Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roept u maar! 2 dagen, 2 locaties, 2 meetings!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik zeg vooraan bij de set van Deetox :) die wil ik niet missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
ik zeg vooraan bij de set van Deetox :) die wil ik niet missen


Lijkt me een goed plan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en op vrijdag bij Solutio and the i's ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
hdhessel schreef:
ik zeg vooraan bij de set van Deetox :) die wil ik niet missen


Lijkt me een goed plan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Op beide dagen niet aanwezig. Misschien dat ik her en der nog wel iemand tegenkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht ben ik er zaterdag bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Compleet afhankelijk van de Timetable. Ophidian, Synapse, AK-Industry vs Igneon System en Peaky Pounder wil ik er niet voor missen, rest moet wel lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox/ Art Of Fighters :worship: :worship: En uiteraard Gekke Geck-O!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Sticky.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben er alleen de zaterdag, dus roept u maar, ik zal er zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ik ben er alleen de zaterdag, dus roept u maar, ik zal er zijn ^^


Dan ga ik aan de andere kant van het terrein staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distress schreef:
Black Sunrise schreef:
Ik ben er alleen de zaterdag, dus roept u maar, ik zal er zijn ^^


Dan ga ik aan de andere kant van het terrein staan ^^

Maar wat nou als hij precies in het midden staat? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Maar wat nou als hij precies in het midden staat? :surrender:


Dan ga ik in het bungeejump bakje zitten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:11 
 
Hardtraxxer

kom beide dagen denk ik wel even langs! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
kom beide dagen denk ik wel even langs! :)

Ga je me ditmaal niet ontwijken? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoezo niet crypsis op de main ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Hoezo niet crypsis op de main ? :D

Kan je elkaar nooit vinden en vorig was bij B-front ook vet kut, zie Crypsis niet vetter worden op de Red iig met dat publiek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
jRn schreef:
Hoezo niet crypsis op de main ? :D

Kan je elkaar nooit vinden en vorig was bij B-front ook vet kut, zie Crypsis niet vetter worden op de Red iig met dat publiek..

Pessimist. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie wel waar ik rondzwerf zaterdag! Ik ga wel proberen een kiekje te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Distress schreef:
Dan ga ik aan de andere kant van het terrein staan ^^

Ok, doei ^^


jRn schreef:
Pessimist. xd

Feiten, feiten :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet wel aanwezig, zal wel overal en nergens te vinden zijn tijdens Defqon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
mikeee schreef:
jRn schreef:
Hoezo niet crypsis op de main ? :D

Kan je elkaar nooit vinden en vorig was bij B-front ook vet kut, zie Crypsis niet vetter worden op de Red iig met dat publiek..

Pessimist. xd

Als ze Crypsis nou eens gelijk zetten met Gunz 4 Hire :P Alle dagjesmensen snel naar de blue dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:14 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Jorgvv schreef:
kom beide dagen denk ik wel even langs! :)

Ga je me ditmaal niet ontwijken? :cry:


Hmmm dat ligt eraaan :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Chukkels schreef:
Jorgvv schreef:
kom beide dagen denk ik wel even langs! :)

Ga je me ditmaal niet ontwijken? :cry:


Hmmm dat ligt eraaan :evil:

Waarom laat je mij achter in onzekerheid????¿¿¿¿¿??? :cry:
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten