Volgens mij hebben de mods het voor defqon en qlimax topics opgegeven. Qlimax ging ook constant off-topic maar daar kwam geen berichtje van een mod meer tussendoor. Ze accepteren dat dit voor 1 maand het off-topic gedeelte vervangt.Grim wrote:De spam is hier even erg als qlimax topic
inb4 slotje
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19-20-21 Juni 2015, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2014 (27-6-2014 tot 29-6-2014, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (Donderdag 21-06-2011 - Zondag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Defqon.1 Festival (Vrijdag 23-06-2011 & Zaterdag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Hoeveel keta neemt iedereen mee?
Hoe verstoppen jullie je drugs?
Wisten jullie al dat je voor €0,69 een flamingoslinger kan kopen bij de Action?
Op wat voor buren hopen jullie?
Gaan jullie barbecueen de eerste avond?
Hoe zal de camping eruit zien op maandagochtend?
Hoe verstoppen jullie je drugs?
Wisten jullie al dat je voor €0,69 een flamingoslinger kan kopen bij de Action?
Op wat voor buren hopen jullie?
Gaan jullie barbecueen de eerste avond?
Hoe zal de camping eruit zien op maandagochtend?
Ja een leuke farmacie openingszin. 'Ben jij toevallig LSD? Je hebt een hoge affiniteit voor me'Joey wrote:Heeft er iemand nog originele grappen?
Dit meen je niet echt tochExterkate wrote:deze inspiratie heb ik van RSU
Two fish are sitting in a tank. One fish looks to the other and goes, "How do you drive this thing?"Joey wrote:Heeft er iemand nog originele grappen?
ErikZ wrote:Dit meen je niet echt tochExterkate wrote:deze inspiratie heb ik van RSU?

Blijkbaar wel.
Wat is een Turk op een vuilniswagen??
Antwoord:
Prins carnaval !1!1!!1!1!1
Antwoord:
Als Emre dit leesturbandesigner wrote:Wat is een Turk op een vuilniswagen??
Antwoord:
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Gelukkig ben ik alles behalve een stereotype turk, dus ga je gang 

Als dit klopt hè, dan staat die Indigo de halve dag misschien 25%-50% vol. :')
RawStyle UnitedElTigre wrote:Wat is RSU?
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Net bekend gemaakt dat er dit jaar 5 cd's zijn
red
blue
black
white
15 years of hardstyle
en het showtek anthem staat er op
all aboard the hype train
red
blue
black
white
15 years of hardstyle
en het showtek anthem staat er op
all aboard the hype train
Last edited by heggenschaar on 15 Jun 2017 16:14, edited 1 time in total.
Voor zover ik weet krijgen artiesten de capaciteit van de stage niet te horen van tevoren, dus dit zal wel grootspraak zijnJoey wrote:
Als dit klopt hè, dan staat die Indigo de halve dag misschien 25%-50% vol. :')
Nou denk dat je wel blind kan invullen dat de Indigo een stuk groter is dit jaar...
Ja, daar moeten ze 3 keer zoveel hekken neerzetten t.o.v. vorig jaar.
Dat geloof ik ook heel goed, maar een capaciteit van 5000 zou betekenen dat die stage groter zou zijn dan het Klokgebouw en bijna even groot zou zijn als de HMH. Dat lijkt me stug, maar kan ernaast zitten natuurlijkRickzel wrote:Nou denk dat je wel blind kan invullen dat de Indigo een stuk groter is dit jaar...
RSU, wat een gejank zeg

We are raw soldiers
Ja, na 43 uur detective werk van Joey is Emre eindelijk ontmaskerd!Pommer wrote:Nog wat gemist vandaag?
Ban.OutsideSpacer wrote:Die zooi gebeurde volgens mij echt in dec 2010, volgens mij net na kerst. ik plaatste als grap in het Drugs topic 'Drugs :')' en daar begon het. hoop gebash en turkengrappen waar ik teveel op in ging (ben in NL geboren en nog nooit in turkije geweest, heb een turkse vader die ik nooit zie maar dat is ook het enigeRickzel wrote:Mijn account komt uit december 2010 en ik heb werkelijk waar geen idee wie je bent maat. Wat een sensatie) toen kreeg ik een ban, daarna een maand later met een vpn een nieuw account gemaakt want ik had een ip ban. nja, toen het duidelijk werd wie ik was ook weer binnen 5 minuten geband. daarna nog 2x teruggekomen met de naam 'emre' en het leek weer alsof ik in een oorlogsgebied terechtgekomen was voordat ik uberhaupt 5 posts had gedaan
vandaar dat ik dacht, er zullen er vast nog wel wat zijn die de naam emre kennen.