Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:40 

Hardtraxx Addict

Hoe denken jullie eigenlijk over de UV? Zie er echt bijzonder weinig berichten over door jullie.
Ik vind de UV echt geweldig, overal die blije gezichten en heerlijke vrolijke muziek :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:43 

Hardtraxx Elite

We zijn hier rauw optyfen met die blije kutmuziek /s
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:47 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
We zijn hier rauw optyfen met die blije kutmuziek /s

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:48 

Hardtraxx Veteran

Beter hangen ze ook op defqon ff anti-heehoo borden overal op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:50 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Hoe denken jullie eigenlijk over de UV? Zie er echt bijzonder weinig berichten over door jullie.
Ik vind de UV echt geweldig, overal die blije gezichten en heerlijke vrolijke muziek :love:

Zaterdag line-up is tof, zeker wel even een kijkje nemen :). Zondag vind ik op Adrenalize & Audiotricz na weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:56 

Hardtraxx Elite

TSFH schreef:

Dat zou echt top zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:59 

Hardtraxx Veteran

Op zondag samen met Rickzel naar Da Tweekaz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:04 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Op zondag samen met Rickzel naar Da Tweekaz :thumbsup:

Vanavond in jouw weerbericht: het regent badeendjes zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:10 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:

Hahah jaa die hingen er op Intents, daar ook heel de dag geen hee-hoo gehoord vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:15 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
TSFH schreef:

Hahah jaa die hingen er op Intents, daar ook heel de dag geen hee-hoo gehoord vgm.

Heb het op zaterdag gehoord helemaal aan het begin, verder niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:18 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:31 

Kraak... Piep...

BalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsum
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:32 

Hardtraxx Veteran

Haha godver, die spelfout zie ik nu pas. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:42 

Hardtraxx Veteran

I just post, dont make them xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:45 

Hardtraxx Elite

Paar frikandellen bij ons uit de groep moeten zo nodig vrijdags een examen afleggen op school. Dus daar gaat onze camping spot op 2 t/m 4, vorig jaar op 6 was ook goed vertoeven maar wilde dit jaar eens iets anders proberen. Rijden rond half 12 weg dus ik denk dat we rond 2 uur wel aanwezig zullen zijn, mits geen files etc.

Hopen dat deze week een beetje snel gaat want wat heb ik er verdomd veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:48 

Kraak... Piep...

Hard4Us schreef:
Paar frikandellen bij ons uit de groep moeten zo nodig vrijdags een examen afleggen op school. Dus daar gaat onze camping spot op 2 t/m 4, vorig jaar op 6 was ook goed vertoeven maar wilde dit jaar eens iets anders proberen. Rijden rond half 12 weg dus ik denk dat we rond 2 uur wel aanwezig zullen zijn, mits geen files etc.

Hopen dat deze week een beetje snel gaat want wat heb ik er verdomd veel zin in!

Dan kan je 4 nog wel hebben denk ik, moet je wel goed zoeken als je wat ruimte wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:49 

Hardtraxx Veteran

Beter loop je dan direct naar 5, voordat je die brug over moet, daar lang zoekt en alsnog niks vindt. En ja ik spreek uit ervaring. 2 uur daar betekent niet dat je ook om 2 binnen bent.

Edit: Dacht even dat de camping om 11 open ging, maar is om 2. :x Als je dan om 2 aan kunt sluiten in de rij zou camping 3 of 4 nog wel te doen moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:50 

Hardtraxxer

Hoelaat aanwazig voor een spotje op 2/3? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:51 

Kraak... Piep...

Thommy schreef:
Beter loop je dan direct naar 5, voordat je die brug over moet, daar lang zoekt en alsnog niks vindt. En ja ik spreek uit ervaring. 2 uur daar betekent niet dat je ook om 2 binnen bent.

Dat was in 2015 erg. Toen er nog maar een pad was op die brug waar heen en terug verkeer door elkaar liepen.

Uur voor de brug gewacht, er over, niemand kunnen vinden, en uiteindelijk terug moeten omdat iedereen op 5 stond.

@Vraag hierboven.

Als je 2 of 3 wilt moet je wel echt bij de opening aanwezig zijn. Een groot deel van 1 is al bezet door vaste plaatsen en de vrienden camping waardoor het beperkte stuk wat over is meteen vol is, 2 heeft voor een deel ook wat campingvoorzieningen en eettenten waardoor deze ook iets sneller vol is. 3 is meestal wel vol na 1 a 2 uur.

Als je zeker wilt zijn van een goede plek op 2-3 moet je denk ik vanaf het begin of nagenoeg vanaf het begin er zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:52 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Hoelaat aanwazig voor een spotje op 2/3? :oh:

Denk dat een uurtje of 12 aanwezig dan wel de max is. Je staat toch nog in de file.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:55 

Hardtraxxer

Thanks! Al zal 4 ook wel prima zijn, ben er rond 12~1 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:59 

Hardtraxx Veteran

Heb het hier al eerder geroepen maar ik ga weer voor veld 5. Vorig jaar per ongeluk beland omdat we met 10 man plek zochten op 2 / 3 / 4. Uiteindelijk zo lang rondgelopen dat we uit ellende naar 5 zijn gegaan en dat was eigenlijk wel prima. Kon dus wel 2 x de brug over met mijn eigen spullen en heb voor een paar meiden uit de groep ook nog 2 x gelopen dus heb hem toen in 1 of 2 uur 4 x gehad. Zweet op mijn rug en een humeur onder het vriespunt dus vond toen alles wel best, als we maar plek hadden.

Mocht je toch de brug over gaan en je ziet een plek dan zou ik die direct pakken zodat je, bij lang twijfelen, niet weer terug hoeft naar 5 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:01 

Hardtraxxer

Die brug klinkt wel als een fenomeen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:03 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Heb het hier al eerder geroepen maar ik ga weer voor veld 5. Vorig jaar per ongeluk beland omdat we met 10 man plek zochten op 2 / 3 / 4. Uiteindelijk zo lang rondgelopen dat we uit ellende naar 5 zijn gegaan en dat was eigenlijk wel prima. Kon dus wel 2 x de brug over met mijn eigen spullen en heb voor een paar meiden uit de groep ook nog 2 x gelopen dus heb hem toen in 1 of 2 uur 4 x gehad. Zweet op mijn rug en een humeur onder het vriespunt dus vond toen alles wel best, als we maar plek hadden.

Mocht je toch de brug over gaan en je ziet een plek dan zou ik die direct pakken zodat je, bij lang twijfelen, niet weer terug hoeft naar 5 ;)

Ik kan me niet herinneren dat ik met jou naar Defqon ben gegaan vorig jaar. :P

Maar het ging in onze groep ook precies zo. En camping 5 is redelijk rustig dus nachtrust krijgen zal daar een stuk makkelijker zijn. Die paar minuten langer lopen van en naar het terrein is het probleem ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 15:05 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Die brug klinkt wel als een fenomeen :lol:

Stelt niks meer voor joh. Vroegah toen die nog treden had, mocht je jezelf erna een weekend warrior noemen.
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten