Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:34 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Beter keert Nerazurro95 terug :lol:

Die zie ik soms nog lopen... gekke italiaan.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:38 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Lennard95 schreef:
De laatste paar paginas :lol: :lol: :lol: :lol: Heerlijk

Ja echt top vermaak hoor. Geen wonder dat mensen weggaan vanwege het gebrek aan niveau in bepaalde topics.

Dan moeten ze lekker weg blijven, elitair gedrag. Waar gaat het over. Zie liever dit gezwam dan gesprekken "op niveau" waarin alleen maar duidelijk wordt hoe de persoonlijke timetable van iemand er uit ziet. Het gaat over een feest, leuk, gezelligheid.

Helemaal met Rickzel eens. Dit hoort wel een beetje bij Hardtraxx. Af en toe lekker ouwehoeren ipv alleen serieus praten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:55 

Hardtraxx Veteran

Oh het ouwehoeren vind ik ook wel leuk hoor. En van mij mag het ook best volledig off-topic zijn. Maar 10x dezelfde grap of gewoon spammen om die 100 pagina's te halen vind ik een beetje simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 19:46 

Hardtraxx Veteran

Waar blijft die fucking tijdtafel. Ik wil mijn time table gaan maken :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 19:57 

Bierkoning

Chroman schreef:
Oh het ouwehoeren vind ik ook wel leuk hoor. En van mij mag het ook best volledig off-topic zijn. Maar 10x dezelfde grap of gewoon spammen om die 100 pagina's te halen vind ik een beetje simpel.

Ajoh we zitten nog niet eens op 99

Oeps koekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:02 

Hardtraxx Addict

Jeetje, een dag hier niet gekeken en gelijk 7 pagina's aan kwatsch verder :lol: .

Oja, welcome back #FreeMiwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:09 

Hardtraxxer

Vraagje aan de mensen die een weekend gaan. Wordt nu mn 3e jaar maar voorheen gaande jaren altijd rond 5 uur aangekomen. Nu gaan we veel eerder, moeten we rekening houden met file of hondjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:17 

Donateur

Heey emre is terug. Nou hardstylboy nog aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:30 

Hardtraxx Veteran

Woensdaghakdag schreef:
Vraagje aan de mensen die een weekend gaan. Wordt nu mn 3e jaar maar voorheen gaande jaren altijd rond 5 uur aangekomen. Nu gaan we veel eerder, moeten we rekening houden met file of hondjes?

Ja beetje file kan je wel verwachten. Hondjes weet ik niet. Laatste keer weekend was voor mij 2012 en toen waren we er om 13:00 en pas om half 5 binnen... Dat was echt een drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:30 

Hardtraxxer

Woensdaghakdag schreef:

File: Ja, met de auto sta je wel een tijdje te wachten voordat je de parkeerplaats op kan. Ook is er een rij voor de camping als je rond 14:00 daar aankomt.

Hondjes: Nee, nog nooit in mijn 5x weekend meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:31 

Hardtraxx Veteran

Honden zie je vrijwel nooit bij festivals in Nederland. Ik heb ze zelf nog nooit gezien in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 20:34 

Hardtraxx Veteran

Goedenavond Pipa Paulusma hier weer.

Naast alle kwatsch in dit toppa weer even wat serieus, het weerbericht van DEFQON 1. We naderen bijna het weekend voor Defqon en de weervoorspellingen schommelen nog een beetje.

Vrijdag is het droog met zon en af en toe wat wolken, met een lekker temperatuurtje van 24 graden.

Op zaterdag is er kans op regen, maar laat de zon zich veel zien. Dat geldt ook voor de zondag tevens wordt het op beide dagen rond de 23/24 graden.

Fijne donderdagavond
Gegroet en tot morgen,

Pipa Paulusma
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 21:17 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

ik wens niet vergeleken te worden met ons Evert-Jan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 21:28 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
TiMOTHYb schreef:

Hoe kun je nou niet vergeleken willen worden met de persoon die de ekte hardstyle verdedigt :o

Inmiddels inderdaad ook wel benieuwd naar de timetable en of we nog leuke verrassinkjes kunnen verwachten tijdens dit weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 21:59 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
OutsideSpacer schreef:
TiMOTHYb schreef:

Hoe kun je nou niet vergeleken willen worden met de persoon die de ekte hardstyle verdedigt :o

egt helemaal klaar met die happystylez!!! qdance moet zich schame!
is niet de schuld van de djs maar ook van de boekingskantoren en festivals!! happystylez word door de strot gedrukt! ik luister al naar HARD style sins jullie in de baarmoeder zate!! maar is tegenwoordig helemaal niks meer van over! altijd zelfde slappe hap! alleen E-Fors zet in deze mix nog fasoenlijke HARD style set neer! die cyber en rebourne moeten terug naar house! flikker op met die zoooooooooooi saaie schijt zooi is geen hard style loop al mee sinds jaren 90 man en nog de voorlopers van de hardstyle nog niet eens bestond ik heb alle dj,s mee gemaakt van begin tot einde alle verschillende stylen noem maar op happystylez beter HOUSEYstylez!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:02 

Hardtraxx Veteran

Snap zo eigenlijk best dat mensen het niet leuk vonden dat je terugkwam ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:15 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Snap zo eigenlijk best dat mensen het niet leuk vonden dat je terugkwam ja.

Oja, iedereen mag z'n gal over iemand met een verstandelijke beperking spuwen op een forum waar hij zelf wss niet eens meekrijgt wat er gezegd wordt, maar ik niet. Dit is precies de reden waarom ik niet had moeten zeggen wie ik was, hiervoor was er niets aan de hand, en nu, als ik precies dezelfde dingen zeg als daarvoor zou doen, zit er die 'emre stempel' op. Kijk eens objectief man, als iemand anders dit had gepost was het ' :lol: :lol:' en 'hij maakt het er ook zelf naar die malle evert'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:18 

Hardtraxx Veteran

Kan Emre hierin geen ongelijk geven. Maar dat gezegd te hebben is het ook wel grappig af en toe de comments van Evert-Jan, maar om daar constant over door te blijven gaan is beetje zelfde laken een pak als constante KETA! roepen (en wie maakt er nou een pak van lakens?!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:20 

Hardtraxx Veteran

Ontken maar niet dat je heel Defqon 'KETA' gaat roepen Job :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:22 

Hardtraxx Veteran

Ik had oprecht geen idee wie/hoe je toen was hoor, naam zei me niet veel want ik kwam toen nog niet op Hardtraxx. :P Zie het een beetje als een mopje puur omdat je zelf dat idee opperde van "mensen zouden het niet leuk vinden als ik terugkwam". Die hele Evert-Jan hype is echter wel een beetje over.

Edit: Volgens mij is trouwens nooit ergens duidelijk geweest dat 'ie echt een verstandelijke beperking heeft? Zie genoeg mensen met dergelijk gedrag op social media die bijvoorbeeld niet verstandelijk beperkt (zouden) zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:25 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Kan Emre hierin geen ongelijk geven. Maar dat gezegd te hebben is het ook wel grappig af en toe de comments van Evert-Jan, maar om daar constant over door te blijven gaan is beetje zelfde laken een pak als constante KETA! roepen (en wie maakt er nou een pak van lakens?!)

Kijk dit vind ik nou fijn. Dankjewel. :worship:

En eerlijk lees eens door mijn post history heen, zo erg is het allemaal niet. 7 jaar geleden, toen HT voor mijn gevoel nog veel meer bekend stond als bron van subjectiviteit/negativiteit en 'haattraxx', liep ik daar tegenaan te schoppen inderdaad. Ik luisterde toen net 2-3 jaar hardstyle en vond zo ongeveer alles vet, als mensen dan zonder argumentatie tracks die ik vet vond af liepen te zeiken triggerde me dat nogal. En ja, dat lag aan mij. Later heb ik een account gemaakt op Harderstate, en na 11k+ posts op dat forum ben ik er ook steeds meer vanaf aan het glijden, juist omdat ik het gevoel heb dat daar veel agressiever gemodereerd wordt en je helemaal niets meer mag zeggen waardoor er een hele gespannen sfeer hangt imo. Als gevolg daarvan ben ik de laatste tijd meer op Hardtraxx te vinden. En van die 16jarige troll is niets meer over, daarom had ik eigenlijk ook helemaal niets erover los moeten laten vanmiddag, want ik heb zo'n gevoel dat niemand me nu nog gelooft. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:28 

Hardtraxxer

zaterdag ticket verkocht en zondag ticket gekocht :thumbsup: wil legends niet missen dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:29 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Hekzitter schreef:

En eerlijk lees eens door mijn post history heen, zo erg is het allemaal niet. 7 jaar geleden, toen HT voor mijn gevoel nog veel meer bekend stond als bron van subjectiviteit/negativiteit en 'haattraxx', liep ik daar tegenaan te schoppen inderdaad. Ik luisterde toen net 2-3 jaar hardstyle en vond zo ongeveer alles vet, als mensen dan zonder argumentatie tracks die ik vet vond af liepen te zeiken triggerde me dat nogal. En ja, dat lag aan mij. Later heb ik een account gemaakt op Harderstate, en na 11k+ posts op dat forum ben ik er ook steeds meer vanaf aan het glijden, juist omdat ik het gevoel heb dat daar veel agressiever gemodereerd wordt en je helemaal niets meer mag zeggen waardoor er een hele gespannen sfeer hangt imo. Als gevolg daarvan ben ik de laatste tijd meer op Hardtraxx te vinden. En van die 16jarige troll is niets meer over, daarom had ik eigenlijk ook helemaal niets erover los moeten laten vanmiddag, want ik heb zo'n gevoel dat niemand me nu nog gelooft. :/

Ik lees al wel een tijdje mee, maar ken je verder niet persoonlijk maar kan mij niet herinneren dat je in de tijd dat ik hier veel meelas en nu een account heb daadwerkelijk de 16-jarige troll uithangt. Correct me if i'm wrong. Maar we zijn toch ook allemaal volwassen mensen? We kunnen toch wel een beetje tegen een internet held achter een toetsenbord lijkt me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:38 

Bierkoning

OutsideSpacer schreef:
Hekzitter schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 22:39 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
OutsideSpacer schreef:
Hekzitter schreef:

Ik lees al wel een tijdje mee, maar ken je verder niet persoonlijk maar kan mij niet herinneren dat je in de tijd dat ik hier veel meelas en nu een account heb daadwerkelijk de 16-jarige troll uithangt. Correct me if i'm wrong. Maar we zijn toch ook allemaal volwassen mensen? We kunnen toch wel een beetje tegen een internet held achter een toetsenbord lijkt me :lol:

Zal zo ff kijken wat ik allemaal vind als ik 'emre' in de zoekbalk gooi, in mijn herinnering ging het ongeveer zo dat ik bijv. in het Harde kicks topic Wasted Penguinz - Resistance plaatste, en er toen al gelijk gedacht werd dat ik liep te trollen, dat het een slechte poging was om grappig te doen etc. Terwijl dat nooit mijn insteek was en ik (toen) die kicks echt hard vond :lol: verder heb ik in het Drugs topic toen 'Drugs :')' geplaatst (dat was wel oprecht een troll) en toen kwam er een hele shitstorm. En omdat mijn username Emre was toendertijd kwamen gelijk die turken grappen zoals 'hoe noem je een turk met zijn lepel in zijn kont? Een pedaalemre' wat ik oprecht grappig vond, maar ook over fietsen stelen edg en meer persoonlijke dingen, terwijl er behalve m'n zwarte haar echt compleet niks turks aan mij is. Die persoonlijkere dingen vond ik wel kut/onterecht, en toen ging ik daar op in door terug te happen, wat natuurlijk niet werkte omdat het 1 user tegen 20 users was. Verder heb ik hier en daar nog wel wat meer getrolld, maar vanaf de andere kant was speelde er ook een hoop 'dingen erger maken dan dat het was' mee imo. Ik heb trouwens wel sowieso het idee dat er nu meer verbroedering is op HT dan toendertijd, veel leukere sfeer, wat ik ook soort van bedoelde in m'n vorige post (vandaar dat ik zei dat ik een beetje klaar ben met Harderstate). Achteraf begrijp ik de controverse ook wel deels, ik nam mezelf ook niet serieus, lachte mee als er een grap over me gemaakt werd, kwam later terug als 'pedaalemre' edg en dat was dus allemaal niet zo handig als je een nette comeback wilt maken :innocent:
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten