwrote:Ik ben er alleen de zaterdag, dus roept u maar, ik zal er zijn
Dan ga ik in het bungeejump bakje zittenwrote:Maar wat nou als hij precies in het midden staat?
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
kom beide dagen denk ik wel even langs! 
Ga je me ditmaal niet ontwijken?wrote:kom beide dagen denk ik wel even langs!
Kan je elkaar nooit vinden en vorig was bij B-front ook vet kut, zie Crypsis niet vetter worden op de Red iig met dat publiek..wrote:Hoezo niet crypsis op de main ?
Pessimist.wrote:Kan je elkaar nooit vinden en vorig was bij B-front ook vet kut, zie Crypsis niet vetter worden op de Red iig met dat publiek..wrote:Hoezo niet crypsis op de main ?
Ik zie wel waar ik rondzwerf zaterdag! Ik ga wel proberen een kiekje te nemen
Ok, doeiwrote: Dan ga ik aan de andere kant van het terrein staan
Feiten, feitenwrote: Pessimist.
Wie weet wel aanwezig, zal wel overal en nergens te vinden zijn tijdens Defqon 
Als ze Crypsis nou eens gelijk zetten met Gunz 4 Hirewrote:Pessimist.wrote:Kan je elkaar nooit vinden en vorig was bij B-front ook vet kut, zie Crypsis niet vetter worden op de Red iig met dat publiek..wrote:Hoezo niet crypsis op de main ?
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hmmm dat ligt eraaanwrote:Ga je me ditmaal niet ontwijken?wrote:kom beide dagen denk ik wel even langs!