Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 hours ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Op de valreep nog even de hele HT groep gezien, toch altijd leuk! Titan was voor mij ook verreweg de beste set van de dag!
Donateur
last seen Aug 2024
KSwoosh wrote: beide langsgeweest :cool: alleen kwam ik je alleen op de main tegen hahaha Oh en tijdens Da Tweekaz :D schande eigenlijk dat die zo vroeg draaide, maar het stond iig wel goed vol daar :D
Haha ja vaag momentje was nog niet goed en wel binnen of liep je al tegen het lijf. Heeft ons daarvoor een jaar gekost ongeveer.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Ik kwam Blackie Sunrise weer eens tegen toen ik alleen liep >.<
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Hooli wrote:Ik kwam Blackie Sunrise weer eens tegen toen ik alleen liep >.<
Uiteraard, wij komen elkaar altijd tegen :cool:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Daveytl wrote:Die met dat Hardstyle shirt is de zoon van Jurheinen en Tommetjeuhh?
:lol:
G
steffnov staat er een beetje wankel op volgens mij :P
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
KSwoosh wrote:steffnov staat er een beetje wankel op volgens mij :P
Hij moest wat lager staan anders paste hij niet op de foto
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
sjobie wrote:
KSwoosh wrote:steffnov staat er een beetje wankel op volgens mij :P
Hij moest wat lager staan anders paste hij niet op de foto
Dit :lol: klopt wel enigszins
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Niet naar de meetings geweest. Tijdens de eerste 10 minuten op het terrein liep ik letterlijk Kswoosh al tegen het lijf haha :P
Na Gunz For Hire gingen al mijn vrienden luchtje scheppen buiten. Dus toen ben ik maar naar voren gelopen in de Blue.
Toen een aantal bekende gezichten tegengekomen en tot het einde bij de Hardtraxx-groep gestaan. Was gezellig weer! ^^

(Op het einde kwamen ook mijn vrienden er weer bij, ondanks dat 93Wesley93 niet eens wist wie ik was toen ze naar me vroegen aan hem haha)
G
pecola-tje wrote:Niet naar de meetings geweest. Tijdens de eerste 10 minuten op het terrein liep ik letterlijk Kswoosh al tegen het lijf haha :P
Na Gunz For Hire gingen al mijn vrienden luchtje scheppen buiten. Dus toen ben ik maar naar voren gelopen in de Blue.
Toen een aantal bekende gezichten tegengekomen en tot het einde bij de Hardtraxx-groep gestaan. Was gezellig weer! ^^

(Op het einde kwamen ook mijn vrienden er weer bij, ondanks dat 93Wesley93 niet eens wist wie ik was toen ze naar me vroegen aan hem haha)
en toevallig was ik net daarvoor Timothyb tegen gekomen haha :P
Donateur
last seen Aug 2024
Volgens mij stond ik samen met peco buiten de blue ff adem te halen en toen liep jij ook nog even langs of niet? Eigenlijk is heel defQon weer een grote wazige meet voor me dus het zal allemaal wel. :P
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
pecola-tje wrote: (Op het einde kwamen ook mijn vrienden er weer bij, ondanks dat 93Wesley93 niet eens wist wie ik was toen ze naar me vroegen aan hem haha)
Ook zo een geweldig simpel moment was dat. :lol: Toen een maat van je dat vroeg dacht ik aan 2 mensen die ook Mark heette en op Defqon waren, dat waren ze dus niet. Had verder dus inderdaad niet aan jou gedacht bij de naam Mark, als ze pecola-tje zeiden had ik het geweten! xd

Tegenwoordig begint het een lastig verhaal te worden om bij het onthouden van de Hardtraxx namen ook nog eens de echte namen te onthouden.. :P
Donateur
last seen Aug 2024
Nee hoor, Wesley/Tim(othy)/Nando schijnt iedereen wel te onthouden. Het wordt lastiger als men met namen als Mr_lellebel of mr_vertigo aan komt kakken.. kun je toch niets mee?
G
TiMOTHYb wrote:Volgens mij stond ik samen met peco buiten de blue ff adem te halen en toen liep jij ook nog even langs of niet? Eigenlijk is heel defQon weer een grote wazige meet voor me dus het zal allemaal wel. :P
idd, mooi altijd hoeveel bekenden je tegen komt op zon feest :P
ik vraag me alleen wel af waar ik na G4H ben geweest... ik weet wel dat ik met MC Villian heb staan praten over zn liveact op Intents, maar verder... haha xd
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
KSwoosh wrote:
TiMOTHYb wrote:Volgens mij stond ik samen met peco buiten de blue ff adem te halen en toen liep jij ook nog even langs of niet? Eigenlijk is heel defQon weer een grote wazige meet voor me dus het zal allemaal wel. :P
ik vraag me alleen wel af waar ik na G4H ben geweest... ik weet wel dat ik met MC Villian heb staan praten over zn liveact op Intents, maar verder... haha xd
Jullie gingen eten ofzo en zouden daarna terug naar Blue komen wat jullie dus niet hadden gedaan :/
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Huh wat? :P Ik heb niet bij jou gestaan verder Timothyb haha XD
En Kswoosh is nog wel even in de Blue geweest tijdens Titan,3minuten ofzo haha maar die snapte er niet heel veel meer van :whistle:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:
Gingen wij toen niet naar purple?
G
mikeee wrote:Jullie gingen eten ofzo en zouden daarna terug naar Blue komen wat jullie dus niet hadden gedaan :/
eten... hmmmm.... dat lijkt me sterk xd
Hoofdcoach wrote:Gingen wij toen niet naar purple?
Ja dat kan wel kloppen idd, maar daar waren we ook maar heel kort geweest :P Ik weet nog wel dat ik met teknizion en solutio ff heb gekletst :P en op de foto sta ;)
pecola-tje wrote:En Kswoosh is nog wel even in de Blue geweest tijdens Titan,3minuten ofzo haha maar die snapte er niet heel veel meer van :whistle:
Image
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
KSwoosh wrote:
mikeee wrote:Jullie gingen eten ofzo en zouden daarna terug naar Blue komen wat jullie dus niet hadden gedaan :/
eten... hmmmm.... dat lijkt me sterk xd
Hoofdcoach wrote:Gingen wij toen niet naar purple?
Ja dat kan wel kloppen idd, maar daar waren we ook maar heel kort geweest :P Ik weet nog wel dat ik met teknizion en solutio ff heb gekletst :P en op de foto sta ;)
pecola-tje wrote:En Kswoosh is nog wel even in de Blue geweest tijdens Titan,3minuten ofzo haha maar die snapte er niet heel veel meer van :whistle:
Image
Eten bedoel wc sorry is het zelfde