Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Emre had zich een half jaar geleden al bekend gemaakt (en later zn post weer verwijderd) (klik), dus nou niet doen alsof dit zo schokkend is...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Martin wrote:Emre
Oh god. Moet hier wel even van bijkomen...
Last edited by Pommer on 15 Jun 2017 16:29, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Norther66 wrote:Emre had zich een half jaar geleden al bekend gemaakt (en later zn post weer verwijderd) (klik), dus nou niet doen alsof dit zo schokkend is...
En wij maar denken dat Joey onze top detective is :surrender:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:Ha-ha, AARSbog

haha kijk nu pas goed naar het plaatje xd
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Just88 wrote:
ElTigre wrote:Image

Timetable en een nieuwe app binnenkort :corn:
Ik verwacht eigenlijk morgen.. was vorig jaar ook de vrijdag voor Defqon.... rond etenstijd :P
Komt allemaal in Woov, geen eigen app meer. Defqon stond bij de lancering al in de artworks als voorbeeld.
A
heggenschaar wrote:Net bekend gemaakt dat er dit jaar 5 cd's zijn
red
blue
black
white
15 years of hardstyle

en het showtek anthem staat er op
all aboard the hype train
View on YouTube

2t/m4 alle defqon legends??
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Denken jullie dat er naast de Legends nog meer verassingen zullen zijn mbt 15 jaar Defqon?
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Vandaag echt een emmer vol met hype over me heen gekregen, als de rest van de week zo gezellig blijft in dit topic dan wordt dat nog lachen :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Ja.
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Astronaut wrote:Denken jullie dat er naast de Legends nog meer verassingen zullen zijn mbt 15 jaar Defqon?
showtek...? (L)
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Sjorz wrote:
Astronaut wrote:Denken jullie dat er naast de Legends nog meer verassingen zullen zijn mbt 15 jaar Defqon?
showtek...? (L)
Kan het me niet goed herinneren, maar zaten die ook niet in het geleakede lijstje van partyflock?
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
De laatste paar paginas :lol: :lol: :lol: :lol: Heerlijk
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Indy wrote:
Anthor wrote:
Thommy wrote:Ook trouwens knap vervelend dat Anthor een heggenschaar als avatar heeft terwijl heggenschaar geen avatar heeft.
Fucking with your mind, bro.

Ander dingetje, wie weet leest diegene trouwens hier ook wel mee. Op RSU werd gisteren een collectie merchandise en munten etc. gepost door iemand. In zijn collectie ontbrak nog een flesje van Defqon. Ik heb er nog 1 liggen van Isaac ( :lol: :lol: ) uit 2013. Ik heb gezegd dat hij die van mij mag hebben. Nou woont hij in Haaksbergen en ik in Goes (dit is denk ik zo'n 2,5 uur rijden) en hij wilt er thuis om komen. Gast, tegenwoordig heb je iets per post ook met een dag in huis. Scheelt je een dag in de auto voor zo'n kutflesje. Maar hey, ieder zijn ding :D
Hahaha dat is RTM93 :lol: :lol: :lol:
Ja mooi he!, trouwens gewoon zondag nu afgesproken op DQ. Maar ik tour wel vaker met de auto heel Nederland door. Ik had het echt niet erg gevonden om voor zo'n 'kut' flesje even te rijden. Kom nou , Zeeland, daar ben ik welgeteld 1x geweest met een schoolreis in mijn 24 jarige leven.

Maargoed, mensen nog biertje doen dan op de zondag middag ergens op het terrein ? :beer:
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Lennard95 wrote:De laatste paar paginas :lol: :lol: :lol: :lol: Heerlijk
Ja echt top vermaak hoor. Geen wonder dat mensen weggaan vanwege het gebrek aan niveau in bepaalde topics.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
yowan wrote:mag hier je shirt uit?
NOOOOOOO!!!!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
RomanAnthony wrote:
OutsideSpacer wrote:
Rickzel wrote:Mijn account komt uit december 2010 en ik heb werkelijk waar geen idee wie je bent maat. Wat een sensatie :lol:
Die zooi gebeurde volgens mij echt in dec 2010, volgens mij net na kerst. ik plaatste als grap in het Drugs topic 'Drugs :')' en daar begon het. hoop gebash en turkengrappen waar ik teveel op in ging (ben in NL geboren en nog nooit in turkije geweest, heb een turkse vader die ik nooit zie maar dat is ook het enige :lol:) toen kreeg ik een ban, daarna een maand later met een vpn een nieuw account gemaakt want ik had een ip ban. nja, toen het duidelijk werd wie ik was ook weer binnen 5 minuten geband. daarna nog 2x teruggekomen met de naam 'emre' en het leek weer alsof ik in een oorlogsgebied terechtgekomen was voordat ik uberhaupt 5 posts had gedaan :lol: vandaar dat ik dacht, er zullen er vast nog wel wat zijn die de naam emre kennen.
Ban.
Nee.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 12 days ago
makrooy wrote:
Sjorz wrote:
showtek...? (L)
Kan het me niet goed herinneren, maar zaten die ook niet in het geleakede lijstje van partyflock?
Jup:

Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Kijk verdomme een uurtje niet en het topic is weer 3 pagina's verder :lol:
Geweldig dit! Dit beloofd wat voor de komende weken haha
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Chroman wrote:
Ja echt top vermaak hoor. Geen wonder dat mensen weggaan vanwege het gebrek aan niveau in bepaalde topics.
Dan moeten ze lekker weg blijven, elitair gedrag. Waar gaat het over. Zie liever dit gezwam dan gesprekken "op niveau" waarin alleen maar duidelijk wordt hoe de persoonlijke timetable van iemand er uit ziet. Het gaat over een feest, leuk, gezelligheid.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Rickzel wrote:
Chroman wrote:
Dan moeten ze lekker weg blijven, elitair gedrag. Waar gaat het over. Zie liever dit gezwam dan gesprekken "op niveau" waarin alleen maar duidelijk wordt hoe de persoonlijke timetable van iemand er uit ziet. Het gaat over een feest, leuk, gezelligheid.
Ik vind alles prima! Dit is ook leuk op z'n tijd :)
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Rickzel wrote:
Chroman wrote:
En net alsof er altijd maar zo gegijnd wordt. Over het algemeen worden er hier best serieuze gesprekken gevoerd met inhoud. En het Defqon topic is altijd wel garantie voor een beetje slap gezever. Vind ik wel mooi.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 23 hours ago
'Jammer' dat ik niet meer op stage zit, nu mis ik de helft van de dag 3 pagina's. :(
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Ik vind dat er een mooie afwisseling tussen serieus en minder serieus zit. Na het feest zijn er ook legio verslagen te lezen en wordt er vaak ook inhoudelijk gediscussieerd.
Ik kan me nog tijden herinneren dat er dagen niets geplaatst werd op de fora.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Eens met Rickzel.
Hardtraxx Veteran
8651 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
nvm