Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Hoe denken jullie eigenlijk over de UV? Zie er echt bijzonder weinig berichten over door jullie.
Ik vind de UV echt geweldig, overal die blije gezichten en heerlijke vrolijke muziek :love:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
We zijn hier rauw optyfen met die blije kutmuziek /s
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Lennard95 wrote:We zijn hier rauw optyfen met die blije kutmuziek /s
xd
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Beter hangen ze ook op defqon ff anti-heehoo borden overal op.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 1 day ago
JeroenB93 wrote:Hoe denken jullie eigenlijk over de UV? Zie er echt bijzonder weinig berichten over door jullie.
Ik vind de UV echt geweldig, overal die blije gezichten en heerlijke vrolijke muziek :love:
Zaterdag line-up is tof, zeker wel even een kijkje nemen :). Zondag vind ik op Adrenalize & Audiotricz na weinig aan.
H
Hardtraxx Elite
2587 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
TSFH wrote:Beter hangen ze ook op defqon ff anti-heehoo borden overal op.
Dat zou echt top zijn
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Op zondag samen met Rickzel naar Da Tweekaz :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Pipa wrote:Op zondag samen met Rickzel naar Da Tweekaz :thumbsup:
Vanavond in jouw weerbericht: het regent badeendjes zondag.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Hahah jaa die hingen er op Intents, daar ook heel de dag geen hee-hoo gehoord vgm.
H
Hardtraxx Elite
2587 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Aristo wrote:
Hahah jaa die hingen er op Intents, daar ook heel de dag geen hee-hoo gehoord vgm.
Heb het op zaterdag gehoord helemaal aan het begin, verder niet.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Image
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
BalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsumBalsum
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 19 hours ago
Haha godver, die spelfout zie ik nu pas. :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 10 days ago
I just post, dont make them xd
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Paar frikandellen bij ons uit de groep moeten zo nodig vrijdags een examen afleggen op school. Dus daar gaat onze camping spot op 2 t/m 4, vorig jaar op 6 was ook goed vertoeven maar wilde dit jaar eens iets anders proberen. Rijden rond half 12 weg dus ik denk dat we rond 2 uur wel aanwezig zullen zijn, mits geen files etc.

Hopen dat deze week een beetje snel gaat want wat heb ik er verdomd veel zin in!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Hard4Us wrote:Paar frikandellen bij ons uit de groep moeten zo nodig vrijdags een examen afleggen op school. Dus daar gaat onze camping spot op 2 t/m 4, vorig jaar op 6 was ook goed vertoeven maar wilde dit jaar eens iets anders proberen. Rijden rond half 12 weg dus ik denk dat we rond 2 uur wel aanwezig zullen zijn, mits geen files etc.

Hopen dat deze week een beetje snel gaat want wat heb ik er verdomd veel zin in!
Dan kan je 4 nog wel hebben denk ik, moet je wel goed zoeken als je wat ruimte wilt.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Beter loop je dan direct naar 5, voordat je die brug over moet, daar lang zoekt en alsnog niks vindt. En ja ik spreek uit ervaring. 2 uur daar betekent niet dat je ook om 2 binnen bent.

Edit: Dacht even dat de camping om 11 open ging, maar is om 2. :x Als je dan om 2 aan kunt sluiten in de rij zou camping 3 of 4 nog wel te doen moeten zijn.
Last edited by Jordy on 16 Jun 2017 14:53, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Hoelaat aanwazig voor een spotje op 2/3? :oh:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Thommy wrote:Beter loop je dan direct naar 5, voordat je die brug over moet, daar lang zoekt en alsnog niks vindt. En ja ik spreek uit ervaring. 2 uur daar betekent niet dat je ook om 2 binnen bent.
Dat was in 2015 erg. Toen er nog maar een pad was op die brug waar heen en terug verkeer door elkaar liepen.

Uur voor de brug gewacht, er over, niemand kunnen vinden, en uiteindelijk terug moeten omdat iedereen op 5 stond.

@Vraag hierboven.

Als je 2 of 3 wilt moet je wel echt bij de opening aanwezig zijn. Een groot deel van 1 is al bezet door vaste plaatsen en de vrienden camping waardoor het beperkte stuk wat over is meteen vol is, 2 heeft voor een deel ook wat campingvoorzieningen en eettenten waardoor deze ook iets sneller vol is. 3 is meestal wel vol na 1 a 2 uur.

Als je zeker wilt zijn van een goede plek op 2-3 moet je denk ik vanaf het begin of nagenoeg vanaf het begin er zijn.
Last edited by Broken Balance on 16 Jun 2017 14:53, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
ElTigre wrote:Hoelaat aanwazig voor een spotje op 2/3? :oh:
Denk dat een uurtje of 12 aanwezig dan wel de max is. Je staat toch nog in de file.
Hardtraxxer
last seen 6 days ago
Thanks! Al zal 4 ook wel prima zijn, ben er rond 12~1 uur.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Heb het hier al eerder geroepen maar ik ga weer voor veld 5. Vorig jaar per ongeluk beland omdat we met 10 man plek zochten op 2 / 3 / 4. Uiteindelijk zo lang rondgelopen dat we uit ellende naar 5 zijn gegaan en dat was eigenlijk wel prima. Kon dus wel 2 x de brug over met mijn eigen spullen en heb voor een paar meiden uit de groep ook nog 2 x gelopen dus heb hem toen in 1 of 2 uur 4 x gehad. Zweet op mijn rug en een humeur onder het vriespunt dus vond toen alles wel best, als we maar plek hadden.

Mocht je toch de brug over gaan en je ziet een plek dan zou ik die direct pakken zodat je, bij lang twijfelen, niet weer terug hoeft naar 5 ;)
Hardtraxxer
last seen 6 days ago
Die brug klinkt wel als een fenomeen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Anthor wrote:Heb het hier al eerder geroepen maar ik ga weer voor veld 5. Vorig jaar per ongeluk beland omdat we met 10 man plek zochten op 2 / 3 / 4. Uiteindelijk zo lang rondgelopen dat we uit ellende naar 5 zijn gegaan en dat was eigenlijk wel prima. Kon dus wel 2 x de brug over met mijn eigen spullen en heb voor een paar meiden uit de groep ook nog 2 x gelopen dus heb hem toen in 1 of 2 uur 4 x gehad. Zweet op mijn rug en een humeur onder het vriespunt dus vond toen alles wel best, als we maar plek hadden.

Mocht je toch de brug over gaan en je ziet een plek dan zou ik die direct pakken zodat je, bij lang twijfelen, niet weer terug hoeft naar 5 ;)
Ik kan me niet herinneren dat ik met jou naar Defqon ben gegaan vorig jaar. :P

Maar het ging in onze groep ook precies zo. En camping 5 is redelijk rustig dus nachtrust krijgen zal daar een stuk makkelijker zijn. Die paar minuten langer lopen van en naar het terrein is het probleem ook niet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 7 days ago
ElTigre wrote:Die brug klinkt wel als een fenomeen :lol:
Stelt niks meer voor joh. Vroegah toen die nog treden had, mocht je jezelf erna een weekend warrior noemen.