Hekzitter schreef:
OutsideSpacer schreef:
Hekzitter schreef:
Kan Emre hierin geen ongelijk geven. Maar dat gezegd te hebben is het ook wel grappig af en toe de comments van Evert-Jan, maar om daar constant over door te blijven gaan is beetje zelfde laken een pak als constante KETA! roepen (en wie maakt er nou een pak van lakens?!)
Kijk dit vind ik nou fijn. Dankjewel.
En eerlijk lees eens door mijn post history heen, zo erg is het allemaal niet. 7 jaar geleden, toen HT voor mijn gevoel nog veel meer bekend stond als bron van subjectiviteit/negativiteit en 'haattraxx', liep ik daar tegenaan te schoppen inderdaad. Ik luisterde toen net 2-3 jaar hardstyle en vond zo ongeveer alles vet, als mensen dan zonder argumentatie tracks die ik vet vond af liepen te zeiken triggerde me dat nogal. En ja, dat lag aan mij. Later heb ik een account gemaakt op Harderstate, en na 11k+ posts op dat forum ben ik er ook steeds meer vanaf aan het glijden, juist omdat ik het gevoel heb dat daar veel agressiever gemodereerd wordt en je helemaal niets meer mag zeggen waardoor er een hele gespannen sfeer hangt imo. Als gevolg daarvan ben ik de laatste tijd meer op Hardtraxx te vinden. En van die 16jarige troll is niets meer over, daarom had ik eigenlijk ook helemaal niets erover los moeten laten vanmiddag, want ik heb zo'n gevoel dat niemand me nu nog gelooft.

Ik lees al wel een tijdje mee, maar ken je verder niet persoonlijk maar kan mij niet herinneren dat je in de tijd dat ik hier veel meelas en nu een account heb daadwerkelijk de 16-jarige troll uithangt. Correct me if i'm wrong. Maar we zijn toch ook allemaal volwassen mensen? We kunnen toch wel een beetje tegen een internet held achter een toetsenbord lijkt me

Zal zo ff kijken wat ik allemaal vind als ik 'emre' in de zoekbalk gooi, in mijn herinnering ging het ongeveer zo dat ik bijv. in het Harde kicks topic Wasted Penguinz - Resistance plaatste, en er toen al gelijk gedacht werd dat ik liep te trollen, dat het een slechte poging was om grappig te doen etc. Terwijl dat nooit mijn insteek was en ik (toen) die kicks echt hard vond

verder heb ik in het Drugs topic toen 'Drugs :')' geplaatst (dat was wel oprecht een troll) en toen kwam er een hele shitstorm. En omdat mijn username Emre was toendertijd kwamen gelijk die turken grappen zoals 'hoe noem je een turk met zijn lepel in zijn kont? Een pedaalemre' wat ik oprecht grappig vond, maar ook over fietsen stelen edg en meer persoonlijke dingen, terwijl er behalve m'n zwarte haar echt compleet niks turks aan mij is. Die persoonlijkere dingen vond ik wel kut/onterecht, en toen ging ik daar op in door terug te happen, wat natuurlijk niet werkte omdat het 1 user tegen 20 users was. Verder heb ik hier en daar nog wel wat meer getrolld, maar vanaf de andere kant was speelde er ook een hoop 'dingen erger maken dan dat het was' mee imo. Ik heb trouwens wel sowieso het idee dat er nu meer verbroedering is op HT dan toendertijd, veel leukere sfeer, wat ik ook soort van bedoelde in m'n vorige post (vandaar dat ik zei dat ik een beetje klaar ben met Harderstate). Achteraf begrijp ik de controverse ook wel deels, ik nam mezelf ook niet serieus, lachte mee als er een grap over me gemaakt werd, kwam later terug als 'pedaalemre' edg en dat was dus allemaal niet zo handig als je een nette comeback wilt maken