Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 186  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:08 

Kraak... Piep...

ElTigre schreef:
Die brug klinkt wel als een fenomeen :lol:

Ze hebben nu wel meer doorgangen over die brug hoor en ze begeleiden de stroom mensen in betere banen. Maar voorheen was het er maar eentje, en toen ze een tweede wouden bouwen in 2015 werd die afgekeurd door de brandweer, tegen die tijd konden ze niks meer veranderen, dus enorme files.

Vorig jaar liep het veel sneller door.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:09 

Bierkoning

Wtf is er de laatste 2 jaar gebeurd dan. Ik zat in 2014 voor het laatst op de camping en kwam toen rond 2 uur/half 3 het campingterrein oplopen en toen zaten we op veld 1. Of het was misschien 2, maar in ieder geval pal voor de ingang bij Blue. Als ik dit allemaal lees moet je volgens mij om 9 uur 's ochtends al aankomen voor een goed plekje :P
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:11 

Hardtraxx Veteran

Idd wat een gelul.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:12 

Hardtraxx Veteran

Ja in 2012 was het eerste jaar met camping volgens mij. Dat was een grote ellende de weg terug met die brug. Uit ellende al mijn spullen van die brug afgeflikkert toen. Ons pap was toen volledig verkeerde gereden en stond toen met de auto pal beneden bij die brug geparkeerd. Toen konden wel lachen om al die mongolen die aan het stoeien waren met doen brug :lol:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:20 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Wtf is er de laatste 2 jaar gebeurd dan. Ik zat in 2014 voor het laatst op de camping en kwam toen rond 2 uur/half 3 het campingterrein oplopen en toen zaten we op veld 1. Of het was misschien 2, maar in ieder geval pal voor de ingang bij Blue. Als ik dit allemaal lees moet je volgens mij om 9 uur 's ochtends al aankomen voor een goed plekje :P

Idd vorig jaar rond half 2 aangekomen en rond half 4 binnen en ik zat ruim op veld 4
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:27 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Paar frikandellen bij ons uit de groep moeten zo nodig vrijdags een examen afleggen op school. Dus daar gaat onze camping spot op 2 t/m 4, vorig jaar op 6 was ook goed vertoeven maar wilde dit jaar eens iets anders proberen. Rijden rond half 12 weg dus ik denk dat we rond 2 uur wel aanwezig zullen zijn, mits geen files etc.

Hopen dat deze week een beetje snel gaat want wat heb ik er verdomd veel zin in!

Als je rond dat tijdstip aan komt rijden, sta je zeker nog wel 1-1.5 uur in de file dus houdt er rekening mee dat er mogelijk alleen nog een paar plekkies op veld 4 zijn wanneer je om half 4/4 uur eindelijk het terrein op komt. Indien mogelijk, probeer daar eerder aan te komen. Misschien dat je de groep kan opsplitsen en een paar mensen alvast de tentplekken kunnen reserveren?
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:30 

Hardtraxx Veteran

Iemand ook een idee wat de beste tijd van aankomst is als je zaterdag gaat? Geen zin om uren in de file te staan met de auto
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:32 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Iemand ook een idee wat de beste tijd van aankomst is als je zaterdag gaat? Geen zin om uren in de file te staan met de auto

Ruim op tijd of pas in de middag
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:32 

Hardtraxxer

Vorig jaar om 11 uur vertrokken, uur en kwartier rijden, anderhalf uur in de file, kwart voor drie/drie uur bij de ingang en 20 minuten later de brug over. We konden nog net op veld 4, de rest was al vol. Uurtje later werd besloten een afgesloten veld te openen waar nog mensen konden, maar verder is na 3 uur/half 4 eigenlijk alles over de brug wel vol. Hou er rekening mee dat bijvoorbeeld alle (pendel)bussen meteen 'over' de brug binnenkomen en dus als eerste al een plekje hebben.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:36 

Hardtraxx Addict

Belangrijkste is dat je niet naast de douches/toiletten komt te liggen met je tentje, of in zo'n greppel.
Snap niet wat je bezielt als je daar gaat liggen :/
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:37 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:

Vanwege de enkele toegangsweg zou ik er óf heel vroeg (9-10 uur), óf heel laat (5 uur) proberen te zijn. Er zijn met jou zeker 30.000 mensen die over die enkele weg moeten dus files zijn onvermijdelijk
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:39 

Hardtraxx Newbie

Hoe zit het eigenlijk met de doorstroom van de kiss and ride? en waar wordt je dan afgezet?
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:39 

Hardtraxx Elite

Dirkiepower schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de doorstroom van de kiss and ride? en waar wordt je dan afgezet?

Vlak voor de ticket check aan de andere kant van de brug je komt dus bij de parkeerplekken uit
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:42 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Pommer schreef:

Idd vorig jaar rond half 2 aangekomen en rond half 4 binnen en ik zat ruim op veld 4

Het probleem waar niemand volgens mij tot nu toe iets over gezegd heeft, is al dat veld 1 vol staat met pre-setup tenten, tipi's maar ook de vriendencamping. Oftewel je begint pas bij veld 2 met reguliere personen.
Dat is sinds 2014 of 2015 pas..
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:47 

Hardtraxx Addict

Iemand die met een kaartje kan aanwijzen waar we nou parkeren en hoe er gelopen moet worden richting die brug?
Ik kan het telkens maar niet voor me halen van de afgelopen jaren en het knaagt echt enorm aan me >.<
Terwijl ik nu eigenlijk moet leren voor de tentamens volgende week.. :whistle:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:49 

Hardtraxxer

Dirkiepower schreef:

Kiss & Ride heeft een aparte parkeetplaats, die zit tegenover de parkeerplaats voor de pendelbussen en touringcars, oftewel dat scheelt een paar 100 meter in de file staan. Dan kom je echt vlak naast de ingang bij veld 5 terecht, opzich wel handig.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:58 

Hardtraxx Elite

Dit jaar weer lekker op veld 5. Prima voorzieningen, niet te druk en de enige keren dat je een stukje moet lopen is als je naar het terrein toe gaat. Wat toch maar een keer per dag voor komt en meer dan prima te doen is met een lekkere pinterman in je hand.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:00 

Hardtraxx Elite

JeroenB93 schreef:
Iemand die met een kaartje kan aanwijzen waar we nou parkeren en hoe er gelopen moet worden richting die brug?
Ik kan het telkens maar niet voor me halen van de afgelopen jaren en het knaagt echt enorm aan me >.<

Je moet links achter op dat veld parkeren. Dan moet je zo goed als helemaal naar rechts lopen. Daar zie je de brug, die moet je over en dan sta je op veld 4

Afbeelding

Hopelijk zo duidelijk zonder dat ik het inteken met een lijn :P
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:01 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
JeroenB93 schreef:

Je parkeerd links achter op dat veld. dan moet je zo goed als helemaal naar rechts lopen. Daar zie je de brug, die moet je over en dan sta je op veld 4

Afbeelding

:cry:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:01 

Hardtraxx Veteran

Vind het lopen vanaf veld 5 naar het festivalterrein wel meevallen eigenlijk. Zo ver is t opzich niet.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:06 

Hardtraxx Veteran

Wat is veld 5? Is het allemaal echt zo erg zoals ik het hier lees...? Kan trouwens aan mij liggen maar ik zie nergens een brug.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:06 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Vind het lopen vanaf veld 5 naar het festivalterrein wel meevallen eigenlijk. Zo ver is t opzich niet.

Nee, helemaal niet als je ook gebruik maakt van de andere ingang om op het festival zelf te komen (waar vorig jaar de Gold stond).
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:08 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Floorplan van vorig jaar
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:13 

Hardtraxxer

TSFH schreef:

Haha idd, ik ga sws altijd op veld 5 zitten, heb nooit zin om met al mn spullen nog naar zo'n ander veld te lopen. Loop ik liever iedere dag n paar meter extra, want je bent er zo. Bij veld 5 heb je geloof ik ook alles (eten, wc's etc.) redelijk in de buurt.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2017 16:36 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:
JeroenB93 schreef:

Je moet links achter op dat veld parkeren. Dan moet je zo goed als helemaal naar rechts lopen. Daar zie je de brug, die moet je over en dan sta je op veld 4

Afbeelding

Thanks! Zat ik toch in de goede richting :P
Nu kan ik weer rustig verder leren :worship:
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten