Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Dit is wel interessant doen om het interessant doen :whistle:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
sonnebloem wrote:Volgens mij wil je gewoon dat we het raden
ik wil het vooral niet zelf vertellen iig. Rip normale imago als het uitkomt, ga niet zelf diegene zijn die daar voor zorgt. al zullen 80% van de huidige leden wel helemaal niet weten waar het over gaat als het uit is gekomen, was echt in 2010/2011 ofzo.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
Veel van de nu actieve leden waren in 2010 niet zo actief/nog niet actief dus volgens mij valt dat wel mee.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
OutsideSpacer wrote:Met een beetje denkwerk heeft iemand het antwoord waarschijnlijk al binnen nu en een halfuur. Als ik het nu zelf zeg heb ik 2,5 jaar me normaal gemengd tussen de HT leden en alles ging prima en dan zelf degene zijn die dat allemaal weggooit, nee dank je. De sherlocks hier zullen er vast wel kunnen met de posts die er nu staan.
Begin er dan niet over aandachtstrekker :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Joey??

OT: vette lineup
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Overigens twee dagen geleden een mailtje gestuurd naar Q-Dance betreffende het meenemen van (daadwerkelijke) medicatie, maar nog geen antwoord. Zouden ze me niet te woord willen staan omdat ik hun Headhunterz verrassing heb verpest? :(
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Jezus wat wordt er veel gepost hier vandaag. Dit hou ik niet bij :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Joey wrote:Overigens twee dagen geleden een mailtje gestuurd naar Q-Dance betreffende het meenemen van (daadwerkelijke) medicatie, maar nog geen antwoord. Zouden ze me niet te woord willen staan omdat ik hun Headhunterz verrassing heb verpest? :(
Berichtje sturen op Facebook?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Oke dan :lol:

Ik ben emre :corn:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Grim wrote:
Joey wrote:Overigens twee dagen geleden een mailtje gestuurd naar Q-Dance betreffende het meenemen van (daadwerkelijke) medicatie, maar nog geen antwoord. Zouden ze me niet te woord willen staan omdat ik hun Headhunterz verrassing heb verpest? :(
Berichtje sturen op Facebook?
Wilde ik oorspronkelijk doen ja, alleen ze hebben geen optie dat je berichten naar ze kan sturen. Althans, ik kan hem niet vinden.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Twitter werkt goed Joey

Zou ik wel even tussen hun Tweets & Antwoorden kijken, misschien heeft iemand het al gevraagd
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 12 days ago
OutsideSpacer wrote:Oke dan :lol:

Nouuuuu dat meen je niet? Wat gaaf! 95% van de huidige gebruikers kent je niet eens
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
yowan wrote:

Nouuuuu dat meen je niet? Wat gaaf! 95% van de huidige gebruikers kent je niet eens
Dat zei ik zelf ook al maar als ik niets had gezegd was het ook niet goed geweest >.<
Hardtraxx Veteran
17569 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Mijn account komt uit december 2010 en ik heb werkelijk waar geen idee wie je bent maat. Wat een sensatie :lol:
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Gast je begint er zelf over :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
OutsideSpacer wrote:
yowan wrote:

Dat zei ik zelf ook al maar als ik niets had gezegd was het ook niet goed geweest >.<
ja waarom begin je er dan over :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Jij heet toch anders?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Beter keert Nerazurro95 terug :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 6 days ago
De spam is hier even erg als qlimax topic

inb4 slotje :whistle:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Rickzel wrote:Mijn account komt uit december 2010 en ik heb werkelijk waar geen idee wie je bent maat. Wat een sensatie :lol:
Die zooi gebeurde volgens mij echt in dec 2010, volgens mij net na kerst. ik plaatste als grap in het Drugs topic 'Drugs :')' en daar begon het. hoop gebash en turkengrappen waar ik teveel op in ging (ben in NL geboren en nog nooit in turkije geweest, heb een turkse vader die ik nooit zie maar dat is ook het enige :lol:) toen kreeg ik een ban, daarna een maand later met een vpn een nieuw account gemaakt want ik had een ip ban. nja, toen het duidelijk werd wie ik was ook weer binnen 5 minuten geband. daarna nog 2x teruggekomen met de naam 'emre' en het leek weer alsof ik in een oorlogsgebied terechtgekomen was voordat ik uberhaupt 5 posts had gedaan :lol: vandaar dat ik dacht, er zullen er vast nog wel wat zijn die de naam emre kennen.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
RoyAPO wrote:Jezus wat wordt er veel gepost hier vandaag. Dit hou ik niet bij :lol:
Dit dus :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Oke jongens nu even on topic voor het idee
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Wat voor kleur tent nemen jullie mee?
Last edited by ElTigre on 15 Jun 2017 15:53, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
mag hier je shirt uit?
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Heeft iemand nog een presale code?