Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? Defqon.1 Festival 2012
Waar? Evenemententerein Walibi World in Biddinghuizen
Wanneer? Donderdag 21 juni (camping pre-party), vrijdag en zaterdag 22 & 23 juni (Defqon.1 Festival) en zondag 24 juni (camping after-party)
Tickets? Daytickets:
70 euro ex. fee (uitverkocht)
Weekendtickets: 140 euro ex. fee
Upgrade your dayticket: 70 euro ex. fee

Line-Up: See the Defqon.1 website

More info:

Citaat:
BIDDINGHUIZEN - Dancefestival Defqon 1 mag dit jaar twee dagen duren. Dat maakte de gemeente Dronten bekend.

Het festivalterrein bij Walibi Holland in Biddinghuizen biedt op vrijdag 22 en zaterdag 23 juni plaats aan maximaal 55.000 danceliefhebbers.
Het is de eerste keer dat het populaire evenement op twee dagen wordt gehouden. Defqon 1 werd vorig jaar voor het eerst gehouden in Biddinghuizen.
Met name vanuit het naastgelegen Elburg kwamen destijds veel bezwaren en klachten over het geluid binnen..


Uitslagen polls:

Poll 1: Defqon.1 wordt een meerdaagsfestival. Wat vind jij?
1. Alleen maar beter, meer dagen om je favoriete danspasjes te doen! 31% [ 22 ]
2. Jeeeeeeeeej! Nog meer dagjesmensen. 21% [ 15 ]
3. Uitmelkerij! 20% [ 14 ]
4. Q-Dance gaat met de tijd mee, gaaf! 17% [ 12 ]
5. Maakt mij niks uit, ik ga toch niet. 11% [ 8 ]

Poll 2: Welke dag(en) ga jij naar Defqon.1 Festival?
1. Ik ga op zaterdag. (28)
2. Ik ga niet naar dit festijn. (12)
3. Ik ga beide dagen plus camping. (7)
4. Ik ga beide dagen, maar geen camping. (2)

Poll 3: Van welke area verwacht jij het meest?
1. Blue. (79)
2. Red. (12)
3. Red op vrijdag. (8)
4. Silver. (6)
5. Purple. (5)
6. Orange. (4)
7. Ultraviolet. (3)
7. White. (3)
9. Black. (2)
10. Grey. (1)
10. Brown. (1)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 03:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik hiervan vind? Dat jij moet gaan slapen! Tis kwart over 2!
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

Nou yes... 1 dag was prima
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 09:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Nou yes... 1 dag was drama
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 09:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit kan niet goed zijn voor de volksgezondheid.. en voor me beurs
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er gaan dit jaar doden vallen daar. xd
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 11:04 
 
Hardtraxx Addict

Ben benieuwd :) ..
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 11:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit is wel het enige festival wat een beetje in de buurt is. Maar één dag was inderdaad prima. Er moet wel een hele vette line up komen mocht ik nog willen gaan.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Er gaan dit jaar doden vallen daar. xd

Dat denk ik ook :lol:

Pre party op donderdag, vrijdag en zaterdag feesten en dan nog op zondag de dikke after xd Nou dat wordt me dood :lol:

Maar ben sowieso aanwezig :yay:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pre party op donderdag, vrijdag en zaterdag feesten en dan nog op zondag de dikke after xd Nou dat wordt me dood :lol:

Maar ben sowieso aanwezig :yay:

Dit dus. :yay:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet wel erg dikke line up hebben wil ik voor dat geld komen.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog sneller uitverkocht dus :o
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit wordt zwaar :whistle:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spamspam Hardnews.

Ben er dit jaar gewoon weer bij, vorig jaar (stom stom) laten schieten omdat ik vond dat het toch wel het minste festival was, maar na de beelden te hebben gezien toch best wel wat spijt van gehad. Ben benieuwd naar die prijzen, zal wel een halve vakantie gaan koste onderhand..
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil er zeker heen. Of het gaat lukken is een tweede natuurlijk. En of ik er weer weg kom een derde xdl
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardNewsNL schreef:
Yeah kijk hier voor meer info!
spamspamspam

Het zal idd 2 daags worden!


Ik ben blij dat het bevestigd is door hardnews, want alleen de bron van de gemeente is niet genoeg. Nee, we moeten nog een bron hebben die z'n informatie op dezelfde originele bron baseert, want dan weten we het pas zeker!
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
HardNewsNL schreef:
Yeah kijk hier voor meer info!
spamspamspam

Het zal idd 2 daags worden!


Ik ben blij dat het bevestigd is door hardnews, want alleen de bron van de gemeente is niet genoeg. Nee, we moeten nog een bron hebben die z'n informatie op dezelfde originele bron baseert, want dan weten we het pas zeker!


Heerlijke ondertoon :lol:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:24 
 
Hardtraxxer

Hier ben ik heel erg benieuwd naar, wat q-dance nu allemaal weer van plan is.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:41 
 
Hardtraxxer

Hell yeah! Vorig jaar met die camping was zo ontzettend geweldig dat ik nu niet meer kan wachten tot juni :yay: wat heb ik een geniaal weekend gehad daar zeg :D kwam terug en ik had echt het idee alsof ik op vakantie was geweest. Die sfeer op de preparty en op de camping was ook ongekend. Top :)
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik ben blij dat het bevestigd is door hardnews, want alleen de bron van de gemeente is niet genoeg. Nee, we moeten nog een bron hebben die z'n informatie op dezelfde originele bron baseert, want dan weten we het pas zeker!

Dat is gewoon opaaa z'n nieuwe account volgens mij.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn voornemen is er niet bij te zijn.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het juni is moet ik het (helaas) laten schieten. Op veldwerk in de pyreneen (mocht het allemaal doorgaan).
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon weer aanwazig! :yay:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 16:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Arrggg zoals verwacht tijdens m'n afstudeerperiode. Gewoon even goed plannen dus, dan kan zo'n feestje er wel bij :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Arrggg zoals verwacht tijdens m'n afstudeerperiode. Gewoon even goed plannen dus, dan kan zo'n feestje er wel bij :thumbsup:

Zorg gewoon dat je Hardtraxx v2.0 in mei al af hebt! :thumbsup:
1, 2, 3, 4, 5 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten