Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:38 

Bierkoning

ElTigre schreef:
Bij wie verwachten we zimmersion 2.0 te horen dan?
Ben normaal niet zo van deze stijl, maar vind dit nummer echt bruut :worship:

Ik moet hem verdomme ook nog steeds horen, ja eigenlijk het origineel maar voor 2.0 teken ik ook. Hoop gevestigd op Delete, maar ik weet niet eens of ik daar heen wil en kan afhankelijk van de TT.

Helicaze schreef:
TCC :D

Hier kijk ik ook naar uit ja, denk niet dat ik mensen uit mijn groep mee krijg, maar neem aan dat heel HT er wel zo'n beetje staat. Verder eigenlijk alleen Donkey Rollers, B-Front en Endymion en/of Amnesys als must sees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:40 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Helicaze schreef:

Hier kijk ik ook naar uit ja, denk niet dat ik mensen uit mijn groep mee krijg, maar neem aan dat heel HT er wel zo'n beetje staat.

Kom dan maar gezellig bij ons staan ja. Zal ik je eens laten zien wie hier de bierkoning is verdomme! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:48 

Hardtraxx Veteran

Dingen die ik op zondag moet zien:

Gold: Amnesys, Catscan vs Promo, Re-Style, Unexist, Weapon X
Magenta: TCC
Silver: Deathmachine, Somniac One, Switch Technique, Synaptic Memories
Indigo: MYST
En nog een uurtje White als het uitkomt. Genoeg te doen. En alle bieruitdagingen ga ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 23:53 

Bierkoning

Helicaze schreef:
Pommer schreef:
Helicaze schreef:

Hier kijk ik ook naar uit ja, denk niet dat ik mensen uit mijn groep mee krijg, maar neem aan dat heel HT er wel zo'n beetje staat.

Kom dan maar gezellig bij ons staan ja. Zal ik je eens laten zien wie hier de bierkoning is verdomme! :beer:

Gaan we doen :beer: Ik speel wel lichtelijk vals dus dat kan z'n invloed hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 00:09 

Hardtraxx Veteran

Op zaterdag wil ik voornamelijk Activator, Mind Dimension, Sound Rush en Andy SVGE zien en een paar setjes op de Silver meepakken (Thymon & Dither, Detest en Mindustries). Met een gunstige timetable zou ik ook graag naar Phuture Noize en Deetox in de blue gaan, Clockartz en Artifact op de Indigo, Zany en Deepack op de Magenta en nog wat setjes op de UV.

Zondag B-Front, TCC, Donkey Rollers, Delete, Geck-O, Denekamps Gespuis en een setje op de Gold/Silver! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 00:38 

Bierkoning

Wat denken jullie jongens, zal B-Front What We Are gaan draaien of niet? Moet die echt horen voordat ie 'normaal' begint te worden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 00:39 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
ik wens niet vergeleken te worden met ons Evert-Jan :x

Hey, niks tegen Evert! Aardige en goede kerel is dit. Over zijn eigenaardige verwoording van 'happystylez' valt natuurlijk te twisten maar verder bedoelt hij het allemaal goed. Hij luistert al naar hardere stijlen in de jaren 90 en ging hij in 2000 al naar feesten (Trance Energy), dus hij heeft zo'n beetje de hele scene meegemaakt en dus, in zijn ogen negatief, de scene zien veranderen. Oprecht een aardige gozer die mij en velen mede-Hardtraxxers altijd veel plezier wenst op feesten via Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 00:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat denken jullie jongens, zal B-Front What We Are gaan draaien of niet? Moet die echt horen voordat ie 'normaal' begint te worden :cry:

Ik vraag me eerder af of Donkey Rollers die misschien niet draaien tijdens hun set op de magenta? Ook al is t 2006-2012, voor die plaat mogen ze wel een uitzondering maken vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 01:01 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
OutsideSpacer schreef:

Hey, niks tegen Evert! Aardige en goede kerel is dit. Over zijn verwoording van 'happystylez' valt natuurlijk te twisten maar verder bedoelt hij het allemaal goed. Hij luistert al naar hardere stijlen in de jaren 90 en ging hij in 2000 al naar feesten (Trance Energy), dus hij heeft zo'n beetje de hele scene meegemaakt en dus, in zijn ogen negatief, de scene zien veranderen. Oprecht een aardige gozer die mij en velen mede-Hardtraxxers altijd veel plezier wenst op feesten via Facebook.

Vast een aardige kerel, maar als je alleen door een minderheid (mensen die door z'n gespam, gezeur en gezeik op alles wat volgens hem geen muziek is heenkijken en in hun achterhoofd houden dat hij niet helemaal 100 is) serieus wordt genomen en de rest (Soundcloud) kotst hem uit doet ie toch iets helemaal verkeerd in mijn ogen. Dat hij verstandelijk beperkt is wil niet zeggen dat het normaal is dat ie zo loopt te schreeuwen op soundcloud, waarom zouden er dan opeens andere regels gelden? Hij loopt ook continu artiesten af te zeiken. Maar omdat hij helemaal wappie is, is het allemaal prima. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 01:29 

Hardtraxx Veteran

Het is ook maar net hoe je zijn posts interpreteert. Je kunt het met een korreltje (of flinke berg) zout nemen of je kunt er kei serieus op ingaan.Als je dat laatste doet dan snap ik heel goed dat je eraan irriteert. Gelukkig zijn er ook velen die het eerste doen en er dus om kunnen lachen wat de beste man allemaal uitkraamt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 01:33 

Hardtraxx Veteran

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb respect voor alles en iedereen en dat hij waarschijnlijk ergens mee kampt, is al erg genoeg, zeg ik vanuit mijn luie stoel :$. Maar als je je zo uitlaat op SC is er ook een grens imo, helemaal als het persoonlijk wordt. Waar iemand anders een ban voor krijgt, zou hij iig niet meer credits voor moeten krijgen, zo kijk ik ertegenaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 01:38 

Hardtraxx Veteran

In mijn ogen speelt het nog geeneens mee of hij ergens meer kampt (of niet). Tuurlijk is het obvious dat hij niet helemaal 100 is maar als een ieder ander persoon zich zo had gedragen had ik er ook wel om kunnen lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 04:29 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Naar welke set kijken we het meest naar uit?
Buiten de legends om denk ik toch Sound Rush op de red.

TCC lijkt mij wel erg dik, voor de rest Peacock in concert (al vind ik zijn muziek de laatste tijd steeds meer bout worden), Sefa, Degos & Re-Done vs. MYST. Zal denk ik verder heel veel rondjes lopen tussen de Magenta, Silver en Indigo aangezien ik de namen daar nog niet echt live heb meegemaakt dus dat wordt dan even sfeerproeven.

Nog maar één week te gaan, terwijl de hype is nu al weer groot is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 04:59 

Hardtraxx Veteran

Sefa / death by design, delete, Denekamps gespuis, myst, degos 'n redone, unexist. Denk ik wel de sets waar ik mij op ga richten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 08:01 

Hardtraxxer

wanneer komen ander jaren de timetable online ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 08:04 

Hardtraxx Crew

Hekzitter schreef:
Naar welke set kijken we het meest naar uit?
Buiten de legends om denk ik toch Sound Rush op de red.

Activator!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 08:36 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
MelvinFR schreef:
OutsideSpacer schreef:

Hey, niks tegen Evert! Aardige en goede kerel is dit. Over zijn verwoording van 'happystylez' valt natuurlijk te twisten maar verder bedoelt hij het allemaal goed. Hij luistert al naar hardere stijlen in de jaren 90 en ging hij in 2000 al naar feesten (Trance Energy), dus hij heeft zo'n beetje de hele scene meegemaakt en dus, in zijn ogen negatief, de scene zien veranderen. Oprecht een aardige gozer die mij en velen mede-Hardtraxxers altijd veel plezier wenst op feesten via Facebook.

Vast een aardige kerel, maar als je alleen door een minderheid (mensen die door z'n gespam, gezeur en gezeik op alles wat volgens hem geen muziek is heenkijken en in hun achterhoofd houden dat hij niet helemaal 100 is) serieus wordt genomen en de rest (Soundcloud) kotst hem uit doet ie toch iets helemaal verkeerd in mijn ogen. Dat hij verstandelijk beperkt is wil niet zeggen dat het normaal is dat ie zo loopt te schreeuwen op soundcloud, waarom zouden er dan opeens andere regels gelden? Hij loopt ook continu artiesten af te zeiken. Maar omdat hij helemaal wappie is, is het allemaal prima. >.<

Hou nou eens op te zeuren emre
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 08:46 

Hardtraxx Veteran

Wij zijn er waarschijnlijk rond vijf uur. Sta je dan sowieso op veld 5?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 08:49 

Hardtraxx Veteran

Dan sta je inderdaad op veld 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 08:55 

Hardtraxx Veteran

Veld 5 is gewoon prima lijkt me. Dat beetje lopen vullen we wel op met een biertje onderweg en gezelligheid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 08:55 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Ach niet zo erg. Biertje in de hand en slap ouwehoeren en dan ben je alweer op het festivalterrein aangekomen.

-edit- tegelijkertijd reageren ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 08:56 

Hardtraxxer

svenn15 schreef:
wanneer komen ander jaren de timetable online ?

Verwacht de time table begin volgende week dan kan het alleen maar mee vallen.
Overigens draaien Adaro,Ran-d en Warface zaterdag ook nog in belgie. Ze draaien daar van 22:00 tot 00:00 waardoor ze op Defqon in de middag zullen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:00 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Veld 5 is gewoon prima lijkt me. Dat beetje lopen vullen we wel op met een biertje onderweg en gezelligheid :D

urbandesigner schreef:
Joey schreef:

Ach niet zo erg. Biertje in de hand en slap ouwehoeren en dan ben je alweer op het festivalterrein aangekomen.

-edit- tegelijkertijd reageren ook :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:10 

Hardtraxx Veteran

Even kijken of ze al over de honde.........
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:16 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ja mooi he!, trouwens gewoon zondag nu afgesproken op DQ. Maar ik tour wel vaker met de auto heel Nederland door. Ik had het echt niet erg gevonden om voor zo'n 'kut' flesje even te rijden. Kom nou , Zeeland, daar ben ik welgeteld 1x geweest met een schoolreis in mijn 24 jarige leven.

Maargoed, mensen nog biertje doen dan op de zondag middag ergens op het terrein ? :beer:

Je bent alsnog welkom hoor ;) Zoals ik al zei krijg je dan nog een echte Zeeuwse bolus van me ook.
Wij doen zondag sowieso wel een biertje. Hebben t.z.t. nog wel even contact over hoe laat en waar.
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten