Who's going

1 going

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 hours ago
Hardtraxx Veteran
5516 posts member since 2010
JBW wrote:Merk totaal nog geen hype voor Hard Bass. Begreep dat er ook nog 15% reguliere kaarten te koop zijn en TicketSwap staat er al vol mee.

Ik wacht lekker last minute af voor om een goedkoop kaartje te scoren =D ga mogelijk zelfs op solo missie hierheen, aangezien m'n vrienden nachtfeesten vaarwel hebben gezegd na Qlimax 2024.
Echt goedkope kaarten heb je volgens mij niet meer op TS.
Of mss via MP proberen
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 11 hours ago
Geen grote hype, wel behoorlijke zin.

Niet vergeten hoe goed die line-up is.
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
opaa wrote: 11 Feb 2026 21:04
Rickzel wrote: Grote teleurstelling dat het 's nachts is. Maar zeer waarschijnlijk wel aanwezig.

@opaa Project One is vorige week aangekondigd voor Fabrik in Madrid, die zijn gewoon terug en lijkt me dat er nog wel meer optredens gaan komen, dus als een extra optreden jouw ervaring van 3/4 januari kan verpesten dan wordt het nog pittig.
Ik denk dat ze nog een harde keuze te maken hebben.

Eenmalig terugkeren zonder nieuwe muziek is super.
Dat kan dan ook nog wel een keer per land (keertje Spanje, keertje Australië, keertje USA).
Maar als het meer optredens worden dan ontstaat er een verwachting en moet er meer gebeuren dan op bestaande muziek teren, vraag me af of ze die stap gaan maken.
Hoezo zonder nieuwe muziek? ze hebben 2 weken geleden nog een plaat uitgebracht?
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Rickzel wrote: Today 07:45
opaa wrote: 11 Feb 2026 21:04
Rickzel wrote: Grote teleurstelling dat het 's nachts is. Maar zeer waarschijnlijk wel aanwezig.

@opaa Project One is vorige week aangekondigd voor Fabrik in Madrid, die zijn gewoon terug en lijkt me dat er nog wel meer optredens gaan komen, dus als een extra optreden jouw ervaring van 3/4 januari kan verpesten dan wordt het nog pittig.
Ik denk dat ze nog een harde keuze te maken hebben.

Eenmalig terugkeren zonder nieuwe muziek is super.
Dat kan dan ook nog wel een keer per land (keertje Spanje, keertje Australië, keertje USA).
Maar als het meer optredens worden dan ontstaat er een verwachting en moet er meer gebeuren dan op bestaande muziek teren, vraag me af of ze die stap gaan maken.
Hoezo zonder nieuwe muziek? ze hebben 2 weken geleden nog een plaat uitgebracht?
Alles wat sinds The Upside Down wordt uitgebracht was volgens mij gewoon onderdeel van het album dat nooit is uitgekomen?
Er gaan al 2 jaar filmpjes rond van Move With The One.

Ik bedoel echt nieuwswaarde. Iets waarvan de mensen van hun stoel vallen. De mond doet openvallen.
Hardtraxx Veteran
3887 posts member since 2013
last seen 15 minutes ago Going
Zin hier wel al flink aanwezig. Ivm een bruiloft dezelfde dag wel besloten zelf met de auto te komen ipv de gebruikelijke busreis. Hopelijk daardoor ook net wat eerder thuis en minder verrot de dag erna, toch handiger met 2 kids en de Oktoberfeesten de week erna.