Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:23 

Hardtraxx Veteran

Emre had zich een half jaar geleden al bekend gemaakt (en later zn post weer verwijderd) (klik), dus nou niet doen alsof dit zo schokkend is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:24 

Bierkoning

Martin schreef:
Emre

Oh god. Moet hier wel even van bijkomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:26 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Emre had zich een half jaar geleden al bekend gemaakt (en later zn post weer verwijderd) (klik), dus nou niet doen alsof dit zo schokkend is...

En wij maar denken dat Joey onze top detective is :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:30 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ha-ha, AARSbog

haha kijk nu pas goed naar het plaatje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:43 

Hardtraxxer

Just88 schreef:
ElTigre schreef:
Afbeelding

Timetable en een nieuwe app binnenkort :corn:

Ik verwacht eigenlijk morgen.. was vorig jaar ook de vrijdag voor Defqon.... rond etenstijd :P

Komt allemaal in Woov, geen eigen app meer. Defqon stond bij de lancering al in de artworks als voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:50 

heggenschaar schreef:
Net bekend gemaakt dat er dit jaar 5 cd's zijn
red
blue
black
white
15 years of hardstyle

en het showtek anthem staat er op
all aboard the hype train

2t/m4 alle defqon legends??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:51 

Hardtraxxer

Denken jullie dat er naast de Legends nog meer verassingen zullen zijn mbt 15 jaar Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:52 

Hardtraxx Veteran

Vandaag echt een emmer vol met hype over me heen gekregen, als de rest van de week zo gezellig blijft in dit topic dan wordt dat nog lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:52 

Hardtraxx Veteran

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:55 

Hardtraxx Addict

Astronaut schreef:
Denken jullie dat er naast de Legends nog meer verassingen zullen zijn mbt 15 jaar Defqon?

showtek...? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:00 

Hardtraxx Veteran

Sjorz schreef:
Astronaut schreef:

showtek...? (L)

Kan het me niet goed herinneren, maar zaten die ook niet in het geleakede lijstje van partyflock?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:04 

Hardtraxx Elite

De laatste paar paginas :lol: :lol: :lol: :lol: Heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:15 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Anthor schreef:
Thommy schreef:
Ook trouwens knap vervelend dat Anthor een heggenschaar als avatar heeft terwijl heggenschaar geen avatar heeft.

Fucking with your mind, bro.

Ander dingetje, wie weet leest diegene trouwens hier ook wel mee. Op RSU werd gisteren een collectie merchandise en munten etc. gepost door iemand. In zijn collectie ontbrak nog een flesje van Defqon. Ik heb er nog 1 liggen van Isaac ( :lol: :lol: ) uit 2013. Ik heb gezegd dat hij die van mij mag hebben. Nou woont hij in Haaksbergen en ik in Goes (dit is denk ik zo'n 2,5 uur rijden) en hij wilt er thuis om komen. Gast, tegenwoordig heb je iets per post ook met een dag in huis. Scheelt je een dag in de auto voor zo'n kutflesje. Maar hey, ieder zijn ding :D

Hahaha dat is RTM93 :lol: :lol: :lol:

Ja mooi he!, trouwens gewoon zondag nu afgesproken op DQ. Maar ik tour wel vaker met de auto heel Nederland door. Ik had het echt niet erg gevonden om voor zo'n 'kut' flesje even te rijden. Kom nou , Zeeland, daar ben ik welgeteld 1x geweest met een schoolreis in mijn 24 jarige leven.

Maargoed, mensen nog biertje doen dan op de zondag middag ergens op het terrein ? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:16 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:

Ja echt top vermaak hoor. Geen wonder dat mensen weggaan vanwege het gebrek aan niveau in bepaalde topics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:19 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:
mag hier je shirt uit?

NOOOOOOO!!!!

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
OutsideSpacer schreef:
Rickzel schreef:
Mijn account komt uit december 2010 en ik heb werkelijk waar geen idee wie je bent maat. Wat een sensatie :lol:

Die zooi gebeurde volgens mij echt in dec 2010, volgens mij net na kerst. ik plaatste als grap in het Drugs topic 'Drugs :')' en daar begon het. hoop gebash en turkengrappen waar ik teveel op in ging (ben in NL geboren en nog nooit in turkije geweest, heb een turkse vader die ik nooit zie maar dat is ook het enige :lol:) toen kreeg ik een ban, daarna een maand later met een vpn een nieuw account gemaakt want ik had een ip ban. nja, toen het duidelijk werd wie ik was ook weer binnen 5 minuten geband. daarna nog 2x teruggekomen met de naam 'emre' en het leek weer alsof ik in een oorlogsgebied terechtgekomen was voordat ik uberhaupt 5 posts had gedaan :lol: vandaar dat ik dacht, er zullen er vast nog wel wat zijn die de naam emre kennen.

Ban.

Nee.

Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Sjorz schreef:
Astronaut schreef:

showtek...? (L)

Kan het me niet goed herinneren, maar zaten die ook niet in het geleakede lijstje van partyflock?

Jup:

Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:38 

Hardtraxx Veteran

Kijk verdomme een uurtje niet en het topic is weer 3 pagina's verder :lol:
Geweldig dit! Dit beloofd wat voor de komende weken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:44 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Lennard95 schreef:

Ja echt top vermaak hoor. Geen wonder dat mensen weggaan vanwege het gebrek aan niveau in bepaalde topics.

Dan moeten ze lekker weg blijven, elitair gedrag. Waar gaat het over. Zie liever dit gezwam dan gesprekken "op niveau" waarin alleen maar duidelijk wordt hoe de persoonlijke timetable van iemand er uit ziet. Het gaat over een feest, leuk, gezelligheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:47 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Lennard95 schreef:

Dan moeten ze lekker weg blijven, elitair gedrag. Waar gaat het over. Zie liever dit gezwam dan gesprekken "op niveau" waarin alleen maar duidelijk wordt hoe de persoonlijke timetable van iemand er uit ziet. Het gaat over een feest, leuk, gezelligheid.

Ik vind alles prima! Dit is ook leuk op z'n tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:48 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Lennard95 schreef:

En net alsof er altijd maar zo gegijnd wordt. Over het algemeen worden er hier best serieuze gesprekken gevoerd met inhoud. En het Defqon topic is altijd wel garantie voor een beetje slap gezever. Vind ik wel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:48 

Hardtraxx Veteran

'Jammer' dat ik niet meer op stage zit, nu mis ik de helft van de dag 3 pagina's. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 17:58 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat er een mooie afwisseling tussen serieus en minder serieus zit. Na het feest zijn er ook legio verslagen te lezen en wordt er vaak ook inhoudelijk gediscussieerd.
Ik kan me nog tijden herinneren dat er dagen niets geplaatst werd op de fora.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:08 

Hardtraxx Veteran

Eens met Rickzel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:32 

Hardtraxx Veteran

nvm
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten