In 2020 op woensdag de 20e rond 12svenn15 wrote:wanneer komen ander jaren de timetable online ?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19-20-21 Juni 2015, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2014 (27-6-2014 tot 29-6-2014, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (Donderdag 21-06-2011 - Zondag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Defqon.1 Festival (Vrijdag 23-06-2011 & Zaterdag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Echt zin inTiMOTHYb wrote:In 2020 op woensdag de 20e rond 12svenn15 wrote:wanneer komen ander jaren de timetable online ?
TiMOTHYb wrote:In 2020 op woensdag de 20e rond 12svenn15 wrote:wanneer komen ander jaren de timetable online ?

Ja van mij mogen ze ook, maar zou toch wel vreemd zijnTSFH wrote:Ik vraag me eerder af of Donkey Rollers die misschien niet draaien tijdens hun set op de magenta? Ook al is t 2006-2012, voor die plaat mogen ze wel een uitzondering maken vind ik.Pommer wrote:Wat denken jullie jongens, zal B-Front What We Are gaan draaien of niet? Moet die echt horen voordat ie 'normaal' begint te worden
Bestaat er niet gewoon een kans dat zazafront What we are er op klapt?
Die kans lijkt mij best groot eerlijk gezegd. En we kunnen natuurlijk ook met heel hardtraxx zany en b-front gaan spammen op facebook natuurlijk.Jopsterz wrote:Bestaat er niet gewoon een kans dat zazafront What we are er op klapt?
Exterkate wrote:Jouw avatar haha. Koning BobJopsterz wrote:Bestaat er niet gewoon een kans dat zazafront What we are er op klapt?
Haha thnx. Ik heb best wel zin in Zazafront. De sfeer op vrijdag in de blue en zazafront die altijd wel leuk feestje er van maken.
Ja jonge dan ben ik er toch nietJopsterz wrote:Bestaat er niet gewoon een kans dat zazafront What we are er op klapt?
Dan wel voor zondag aub xoxoHekzitter wrote:Die kans lijkt mij best groot eerlijk gezegd. En we kunnen natuurlijk ook met heel hardtraxx zany en b-front gaan spammen op facebook natuurlijk.Jopsterz wrote:Bestaat er niet gewoon een kans dat zazafront What we are er op klapt?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Die emre vindt zichzelf wel er-rug interessant zeg.
Eerst zichzelf voorstellen in het welkomstopic, en dan een hype creëren om zijn mysterieuze identiteit 
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 17 minutes ago
Vermoed dat sefa wel zal openen als je de rest van de lijst op de yellow ziet.RTM93 wrote:Sefa / death by design, delete, Denekamps gespuis, myst, degos 'n redone, unexist. Denk ik wel de sets waar ik mij op ga richten.
Had pas lachen geweest moest het Koning Willy zijn. Helaas.Chroman wrote:Eerst zichzelf voorstellen in het welkomstopic, en dan een hype creëren om zijn mysterieuze identiteit
Helicaze wrote:Had pas lachen geweest moest het Koning Willy zijn. Helaas.Chroman wrote:Eerst zichzelf voorstellen in het welkomstopic, en dan een hype creëren om zijn mysterieuze identiteit
Nou zijn we miwer wel even vergeten. Het is een complot.
Miwer was ook fan van Sefa. Hij probeert het niet eens meer 
Die laatste week wachten duurt altijd veels te lang..
-
HHardtraxx Elite
Toch niet zo heel moeilijk te bedenken.Chroman wrote:Miwer was ook fan van Sefa. Hij probeert het niet eens meer
De rest van de yellow draait al iets langer mee dan sefa volgens mij,
Maar je moet ook naar populariteit kijken van een bepaalde actheggenschaar wrote:Toch niet zo heel moeilijk te bedenken.Chroman wrote:Miwer was ook fan van Sefa. Hij probeert het niet eens meer
Haha tot nu toe hebben ze eigenlijk alleen met x-Qlusive holland en carnaval boekingen gehad of niet? Ben benieuwd of ze het dan met defqon anders aanpakken aangezien het toch een hele andere setting is. Kijk er in ieder geval naar uit!Jopsterz wrote:Exterkate wrote:Jouw avatar haha. Koning BobJopsterz wrote:Bestaat er niet gewoon een kans dat zazafront What we are er op klapt?
Haha thnx. Ik heb best wel zin in Zazafront. De sfeer op vrijdag in de blue en zazafront die altijd wel leuk feestje er van maken.
-
HHardtraxx Elite
Daar heb je wel weer gelijk in.Hekzitter wrote:Maar je moet ook naar populariteit kijken van een bepaalde actheggenschaar wrote:Toch niet zo heel moeilijk te bedenken.Chroman wrote:Miwer was ook fan van Sefa. Hij probeert het niet eens meer
Ach we zien het vermoedelijk vanmiddag wel.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 5 hours ago
Ik denk dat Sefa qua producties ook wel een prima opener is hoor, is wel heel erg euforisch vergeleken met de rest (voor zover ik de namen ken daar, ik weet bijvoorbeeld niet wat Speed Freak en Goetia zoal draaien).Hekzitter wrote:Maar je moet ook naar populariteit kijken van een bepaalde actheggenschaar wrote:Toch niet zo heel moeilijk te bedenken.Chroman wrote:Miwer was ook fan van Sefa. Hij probeert het niet eens meer
Speed Freak is ook frenchcore, maar zover ik weet met minder melodie dan Sefa heeft. Goetia is Uptempo/Terror. Sefa lijkt mij ook het meest logisch.