Camping AYNTK: https://defqon1.nl/en/camping-info/3703 ... ed-to-know
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19-20-21 Juni 2015, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2014 (27-6-2014 tot 29-6-2014, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (Donderdag 21-06-2011 - Zondag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Defqon.1 Festival (Vrijdag 23-06-2011 & Zaterdag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
DHardtraxxer
- 208 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
De time table kunnen we denk wel vergeten voor vandaag.... 
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Heb bij een vriend uit de beiveiliging het floorplan in kunnen kijken.
Veld 1 is voor een kwart en Veld 2 maar voor de helft niet voor freindscamp/tipi's etc.
Veld 1 is voor een kwart en Veld 2 maar voor de helft niet voor freindscamp/tipi's etc.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Veld 5 is inderdaad prima imo, het meeste wat daar ligt zijn toch Nederlanders (veld 6 niet, uit eigen ervaring).
Kijk nu al uit naar dat pokke end lopen vanaf de parkeerplaats naar de camping, wij stonden in vak K als ik het me nog goed herinner en dat was echt een monster ver stuk.
Kijk nu al uit naar dat pokke end lopen vanaf de parkeerplaats naar de camping, wij stonden in vak K als ik het me nog goed herinner en dat was echt een monster ver stuk.
Ach zal dit weekend of maandag wel komen. Geen stress, bierfles
Over wat voor afstanden hebben jullie het dan, half uur? uur?
maximaal 20 minuten joh. Er wordt nogal overdreven hier.makrooy wrote:Over wat voor afstanden hebben jullie het dan, half uur? uur?
Meen je nietHekzitter wrote:maximaal 20 minuten joh. Er wordt nogal overdreven hier.makrooy wrote:Over wat voor afstanden hebben jullie het dan, half uur? uur?
Ach, lekker huilen om die 20 minuten. Alsof je dat hele weekend al niet genoeg loopt, kan dat pis eindje er ook nog wel bij 
Ahaha ofniet.Indy wrote:Ach, lekker huilen om die 20 minuten. Alsof je dat hele weekend al niet genoeg loopt, kan dat pis eindje er ook nog wel bij
Echt een parkeerplek voor kiss and ride? Ik heb met Q gemaild en kreeg dit als reactie:Sjaakie P wrote:Kiss & Ride heeft een aparte parkeetplaats, die zit tegenover de parkeerplaats voor de pendelbussen en touringcars, oftewel dat scheelt een paar 100 meter in de file staan. Dan kom je echt vlak naast de ingang bij veld 5 terecht, opzich wel handig.Dirkiepower wrote:Hoe zit het eigenlijk met de doorstroom van de kiss and ride? en waar wordt je dan afgezet?
Bedankt voor je e-mail. Excuses voor de verlate reactie. Het is helaas niet toegestaan om te blijven wachten bij de kiss & ride. Dit is een plek waar mensen snel afgezet kunnen worden om vervolgens weer door te rijden.
Ik hoop dat je tot een andere oplossing kan komen. Tot op Defqon.1 2017.
// Lijkt mij dus dat er dan geen parkeerplekken zijn voor kiss and ride.
Zie jullie daar het hele weekend!#Defqon1's Feestcafé: undoubtedly the best spot to get drunk at Defqon.1. Don’t feel ashamed as you singalong Dutch songs while holding a fistful of beer. #OnlyAtDefqon1
View on Facebook
Kijk dat klinkt leuk.MelvinFR wrote:Zie jullie daar het hele weekend!#Defqon1's Feestcafé: undoubtedly the best spot to get drunk at Defqon.1. Don’t feel ashamed as you singalong Dutch songs while holding a fistful of beer. #OnlyAtDefqon1
View on Facebook![]()
Mijn timetable:
Vrijdag 20:00 - Maandag 13:00: Feestcafé
Vrijdag 20:00 - Maandag 13:00: Feestcafé
Ik snap niet waarom mensen zo vroeg naar daar willen vertrekken. Kan je lekker gaan aanschuiven met al je bagger in de hitte/regen. Ik zie hier verhalen van 2 uur wachten.
Vorig jaar was voor mij eigenlijk perfect. Tegen 17u aangekomen, meteen kunnen doorlopen en ik denk dat we rond half 6 gesetteld waren.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 days ago
Goedenavond Party Peepz, Pipa Paulusma hier weer
Over een week zijn we dan eindelijk op de gathering en het weer voor volgende week vrijdag is dan ook uitmuntend, 24 graden en heerlijk zonnig. Het wordt een fijne dag, ik voorspel wel meters bier.
Ik zie hekzitter en MelvinFR alweer een dance-off doen op de camping. Urbandesigner loopt huppelend rond met zijn flamingo en een biertje in zijn hand en Joey zit met zijn coördinaten te spelen om de exacte plek te zoeken waar HHZ zal staan, aldus de vrijdag.
Op zaterdag wordt het weer ook prima 24 graden met af en toe kans op regen.
Op zondag wel wat meer regen becasue Defqon biddinghuizen, ook laat de zon zich wel zijn die dag.
Fijne avond,
Pipa Paulusma
Over een week zijn we dan eindelijk op de gathering en het weer voor volgende week vrijdag is dan ook uitmuntend, 24 graden en heerlijk zonnig. Het wordt een fijne dag, ik voorspel wel meters bier.
Ik zie hekzitter en MelvinFR alweer een dance-off doen op de camping. Urbandesigner loopt huppelend rond met zijn flamingo en een biertje in zijn hand en Joey zit met zijn coördinaten te spelen om de exacte plek te zoeken waar HHZ zal staan, aldus de vrijdag.
Op zaterdag wordt het weer ook prima 24 graden met af en toe kans op regen.
Op zondag wel wat meer regen becasue Defqon biddinghuizen, ook laat de zon zich wel zijn die dag.
Fijne avond,
Pipa Paulusma
Last edited by Pipa on 16 Jun 2017 18:29, edited 1 time in total.
Ik pik een traantje weg, wat een prachtig stuk tekst en voorspelling weer! 
Hits!#Defqon1's Feestcafé: undoubtedly the best spot to get drunk at Defqon.1. Don’t feel ashamed as you singalong Dutch songs while holding a fistful of beer. #OnlyAtDefqon1
View on Facebook
Ik ga stuk.Pipa wrote:Ik zie hekzitter en MelvinFR alweer een dance-off doen op de camping. Urbandesigner loopt huppelend rond met zijn flamingo en een biertje in zijn hand en Joey zit met zijn coördinaten te spelen om de exacte plek te zoeken waar HHZ zal staan, aldus de vrijdag.
HeldThommy wrote:Ik ga stuk.Pipa wrote:Ik zie hekzitter en MelvinFR alweer een dance-off doen op de camping. Urbandesigner loopt huppelend rond met zijn flamingo en een biertje in zijn hand en Joey zit met zijn coördinaten te spelen om de exacte plek te zoeken waar HHZ zal staan, aldus de vrijdag.
Kwamen vorig jaar 3 uur aan en 4 was bijna vol 5 was al 3/4e volPommer wrote:Wtf is er de laatste 2 jaar gebeurd dan. Ik zat in 2014 voor het laatst op de camping en kwam toen rond 2 uur/half 3 het campingterrein oplopen en toen zaten we op veld 1. Of het was misschien 2, maar in ieder geval pal voor de ingang bij Blue. Als ik dit allemaal lees moet je volgens mij om 9 uur 's ochtends al aankomen voor een goed plekje
Verf dat zwarte gedeelte van de bek nog ff wit 
Grim wrote:Verf dat zwarte gedeelte van de bek nog ff wit